109A3GNM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nå skal jeg endelig få prøve Laguna Presa Har ikke engang testa det mappet i Conquest mode engang Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Plukket opp en kar sin assault kit. Han hadde Acog sight OG 180 skudd?! What? Velger du Acog mister du jo mer muligheten til å bære mye ammo.. Nå skal jeg endelig få prøve Laguna Presa Har ikke engang testa det mappet i Conquest mode engang Hadde 23-11 på den første gang, og laget vårt ble for the record voldtatt! Ny favorittbane dette asså. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Plukket opp en kar sin assault kit. Han hadde Acog sight OG 180 skudd?! What? Velger du Acog mister du jo mer muligheten til å bære mye ammo.. Nå skal jeg endelig få prøve Laguna Presa Har ikke engang testa det mappet i Conquest mode engang Hadde 23-11 på den første gang, og laget vårt ble for the record voldtatt! Ny favorittbane dette asså. Ny favorittbane? VISST FAEN Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Plukket opp en kar sin assault kit. Han hadde Acog sight OG 180 skudd?! What? Velger du Acog mister du jo mer muligheten til å bære mye ammo.. Nå skal jeg endelig få prøve Laguna Presa Har ikke engang testa det mappet i Conquest mode engang Hadde 23-11 på den første gang, og laget vårt ble for the record voldtatt! Ny favorittbane dette asså. Ny favorittbane? VISST FAEN HELL YEAH Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Den gir så enorme flanke muligheter for attackers, at defending er ekstremt vanskelig. Hvertfall i starten da man ikke er helt sikker på hvor fienden kommer fra. Hehe! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Når jeg kjøpte spillet i Polen fikk jeg med en VIP kode. Kommer nye mapsa automatisk da? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Når jeg kjøpte spillet i Polen fikk jeg med en VIP kode. Kommer nye mapsa automatisk da? Jepp Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 -.-' Jeg er på hytta hele påsken, så får ikke testa ut Laguna presa på en uke.. Hater dere alle som spiller bc2 akkurat nå Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 -.-' Jeg er på hytta hele påsken, så får ikke testa ut Laguna presa på en uke.. Hater dere alle som spiller bc2 akkurat nå Haha, fy faen! Du misser noe helt fantastisk Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Når jeg kjøpte spillet i Polen fikk jeg med en VIP kode. Kommer nye mapsa automatisk da? Jepp Takk for svar! -.-' Jeg er på hytta hele påsken, så får ikke testa ut Laguna presa på en uke.. Hater dere alle som spiller bc2 akkurat nå Ta med deg Playstationen da :-D Siden du har internett der du sitter! =) Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) -.-' Jeg er på hytta hele påsken, så får ikke testa ut Laguna presa på en uke.. Hater dere alle som spiller bc2 akkurat nå Ta med deg Playstationen da :-D Siden du har internett der du sitter! =) Joa.. Nei, du skal ikke ha med deg spillmaskinen på hytta, du har spilt nok som det er så du kan trenge en pause Det er også masse stress å måtte ta med en HD tv oppover. Jaja, kos dere a Endret 30. mars 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 -.-' Jeg er på hytta hele påsken, så får ikke testa ut Laguna presa på en uke.. Hater dere alle som spiller bc2 akkurat nå Hold kjeft, etter neste uke blir jeg fem uker uten BC2 pga utenlandsreise. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg er annen hver uke hos pappa uten playstation, så er litt synn på meg og : D Joa. ista endte det med Rage quit etter at søstra mi kom hjem og foråsaker masse lagg ved hjelp av å laste ned masse dritt i tilleg til spotify og youtube, noe kopking fikk høre i et ¨ganske¨ langt brev Rakk å spille et par runder på Laguna presa da Elsker å vere attacker, og løpe hele veien rundt og sitte bak der og leke ninja <3 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Hvis man rage quiter eller mister connection, får man ikke med seg poeng da? Man gikk jo glipp av bonus poeng på det i MW2. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jo, tror man får med seg poengene, hvis ikke har jeg mistet sykt mye poeng Lenke til kommentar
August. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Espen-kun: Derfor du ikke spiller så ofte ja. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jupp men skal vere med playstation i nesten hele påska da, også er det bare lørdag og søndag jeg er hos papa igjen og så playstaton te uka igjen Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Istad vant jeg "mortar strike" eller noe på RECON. Hva er det for noe? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Istad vant jeg "mortar strike" eller noe på RECON. Hva er det for noe? Du unlocket mortar strike. Mortar Strike kan du bruke i stedenfor C4. Det er ett rakettangrep. Du tar opp "kikkerten din" og bestemmer hvor rakettene dine skal treffe. Det er ett strategisk våpen, og bør brukes strategisk! Men jeg spiller alltid med mortar strike, og ikke C4. C4 spiller jeg med på Assault en gang i blandt. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Istad vant jeg "mortar strike" eller noe på RECON. Hva er det for noe? Du unlocket mortar strike. Mortar Strike kan du bruke i stedenfor C4. Det er ett rakettangrep. Du tar opp "kikkerten din" og bestemmer hvor rakettene dine skal treffe. Det er ett strategisk våpen, og bør brukes strategisk! Men jeg spiller alltid med mortar strike, og ikke C4. C4 spiller jeg med på Assault en gang i blandt. Okei, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå