Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forventet på lager 03.03 er nok bare for å vise at de har det på slippdato i butikkene for dem som ikke har forhåndsbestilt. Hører gode ting om dem og levering. Ja, Elkjøp og Platekompaniet er best på pris. Selvom Platekompaniet selger BFBC2 LE for 499. Overraskende fra deres side.

 

Ja, DarkPassenger det er greit å legge meg til :thumbup:

Bare hyggelig å spille med/mot nye PSN-venner!

 

See you on the Battlefield!

Lenke til kommentar

Nei for faen! Trodde bare det var Beta! Nå ble jeg skikkelig skuffet! lol

:no:

 

Ja! Blir nok heller ikke 1'eren. Den har jeg spilt litt i det siste, og det var bare latterlig at med alle maps og variasjon, klarer den ikke å konkurrere mot BFBC2 sin demo. :love:

 

Går en tung uke i møte, før alt løsner da jeg finner min kjære BFBC2LE i postkassen om 1 uke! Woho! :dribble:

Lenke til kommentar

To nye maps første dagen!

 

Fra battlefield.no

 

"Bad Company 2 nærmer seg med stormskritt, og etter at betaen idag var slutt, bestemte DICE seg for å komme med en hyggelig beskjed til alle som ble skuffet over at testingen er over.

Gratis for noen

 

Kartpakken er gratis for de som har kjøpt spillet. Så om du kjøper spillet brukt, vel tough luck. Det er vel heller få, som kjøper et spill brukt som har vært ute en dag og, uansett.

De to nye kartene som legitime kjøpere får tilgang til, er "Nelson Bay" i modusen "Rush", og "Laguna Alta", i den velkjente modusen "Conquest". Nelson Bay, er et snøfyllt nattkart, mens Laguna Alta, byr på litt varmere og triveligere omgivelser."

Lenke til kommentar

To nye maps første dagen!

 

Fra battlefield.no

 

"Bad Company 2 nærmer seg med stormskritt, og etter at betaen idag var slutt, bestemte DICE seg for å komme med en hyggelig beskjed til alle som ble skuffet over at testingen er over.

Gratis for noen

 

Kartpakken er gratis for de som har kjøpt spillet. Så om du kjøper spillet brukt, vel tough luck. Det er vel heller få, som kjøper et spill brukt som har vært ute en dag og, uansett.

De to nye kartene som legitime kjøpere får tilgang til, er "Nelson Bay" i modusen "Rush", og "Laguna Alta", i den velkjente modusen "Conquest". Nelson Bay, er et snøfyllt nattkart, mens Laguna Alta, byr på litt varmere og triveligere omgivelser."

 

Sweet! Fy faen det jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...