itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Vil du spille med resten her inne, kan du legge ut gamertag og kommer på listen i første posten. Utrolig kjekt å spille med folk. Forumets clan tag er også NSN som står for Non Serious Norwegians Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Vil du spille med resten her inne, kan du legge ut gamertag og kommer på listen i første posten. Utrolig kjekt å spille med folk. Forumets clan tag er også NSN som står for Non Serious Norwegians Jeg fikk spillet på søndag. Så jeg er ikke noe god.. Også har jeg ikke mikrofon, og da er vel det ikke så mye vits? Men hvis jeg kan spille litt med dere hadde det vært knall Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Bare å si fra hva du heter på PSN det. Mange som ikke har mic, men det kommer med tiden. Du kan f.eks legge meg til, min PSN er TheKopKing89. Bare skriv spillverket eller noe, så jeg vet hvor du er fra. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Bare å si fra hva du heter på PSN det. Mange som ikke har mic, men det kommer med tiden. Du kan f.eks legge meg til, min PSN er TheKopKing89. Bare skriv spillverket eller noe, så jeg vet hvor du er fra. Takk Legger deg til senere! Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er vell 10 % av oss som har mic ? eller tar jeg litt i nå ? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er vell 10 % av oss som har mic ? eller tar jeg litt i nå ? Rundt det ja, det er snart på tide at folk skaffer seg mic synes jeg. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Håper flere skaffer seg mic. Spiller mye i squad med folk, men ingen har mic. Sitter å pjatter for meg selv, mens ingen kan høre meg. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Mye må man gi for mikrofon? Og headsett? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Mye må man gi for mikrofon? Og headsett? Den billigste på komplett.no er ihvertfall 199,-, finnes sikkert noe billigere andre steder også. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/PS3BLUETOOTH/sony-ps3-bluetooth-headset Bruker denne.. Kjøpte den på elkjøp fordi jeg får rabatt av en kompis som jobber der. Men finnes vel billigere på nettet. EDIT: chris9 var først, og komplett slår vel alle på priser i Norge. Men jeg får så og si komplett-priser på elkjøp. Endret 31. mars 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Takk Får vel gå til innkjøp av et sånt etter at jeg har fått kjøpt noe nytt fluefiske utstyr Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Når det gjelder spec 2 når man bruker m95, hvilken spec er best? Har magnum ammunisjon noen effekt på m95 eller er det bare overflødig? Lenke til kommentar
Strekjaeden Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Det gjør ikke at du one-shotter på avstand, nei. Selvk kjører jeg alltid x4 + spot. Endret 31. mars 2010 av Strekjaeden Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg bruker som oftest ceramic body armour, så blir jeg ikke tatt så altfor lett hvis jeg blir oppdaga. Har brukt m95 masse for tida. Liker lyden, og utseendet på den. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Heihei. Tenkte jeg kunne adde PSN'n i tråden osv. PSN: SuprMats Har mic, er veeeldig casual, dvs. har lyst til å vinne, men setter underholdninger over en seier Lenke til kommentar
att Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har også mic, hvis jeg har glemt å nevne det. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Der! Da var alt av våpen og utstyr unlocket! Noen flere her som liker M16A2 med 4x OPT ? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lett å ta ut snipere med det oppsettet ja Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Der! Da var alt av våpen og utstyr unlocket! Noen flere her som liker M16A2 med 4x OPT ? Ja, det er elsk Har snart unlocka alt selv, mangler siste våpenet på medic bare. Har ikke vært helt opptatt av å unlocke alt da, bare spille og kose meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå