Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Ligger noenlunde rundt det samme på alder da! Hadde det forresten jævlig morro på Laguna Presa i går kveld, da jeg spilte med noen kompiser. Fant "min" egen rute, og mine posisjoner. Var attacker, og hadde det veldig morsomt på de to første basene. Vi var overlegen, men det var pga meg og noen kompiser sin squad. Elsker å spille med mic, og sammerbeide sånn som da. To av oss plukket fiender fra steder de ikke kunne skjønne at vi var, mens de to andre armerte m-comene. Var vanvittig morsomt å spamme røykgranater over begge to. Fienden rørte dem ikke da :p :S lol!

Hadde også en artig en før i dag med røykgranat. Skulle bare skyte en helt random granat gjennom luften for å prøve å røykelegge A på første base i laguna presa. Skjøt over 2-3 hus, og bom Headshot :p lol!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde også en artig en før i dag med røykgranat. Skulle bare skyte en helt random granat gjennom luften for å prøve å røykelegge A på første base i laguna presa. Skjøt over 2-3 hus, og bom Headshot :p lol!

Haha! Nice :thumbup:

Går det ann å få stjerner på Smokegrenadelauncher, eller er det bare på noobtube og shotgungreia? (Orker ikke gå å sjekke :p )

I stad fikk jeg føle vreden av nOObtube. Daua ca. 20 ganger og 10 ganger var av noobtube :nei:

Lenke til kommentar

Går det ann å få stjerner på Smokegrenadelauncher, eller er det bare på noobtube og shotgungreia? (Orker ikke gå å sjekke :p )

I stad fikk jeg føle vreden av nOObtube. Daua ca. 20 ganger og 10 ganger var av noobtube :nei:

Spilte du vanlig rush eller? Jeg har faktisk ikke hatt noen episoder hvor jeg blir irritert av noobtube, eller, vel kanskje en. Men i dette spillet er navnet noobtube, litt harsh for å si det sånn. I MW2, ja, uten tvil. Men her? Nei, kanskje på PC, men ikke på konsoll. Jeg føler det er ett så lite problem, at det ikke fortjener å bli noobtube.. Hva vet man om man personen var tom for ammo, og bare switchet til tuben da han så deg? I MW2 fikk det vel navnet pga folk fyrte dem over hele banen, og hadde one man army perk.

Men fortsatt, noen ganger kan det være litt irriterende å bli drept av en random noobtube, men jeg hater M60 LMG. Haha! Den hater meg, og jeg hater den. Den er min nemesis. Men ingenting er bedre enn å komme one on one med en som har det våpenet, og man selv har SAW eller noe, og man vinner. Spesielt når han starter å skyte først.

Lenke til kommentar

Hvor gamle er folka her egentlig? Synes at jeg hører så mange eldre stemmer over micen :p

17, og det er 93 dager igjen til jeg blir 18 hvis jeg ikke har kommet helt ut av telling. :roll:

Spilte du vanlig rush eller? Jeg har faktisk ikke hatt noen episoder hvor jeg blir irritert av noobtube, eller, vel kanskje en. Men i dette spillet er navnet noobtube, litt harsh for å si det sånn. I MW2, ja, uten tvil. Men her? Nei, kanskje på PC, men ikke på konsoll. Jeg føler det er ett så lite problem, at det ikke fortjener å bli noobtube.. Hva vet man om man personen var tom for ammo, og bare switchet til tuben da han så deg? I MW2 fikk det vel navnet pga folk fyrte dem over hele banen, og hadde one man army perk.

Men fortsatt, noen ganger kan det være litt irriterende å bli drept av en random noobtube, men jeg hater M60 LMG. Haha! Den hater meg, og jeg hater den. Den er min nemesis. Men ingenting er bedre enn å komme one on one med en som har det våpenet, og man selv har SAW eller noe, og man vinner. Spesielt når han starter å skyte først.

Meget sant, "noobtubing" er ikke så irriterende på BC2 i forhold til MW2, men det er dritgøy å gjøre det sjæl. :D Det er bare å finne seg til rette like ved skogen ved B-mcomen på den siste basen i Port Valdez, kaste ut en ammobag og bare fyre løs etter at noen har plassert bomba og fortsette helt til noen kommer bort og dreper deg. Jeg tror jeg fikk 8-9-10 kills av det før noen knerta meg.

Lenke til kommentar

Nei, bør vel kanskje ikke kalle det nOObtube da, siden jeg bruker den ganske ofte selv :blush: (Dog mest til å sprenge vegger)

Men problemet i stad var at det var han samme fyren om drepte meg hele tiden! Konstant med GrenadeLauncher!!! Så det er vel ikke Grenadelauasdh(...)jeg er sint på, men han jævla fyren som voldtok meg med den :mad:

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

I såfall har jeg blanda følelser om revives. Det er nemmelig irriterende og bli revivet midt i fi basen av en eller annen rambo medic som bare er ute etter points, for så å bli skutt i fillebitter nok en gang av de samme folka. Kan noen bekrefte / avkrefte hva videoen sier?

Lenke til kommentar

Siden jeg har platinum på M16 så tenkte jeg å bytte litt mellom XM8 og 416, hehe. XM8 ironsight er elsk.

Skjønner ikke åssen dere orker å spille så mye med ett våpen. På det meste har jeg 4 gullstjerner: med m1911, dvs 200 kills og 3 gullstjerner med heavy vehicle, dvs 150 kills, og det hovedvåpnet jeg har mest med er xm8 lmg og pp2000 med 250 hver ca.

Jeg føler hele tiden at jeg må tilpasse meg så mye med klassene at jeg ikke kan få ekstremt mange kills med ett våpen.

Lenke til kommentar

Siden jeg har platinum på M16 så tenkte jeg å bytte litt mellom XM8 og 416, hehe. XM8 ironsight er elsk.

Skjønner ikke åssen dere orker å spille så mye med ett våpen. På det meste har jeg 4 gullstjerner: med m1911, dvs 200 kills og 3 gullstjerner med heavy vehicle, dvs 150 kills, og det hovedvåpnet jeg har mest med er xm8 lmg og pp2000 med 250 hver ca.

Jeg føler hele tiden at jeg må tilpasse meg så mye med klassene at jeg ikke kan få ekstremt mange kills med ett våpen.

Er da ikke noe problem sånn sett. Spiller jeg assault så velger jeg ett kraftig våpen, som legger fienden ned på ett par kjappe "bursts". Spilt litt med XM8 og AUG i dag. Deilig.

Lenke til kommentar

AUG er jo rett å slett deilig da :love: men en jeg aldri har likt er F2000, den synts jeg er fæl !

Forøvrig har jeg 4 gull på knif, 4 gull på M95, og 2 gull på m16 ( :blush: )

første gullstjernen på M95 tok vell 2 timer elns. løp rundt med ACOG på jævelen, det er sjukt det :p

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...