Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag sjekka jeg win/loss ratioen min ... :new_woot:

Da jeg så den :thumbdown: ble jeg skuffa

0,91 :blush:

Og i dette spillet er det jo teoretisk sett 50% sjanse for å vinne en kamp, siden det (unntatt i squad td) er 2 lag i hver kamp. (og jeg har bare spilt fire-fem runder med squad tdm)

Og hvis man ser sånn på det, har lagene mine tapt pga MEG...

MEN i dag har jeg stått på, og vunnet 7 kamper og tapt 1. Dermed ligger jeg på 0,95 win/loss. :dribble:

Dere finner denne infoen ganske kjapt på denne siden.

EDIT: Fant en veldig god side for å finne stats som man ikke finner i spillet:

http://battlefieldbadass.com/stats/

Infoen kommer opp med en gang, og alt!

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Det er jo latterlig da man ikke har noen mulighet til å mute dem.

Seff kan du mute dem

Da kan du jo kanskje slå på stortromma å fortelle hvordan når du først poster et innlegg?

Trykk på Start->Squads->og velg hvem du skal mute med firkant.

Det vet jeg jo, men som jeg skriver; når jeg ikke er i squad. :thumbup:

Kobla ikke sammenhengen da du ikke brukte quote :/

Lenke til kommentar

Til KopKing: Dude, hva var greia med at jeg var den eneste som ikke var Recon på squaden igår a? :p

Hvilke bane? Attacker eller Defender?

Jeg var en god stund da jeg ikke fant meg noe squad. Spilte med USAS12, og litt med 870 Combat. Jeg var ikke sniper. Så kom det to til, så valgte begge å være recon, da ble jeg forbanna og skulle skifte når jeg døde. Så kom du, og jeg var fortsatt i live.. Tapte vel 3 av mange kamper i går, og spilte ett par recon. I går herjet jeg egentlig mest rundt som assault, men når du kommer, må jeg som oftest skifte :p hehe! Da er det medic, recon, eller engi som er utvalget.

Og de to som var recon klarte jo faen meg ikke å skaffe seg poeng. Hvis jeg tar med meg en rifle ut på slagmarken, og posisjonerer meg, kan jeg lage ett reint helvette for motstanderen. Jeg føler meg som en recon som gjør noe for laget. Jeg scorer svært mye poeng på spot-assist, motion-mines, og plukker en god del selv. Folk kan si hva de vil om recons, og jeg hater folk som spiller recon, og at the end of the game har 300 poeng. De vet ikke hvordan den classen skal brukes. Jeg for min del kan hente store, store summer som Recon. Det er recon jeg scorer mest med, og ikke medic. Jeg jobber alltid for "front-runners" når jeg er recon, jeg spotter, kaster m-mines, dreper, og tar ut mål/trussler med enten C4 eller mortar strike.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Hei fellow BC2'ere. Ser etter flere å spille med, har en base på en 4-5 karer allerede, men alltids kjekt med flere. Vil i hovedsak spille med folk som er over 18 ( eller i det minste greier og oppføre seg ) og som har mic. Fordel om du er en teamplayer. Add meg på PSN om du vil game litt ;) Alltid_ er navnet.

Lenke til kommentar

Sorry for at jeg stakk gutta, men når jeg så 3 statuser på face som handlet om DD's og paradise hotel kunne jeg ikke motstå.

Tror ikke du behøver å bekymre deg for useriøsitet anthema, som espen sa, de fleste oppfører seg ;D

Huffda, svakt å gå til paradise :p

Lenke til kommentar

Hehe! Meget svakt! Går jo reprise i natt! Hehe! Men vi herjet med dem! Haha! Var fullt kaos inne i huset på A i første base på Nelson.

Når vi var defenders, ble det ene rommet stappfult i fienden. Blåste 5 stykker ned med M60 på 2-3sekunder. Spray and pray! Aaah, Battlefield moments.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...