itzTheTruth Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Man tar den i basen til attackers. Står alltid en PC i attackers base. Lett å ta ut snipere med det oppsettet ja Er også alltid kjekt å jakte på snipere som defender av første base på Isla Inocentes. Tar USAS12, og løper bort på fjellet de sitter. Gjorde det i sted, og endte med 32-1. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Da er alle thropysa tatt bortsett fra 2 -Demolition man -Et tu, Brute? Haha, den jeg slet mest med var Carefull guidence Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Er også alltid kjekt å jakte på snipere som defender av første base på Isla Inocentes. Tar USAS12, og løper bort på fjellet de sitter. Gjorde det i sted, og endte med 32-1. Det gjorde du faen meg på meg istad Endret 1. april 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen som vet om dog tags du tar i private match tells på ''Et tu brute?'' ? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Tror nok du må ta de på rankede servere Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 faen : ( Må legge til masse folk på motlaget og gå knifing only da x] Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Espen-Kun, oppskrifta er enkel. Join noen i friends som spiller squadrush, sjansen er der for at du havnet på motsatt lag, så tar du fram knvien ^^ Tror jeg fikk alle fra Jottnegen Mangler bare Demolition Man, er litt over halveis der Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Da må noen begynne å spille squad deatmatch ! og si ifra ! Edit: Huff, orker ikke mere conquest, Den jævla sirena på slutten av matchen DREPER meg. Blir gal. Endret 1. april 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Damn. På leaderboards ligger KopKing på 4630. plass, etterfulgt av MrOutjectiOn på 10440. plass. Not bad Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Leaderboardsen min er fucked, står at at alle har 0 poeng osv : o Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Leaderboardsen min er fucked, står at at alle har 0 poeng osv : o Det skjer noen ganger. Prøv å start spillet på nytt. Endret 1. april 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen som veit når det SPECACT Upgrade greiene blir tilgjengelig? Lenke til kommentar
-martin Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg er ny på forumet og spiller en del Bc 2 legg til RiseAgainstftw1 =) Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Espen-Kun, oppskrifta er enkel. Join noen i friends som spiller squadrush, sjansen er der for at du havnet på motsatt lag, så tar du fram knvien ^^ Tror jeg fikk alle fra Jottnegen Mangler bare Demolition Man, er litt over halveis der Yes you did... åh, kunne noen sett hvilken plass jeg ligger på under leaderbordsa? Før ferien var jeg på noe rundt 12.000. Frykter at jeg har sunket noe veldig etter 4 dager uten spilling Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Er også alltid kjekt å jakte på snipere som defender av første base på Isla Inocentes. Tar USAS12, og løper bort på fjellet de sitter. Gjorde det i sted, og endte med 32-1. Det gjorde du faen meg på meg istad Joinet deg, og havnet på motstander laget. Likte ikke det. Ja, vi tok hverandre ett par ganger! Hehe! Men det er enste måten å stoppe attackers på, på Isla Inocentes. At noen få går opp der å plukker recoons som lager livet til ett helvete for defenders. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Så nettopp en video av Bigmooney06 på youtube. Og han sa at marksmantraining og acog scope er bedre enn magnum og acog. Wings sa dette ikke funket sammen, og har egentlig bare derfor ikke prøvd det. Han sa man dreper fortere pga kulene går nøyaktig der du sikter. Kunne gjerne hørt om folk har erfaringer fra dette? Hva bruker dere Assault: HK416 med Acog og Magnum. Medic: Type 88 eller SAW med Red Dot og Healing range greiene Engineer: Combat 870(elns)shotgun, UMP45 eller PP2000 med red dot, AT4 eller miner Recon: M24, M95, GOL, med ekstra ammo, magnum eller ekstra trykk i eksplosjoner, og mortar. Jeg bruker også USAS12, med longer range og magnum. Men lurer på hva folks erfaringer er med Magnum vs Marksman greiene. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Recon Gol Sniper magnum + magnum ammo + lightwheight kit M95 + ACOG/12X + Magnum ammo (JA FAKTISK ) M24 + ACOG/Normal sight (tror det er 8x?) + magnum ammo Assault M16 + ACOG/Red dot + magnum ammo/Body armor AUG + light kit + magnum ammo Medic M60 + Magnum ammo + healing ting engineer Aks-74u men magnum ammo/ body armor + EX upgrade Blei mye surr men men Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Recon M24 + lightweight/12x/ red dot + magnum M95 med det samme Assault M416 + red dot + magnum m16 + red dot + magnum G3/m14 + extra explosives + den som gir kraftigere sprengninger.. Medic M60 + red dot + magnum engineer PP-2000 + carl gustav + red dot/ extra explosives + magnum/den som gir kraftigere sprengninger Knife Recon + svu (helautomatisk)+ C4 + lightweight + body armor. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Håper flere skaffer seg mic. Spiller mye i squad med folk, men ingen har mic. Sitter å pjatter for meg selv, mens ingen kan høre meg. Joda, alle i squaden kan høre deg uavhengig av om de har mic eller ikke. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Håper flere skaffer seg mic. Spiller mye i squad med folk, men ingen har mic. Sitter å pjatter for meg selv, mens ingen kan høre meg. Joda, alle i squaden kan høre deg uavhengig av om de har mic eller ikke. True, men er fortsatt vanskeligt å høre så sant man ikke tweaker litt på lyden. Er uansett kjipt å sitte alene å snakke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå