Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Man tar den i basen til attackers. Står alltid en PC i attackers base.

Lett å ta ut snipere med det oppsettet ja ;)

Er også alltid kjekt å jakte på snipere som defender av første base på Isla Inocentes. Tar USAS12, og løper bort på fjellet de sitter. Gjorde det i sted, og endte med 32-1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er også alltid kjekt å jakte på snipere som defender av første base på Isla Inocentes. Tar USAS12, og løper bort på fjellet de sitter. Gjorde det i sted, og endte med 32-1.

Det gjorde du faen meg på meg istad :p

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Espen-Kun, oppskrifta er enkel. Join noen i friends som spiller squadrush, sjansen er der for at du havnet på motsatt lag, så tar du fram knvien ^^ Tror jeg fikk alle fra Jottnegen :p

Mangler bare Demolition Man, er litt over halveis der ;)

Lenke til kommentar

Espen-Kun, oppskrifta er enkel. Join noen i friends som spiller squadrush, sjansen er der for at du havnet på motsatt lag, så tar du fram knvien ^^ Tror jeg fikk alle fra Jottnegen :p

Mangler bare Demolition Man, er litt over halveis der ;)

Yes you did... :p

åh, kunne noen sett hvilken plass jeg ligger på under leaderbordsa?

Før ferien var jeg på noe rundt 12.000. Frykter at jeg har sunket noe veldig etter 4 dager uten spilling :hrm:

Lenke til kommentar

Det gjorde du faen meg på meg istad :p

Joinet deg, og havnet på motstander laget. Likte ikke det. Ja, vi tok hverandre ett par ganger! Hehe!

Men det er enste måten å stoppe attackers på, på Isla Inocentes. At noen få går opp der å plukker recoons som lager livet til ett helvete for defenders. :p

Lenke til kommentar

Så nettopp en video av Bigmooney06 på youtube. Og han sa at marksmantraining og acog scope er bedre enn magnum og acog. Wings sa dette ikke funket sammen, og har egentlig bare derfor ikke prøvd det. Han sa man dreper fortere pga kulene går nøyaktig der du sikter.

Kunne gjerne hørt om folk har erfaringer fra dette? Hva bruker dere

Assault: HK416 med Acog og Magnum.

Medic: Type 88 eller SAW med Red Dot og Healing range greiene

Engineer: Combat 870(elns)shotgun, UMP45 eller PP2000 med red dot, AT4 eller miner

Recon: M24, M95, GOL, med ekstra ammo, magnum eller ekstra trykk i eksplosjoner, og mortar. Jeg bruker også USAS12, med longer range og magnum.

Men lurer på hva folks erfaringer er med Magnum vs Marksman greiene.

Lenke til kommentar

Recon

Gol Sniper magnum + magnum ammo + lightwheight kit

M95 + ACOG/12X + Magnum ammo (JA FAKTISK :p )

M24 + ACOG/Normal sight (tror det er 8x?) + magnum ammo

Assault

M16 :dribble: + ACOG/Red dot + magnum ammo/Body armor

AUG + light kit + magnum ammo

Medic

M60 + Magnum ammo + healing ting

engineer

Aks-74u men magnum ammo/ body armor + EX upgrade

Blei mye surr men men :ph34r:

Lenke til kommentar

Recon

M24 + lightweight/12x/ red dot + magnum

M95 med det samme

Assault

M416 + red dot + magnum

m16 + red dot + magnum

G3/m14 + extra explosives + den som gir kraftigere sprengninger..

Medic

M60 + red dot + magnum

engineer

PP-2000 + carl gustav + red dot/ extra explosives + magnum/den som gir kraftigere sprengninger

Knife

Recon + svu (helautomatisk)+ C4 + lightweight + body armor.

Lenke til kommentar

Håper flere skaffer seg mic. Spiller mye i squad med folk, men ingen har mic. Sitter å pjatter for meg selv, mens ingen kan høre meg.

Joda, alle i squaden kan høre deg uavhengig av om de har mic eller ikke.

True, men er fortsatt vanskeligt å høre så sant man ikke tweaker litt på lyden. Er uansett kjipt å sitte alene å snakke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...