Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Da var Et tu brute? i boks :D takket vere -martin- her på forumet : D mangler bare 20 demolition kills, noe jeg tviler på er langt igjen :D

EspBD.png

Sweet, mangler bare Demolition Man selv, tror jeg ligger på ca 15 kills der =)

Sjekka på Sig-O.Matic greiene. sto at jeg hadde 17 demolition kills, så mangler bare 3 :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Et tu brute? i boks :D takket vere -martin- her på forumet : D mangler bare 20 demolition kills, noe jeg tviler på er langt igjen :D

EspBD.png

Sweet, mangler bare Demolition Man selv, tror jeg ligger på ca 15 kills der =)

Sjekka på Sig-O.Matic greiene. sto at jeg hadde 17 demolition kills, så mangler bare 3 :w00t:

Jeg har ikke ett eneste demolition kill. Og jeg er i lvl 26. Har heller ikke prøvd aktivt å ødelegge hus, da...

Andre som har PSN trøbbel nå?

Har ikke hatt noe problem...

Men det som er et problem for meg, er at spillet har hengt seg opp to ganger på en og en halv time. Det skjer akkurat i det jeg skal respawne, når jeg først har bestemt meg for å respawne på en fyr, men så dør han, og så blir jeg satt på en annen fyr isteden.

Andre?

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Prøver som regel ALLTID på å ødelegge hus :p

Må prøves!

Noen her som også liker å gjemme seg på et sted når fienden har ødelagt begge m-com-ene sånn at de går forbi deg uten å se deg, for så at du kommer fram og bruker kniv og fråtser i uoppmerksomme tullinger? Fikk i går 5 stykker på den måten.

Drepte en stakkars sniper-fyr tre av gangene :tease: Han nærmest jakta meg mot slutten.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Må prøves!

Noen her som også liker å gjemme seg på et sted når fienden har ødelagt begge m-com-ene sånn at de går forbi deg uten å se deg, for så at du kommer fram og bruker kniv og fråtser i uoppmerksomme tullinger? Fikk i går 5 stykker på den måten.

Drepte en stakkars sniper-fyr tre av gangene :tease: Han nærmest jakta meg mot slutten.

Haha! Gjort det samme mange ganger, og tok en recon 3 ganger med kniv. Hvis jeg er overlevende defender når siste m-com station blir tatt, gjemmer jeg meg til det blir litt roligere. Så sniker jeg meg rundt med min kniv og HK416, så de mister tickets som bare faen.

Tok 13 stykker på Nelson bay før i dag på denne måten. Startet med at jeg ventet litt lenge, helt til en sniper kom på UAVen i første basen de tar over. Stakk han i hodet, og lusket meg bevist sakte mot huset han så meg på killcam/Deathcam. Gikk inn, og ut på andre siden, og inn igjen da hans cam var over. Han snek seg rundt og rundt huset, i håp å finne meg. Gikk ut rett bak han, og fulgte han hakk ihjel i ca 30 sekunder, før han snur seg, og jeg planter nok en kniv i fjeset på han. Så tar jeg å t-bagger fyren, for å få han til å komme tilbake enda en gang. Og det gjorde han. Denne gang "visste" han at jeg var slu, og at jeg var inne i huset. Der var jeg ikke, jeg satt nemlig nå å koste meg i skuret. Så han ga opp, tok fram sniperen sin. Og satt seg ved ett tre rett nedenfor og begynte å skyte mot mine. Jeg sneik meg bak han og gjorde det samme nok en gang. Kniv i hode, og t-bagging. Etter det ga jeg meg mens leken var god, og begynte heller å være mer synlig i basen dems. Klarte å plukke 10 til før jeg ble skutt av samme fyren jeg lekte med. Og gjett om han drepte meg med en M60 da?

Her er beviset på at M60 er overpowered http://elxx.net/bfbc2/statscharts/weapons-1.png

Lenke til kommentar

Må prøves!

Haha! Gjort det samme mange ganger, og tok en recon 3 ganger med kniv. Hvis jeg er overlevende defender når siste m-com station blir tatt, gjemmer jeg meg til det blir litt roligere. Så sniker jeg meg rundt med min kniv og HK416, så de mister tickets som bare faen.

Tok 13 stykker på Nelson bay før i dag på denne måten. Startet med at jeg ventet litt lenge, helt til en sniper kom på UAVen i første basen de tar over. Stakk han i hodet, og lusket meg bevist sakte mot huset han så meg på killcam/Deathcam. Gikk inn, og ut på andre siden, og inn igjen da hans cam var over. Han snek seg rundt og rundt huset, i håp å finne meg. Gikk ut rett bak han, og fulgte han hakk ihjel i ca 30 sekunder, før han snur seg, og jeg planter nok en kniv i fjeset på han. Så tar jeg å t-bagger fyren, for å få han til å komme tilbake enda en gang. Og det gjorde han. Denne gang "visste" han at jeg var slu, og at jeg var inne i huset. Der var jeg ikke, jeg satt nemlig nå å koste meg i skuret. Så han ga opp, tok fram sniperen sin. Og satt seg ved ett tre rett nedenfor og begynte å skyte mot mine. Jeg sneik meg bak han og gjorde det samme nok en gang. Kniv i hode, og t-bagging. Etter det ga jeg meg mens leken var god, og begynte heller å være mer synlig i basen dems. Klarte å plukke 10 til før jeg ble skutt av samme fyren jeg lekte med. Og gjett om han drepte meg med en M60 da?

Her er beviset på at M60 er overpowered http://elxx.net/bfbc2/statscharts/weapons-1.png

T-BAGGING! Amazing! TAKK! Det skal jeg gjøre neste gang. Hadde helt glemt fenomenets eksistens etter cod4. Blir så jævlig gøy å tenke på hvor sure folk kommer til å bli! :dribble:

^Knife er overpowered :angry:^ Hehe

Men base raping er en litt sånn usporstlig taktikk da.. (selvom jeg gjør det selv en gang iblandt)

Jeg synes ikke knife er på noen måte overpowered, for sammenliknet med mw2 og cod4 er jo knife her supervanskelig, men likevel superdeilig å greie.

Base raping synes jeg også er grusomt, men kun på conquest, og da spesielt på atacama desert, som jeg synes bare koker ned til hvem som er best i spawn raping og helikopterkjøring + ødelegge de andres heli.

Kniven er nok på nr 2 fordi alle kits er utstyrt med kniv. :p hehe! Men den er jo faktisk overpowered. Kniver du en i beinet, dør han :p lol

Og i mw2, hvis du står tre meter unna, kan du fly framover i lysfart og treffe en fyr hvor som helst på kroppen hans (mens du fremdeles er en meter unna) og drepe vedkommende momentant, mens du gjør om kulene til vedkommende til intet, selv om han har skutt et helt magasin inn i deg.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Jeg mente ikke at den er overpowered egentlig. Du sa at det var bevis for at M60 er overpowered utifra den listen(noe den forsåvidt er) Og kniv lå jo på andreplass, så da er jo den overpowered også, fordi den har så mange kills.

Kun en liten spøk ^^

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke at den er overpowered egentlig. Du sa at det var bevis for at M60 er overpowered utifra den listen(noe den forsåvidt er) Og kniv lå jo på andreplass, så da er jo den overpowered også, fordi den har så mange kills.

Kun en liten spøk ^^

Ja, skjønte det sånn halvveis. Og poenget mitt var bare å rakke ned på mw2 :new_woot:

Lenke til kommentar

Flere som har klart Distinguished Retaliaton Combat insignia?

Nop, og den er så og si umulig viss jeg ikke virkelig prøver :p

Ingen klarer drepe meg 5 ganger på en runde xD Yes, I am that good!

Hehe. Har klart å bli buttfucked av campere når jeg har spilt om natta, siden det nesten er tomme servere :p Var bare flaks at jeg plutselig fikk den.

Lenke til kommentar

Jeg klaga litt over at jeg ikke hadde et eneste demolition kill ennå tidligere i tråden.

Men nå fikk jeg det endelig. Plasserte c4 på veggene i unneretasjen i et hus som jeg trodde det kanskje ville komme folk inn i (det var på white pass) og så satte jeg meg i et annet hus, og observerte. Jeg så at en recon hadde tenkt seg inn, og idet han gikk inn, sprengte jeg c4-en. Men så døde jo han av c4-en, da :(

MEN! To stykker satt på loftet, og jeg tok begge to. :new_woot:

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...