Bherserk Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 I dag sjekka jeg win/loss ratioen min ... Da jeg så den ble jeg skuffa 0,91 Og i dette spillet er det jo teoretisk sett 50% sjanse for å vinne en kamp, siden det (unntatt i squad td) er 2 lag i hver kamp. (og jeg har bare spilt fire-fem runder med squad tdm) Og hvis man ser sånn på det, har lagene mine tapt pga MEG... Jeg har enda dårligere innflytelse på laget mitt! Eller så er det slik at flere quitter oftere på dårlige lag, slik at man har større sjanse for å bli med på et dårlig lag når man joiner. Og om man da ikke kobler av og prøver på nytt selv får man dårlige stats. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Noen som er veldig veldig glad i å fly her inne? Jeg er iallefall en gunner som leverer varene, så invite meg hvis det høres moro ut. Var i hinden som gunner på isla inocentes i sted. Hadde en forferdelig dårlig pilot, som så vidt holdt oss i luften i 1 minutt før det var ferdig. Men 26 stykker falt for min gunning da Føler det er å levere varene. Endret 6. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Noen som er veldig veldig glad i å fly her inne? Jeg er iallefall en gunner som leverer varene, så invite meg hvis det høres moro ut. Var i hinden som gunner på isla inocentes i sted. Hadde en forferdelig dårlig pilot, som så vidt holdt oss i luften i 1 minutt før det var ferdig. Men 26 stykker falt for min gunning da Føler det er å levere varene. 8, snart 9 gullstjerner på heli =) Er mer fan av å fly apache, får gjort litt selv i tillegg da ^^ Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Kommer ikke inn på invitesene deres gutter! Står først joining squad drit lenge, så finner den ikke noe spill! FAEN! Akkurat det derre invite systemet bør de fikse. Det suger. Faen så mange invites dere sender nå yodel og jottnegen. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kommer ikke inn på invitesene deres gutter! Står først joining squad drit lenge, så finner den ikke noe spill! FAEN! Akkurat det derre invite systemet bør de fikse. Det suger. Faen så mange invites dere sender nå yodel og jottnegen. Det er i hvertfall kjappere enn mw2 sitt. Mw2-inviting var jo helt håpløst. Tok en halvtime å finne meldinga, en halvtime å åpne den og en halvtime å finne gamen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Hadde faktisk ikke problem med akkurat det i MW2. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hadde ikke noe problem med det i MW2 jeg heller, men i BC2 er det av og til helt på trynet. Det er så irriterende å få invite fra folk her og ikke kunne joine. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Er meget lei Nelson Bay nå. Møkka map syns jeg faktisk. Kan være kjekt til tider, men er laget ute å kjøre så har du ikke sjans å spawne og løpe 1 meter før du dør. Jeg ser mange er lei, og ikke gidder å spille det. Mapets utseende, og design er flott, men det at det er natt har begynt å irritere meg litt. Hadde vært så fint om DICE hadde, tatt vekk natt på mappet, gjort det opp til en overskyet dag, der det snødde litt. Hadde blitt vanvittig mye bedre. Hadde også vært litt nyskapende, hvis det hadde snødd litt. Noe annet jeg har savnet i spill i mange mange år, er når det er snø på bakken, så er det ikke spor i snøen eller noe. Kunne vasset i løssnø. Hadde gitt en fantastisk visuell opplevelse. Irriterer meg bittelitt at bakken er snø, og at det ikke er snø PÅ bakken. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Er meget lei Nelson Bay nå. Møkka map syns jeg faktisk. Kan være kjekt til tider, men er laget ute å kjøre så har du ikke sjans å spawne og løpe 1 meter før du dør. Jeg ser mange er lei, og ikke gidder å spille det. Mapets utseende, og design er flott, men det at det er natt har begynt å irritere meg litt. Hadde vært så fint om DICE hadde, tatt vekk natt på mappet, gjort det opp til en overskyet dag, der det snødde litt. Hadde blitt vanvittig mye bedre. Hadde også vært litt nyskapende, hvis det hadde snødd litt. Noe annet jeg har savnet i spill i mange mange år, er når det er snø på bakken, så er det ikke spor i snøen eller noe. Kunne vasset i løssnø. Hadde gitt en fantastisk visuell opplevelse. Irriterer meg bittelitt at bakken er snø, og at det ikke er snø PÅ bakken. Enig i alt. Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvor gamle er folka her egentlig? Synes at jeg hører så mange eldre stemmer over micen Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg er 16 og har på følelsen at de fleste andre her er eldre Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) 21 Du da jottnegen ? Endret 7. april 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 20, 21 i år. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) 18, snart 19 her! Endret 7. april 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå