August. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg klaga litt over at jeg ikke hadde et eneste demolition kill ennå tidligere i tråden. Men nå fikk jeg det endelig. Plasserte c4 på veggene i unneretasjen i et hus som jeg trodde det kanskje ville komme folk inn i (det var på white pass) og så satte jeg meg i et annet hus, og observerte. Jeg så at en recon hadde tenkt seg inn, og idet han gikk inn, sprengte jeg c4-en. Men så døde jo han av c4-en, da MEN! To stykker satt på loftet, og jeg tok begge to. Argh. Det de dør av eksplosjonen og ikke det at huset faller sammen skjer med meg hele tiden også Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Flere som har klart Distinguished Retaliaton Combat insignia? Den fikk jeg etter andre dagen, men har ikke peiling på hva den går ut på Jeg bare pælmer ned folk jeg( Og har oppdaget at hvis jeg blir drept av en fyr og jeg vet hvor han er, så det første jeg gjør i neste runde da er å oppsøke han og drepe han Så fortsetter jeg å spille ) Lenke til kommentar
att Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Andre enn meg som har opplevd at man hører andre folks mic når man ikke er i en squad? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ja, du hører mic'en til folk som ikke er i squad. Lenke til kommentar
att Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er jo latterlig da man ikke har noen mulighet til å mute dem. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Flere som har klart Distinguished Retaliaton Combat insignia? jeg har den spawn raping med t-90, anyone ? Endret 4. april 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er jo latterlig da man ikke har noen mulighet til å mute dem. Seff kan du mute dem Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Trodde man bare kunne høre de i squaden jeg, og da er det jo ikke problem å mute døm, men hvis du hører døm som ikke er i squaden så er det litt værre. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Ja, om man ikke er i squad, så hører man de som også ikke er i squad. Måtte sitte å høre på noen folk som snakka om alle damene de ville og hadde hatt seg med... Og de var svært detaljerte til tider. Det var da bare kos det . Endret 4. april 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 lol! Fantastisk! Normenn eller? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 lol! Fantastisk! Normenn eller? Tror de var briter. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Juhuu, der var platinum star på M16 i boks Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Hvor mye poeng får man av platina? Tenkte jeg skulle ta den, men så begynte jeg heller på HK416. Gleder meg til å kunne begynne på M16, fordi jeg dreper faktisk mye, mye mer med den. Lenke til kommentar
Strekjaeden Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 10000 tror jeg. Confirmed. Lenke til kommentar
att Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er jo latterlig da man ikke har noen mulighet til å mute dem. Seff kan du mute dem Da kan du jo kanskje slå på stortromma å fortelle hvordan når du først poster et innlegg? Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg overhørte en samtale om hasj og priser engang. Han med mic hadde glemt å mute den så hørte masse detaljer om farger og selgere osv ^^ Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Når jeg prater med folk hører jeg sjeldent noe særlig annet enn masse skryting av hvor mye "skills" de har og hvor høyt de er på "rankingen"... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Det er jo latterlig da man ikke har noen mulighet til å mute dem. Seff kan du mute dem Da kan du jo kanskje slå på stortromma å fortelle hvordan når du først poster et innlegg? Trykk på Start->Squads->og velg hvem du skal mute med firkant. Lenke til kommentar
att Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er jo latterlig da man ikke har noen mulighet til å mute dem. Seff kan du mute dem Da kan du jo kanskje slå på stortromma å fortelle hvordan når du først poster et innlegg? Trykk på Start->Squads->og velg hvem du skal mute med firkant. Det vet jeg jo, men som jeg skriver; når jeg ikke er i squad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå