Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp 18/1 med Snivperskaya på rush! :new_woot: Vi var attackers på isla inocentas. Før har jeg alltid vært redd for å bruke sniper på rush når jeg er attacker, for jeg tviler på at jeg kunne gjort noe for laget. Men det gjorde jeg virkelig nå! Drepte to stykker i det de prøvde å defuse B, og gjorde slik at vi vant.

Fikk 16 uten å dø. Og så døde jeg fordi jeg av en uforklarlig grunn da jeg skulle komme meg inn i banen igjen, fordi jeg hadde løpt for langt. Jeg hadde fremdeles 8 sek på å komme meg inn igjen da jeg døde...

Lenke til kommentar

Noe som også er latterlig er hvis man klarer å sprenge en M-COM stasjon, så får man ikke de 100 poengene hvis man er død i det den sprenger.

 

Det gjør jeg. Når jeg er på respawn-menyen ser jeg "+100 Destroying objective" eller noe lignende hvis jeg klarer å sprenge dritten.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Noe som også er latterlig er hvis man klarer å sprenge en M-COM stasjon, så får man ikke de 100 poengene hvis man er død i det den sprenger.

 

Det gjør jeg. Når jeg er på respawn-menyen ser jeg "+100 Destroying objective" eller noe lignende hvis jeg klarer å sprenge dritten.

 

Det gjør jeg òg, men hvis du sjekker poengsummen din rett før M-COMn sprenger, legger du merke til at du aldri fikk de 100 poengene.

Lenke til kommentar

Noe som også er latterlig er hvis man klarer å sprenge en M-COM stasjon, så får man ikke de 100 poengene hvis man er død i det den sprenger.

 

Det gjør jeg. Når jeg er på respawn-menyen ser jeg "+100 Destroying objective" eller noe lignende hvis jeg klarer å sprenge dritten.

 

Det gjør jeg òg, men hvis du sjekker poengsummen din rett før M-COMn sprenger, legger du merke til at du aldri fikk de 100 poengene.

 

Åja, det er sånt jeg aldri sjekker. Men så kjedelig da, tenk hvor mye poeng jeg har mista :(

 

Og det blir vel vår ukentlige private match i morgen vel? :D

Lenke til kommentar

Irriterenes når folk alltid skal ødelegge M-COM husa ved å sprenge de. Man har liksom ingen mulighet til å forsvare seg.

Det er det my av på Port Valdez ihvertfall, fuckings plagsomt..

 

Er litt plagsomt som defender ja, men de kan ikke ta ut mer enn 3 stasjoner på den måten. Da er det 5 igjen som som det ikke går med. Har man ett annet valg enn å ta ned hele bygget når laget virkelig sliter? Man ser at banene er bygget for at det skal kunne gjøres.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Er det flere som har mista VIP statusen sin her? Når jeg logger på nå så kommer det opp at jeg må skrive inn VIP koda. Så prøver jeg det, men det står at koden har blitt brukt. Så nå kan jeg ikke spille VIP mapsa :thumbdown:

Har sendt mail til EA om å få ny kode.

 

Men over på noe anna; er det mange som har prøvd å spilt en hel runde med bare kniv?! Det er fryktelig arti! :!:

 

edit: leif

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er ferdig med single player, og prøver litt online, men forstår ikke hva de forskjellige game modene handler om?

 

Kan noen her være veldig snille og forklare kort og greit hva de forskjellige modusene går ut på, pluss antall lag/spillere?

 

HJERTELIG! :D

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er ferdig med single player, og prøver litt online, men forstår ikke hva de forskjellige game modene handler om?

 

Kan noen her være veldig snille og forklare kort og greit hva de forskjellige modusene går ut på, pluss antall lag/spillere?

 

HJERTELIG! :D

 

Rush

 

Som attacker skal du prøve å plante en bombe på de to M-com-stasjonene (A og B). Når du har planta bomben må du prøve å forhindre at de som beskytter ikke desarmerer bomben, helt til den til slutt sprenger. Når du klarer dette, må det andre laget (defenders) trekke seg tilbake til neste base, der to nye M-com-stasjoner befinner seg. Du kan også ødelegge M-comene med eksplosiver eller ødelegge hele huset den befinner seg i. Som defender skal du bare forhindre at folk sprenger m-comen, og desarmere bomben hvis den er plantet. Defenders vinner om de klarer å få attackerne til å bruke opp alle respawn-poengene sine (75), og poengene blir resetta hver gang de sprenger begge m-comene. Det er omtrent 3-4-5 baser på hvert kart. Dette er da 16 mot 16.

 

Conquest

 

Dette er den klassiske BF-modusen. Her skal du kontrollere så mange baser som mulig. Og det er tre baser, A, B og C. Når du har mer enn halvparten (2/3 baser) så går poengene til motstanderen ned. Poengene går også ned etter hver gang noen respawner. Du vinner altså når det andre laget ikke har flere poeng. Samme lag som på Rush.

 

Squad Rush

 

Dette er det samme som Rush mode, men det er bare din squad (4 spillere) mot en annen squad, og ikke et helt 16-mannslag. Den eneste forskjellen er at det bare er én mcom og to baser, pluss at de som angriper har mindre respawntickets.

 

Squad Death Match

 

Her er det din squad mot alle andre. Det er altså et alle-mot-alle-opplegg, bare med squads. (Altså fire lag på fire spillere mot hverandre) Din squad skal prøve å drepe de tre andre squadene så mye som mulig, helt til du når en maksscore (50), og laget ditt vinner. Her gjelder det å holde sammen så mye som mulig med squaden din, ellers har du automatisk tapt. Det er også en APC i midten av kartet som de fleste prøver å ta, men jeg føler meg bare utrygg siden alle skyter på den. Med en god squad er dette den beste og mest underholdende modusen synes nå jeg. Men det er det vel uansett modus hvis du har en god squad (der alle har mic selvfølgelig) :p

 

edit: Squad Rush, ikke Team Rush :p

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er ferdig med single player, og prøver litt online, men forstår ikke hva de forskjellige game modene handler om?

 

Kan noen her være veldig snille og forklare kort og greit hva de forskjellige modusene går ut på, pluss antall lag/spillere?

 

HJERTELIG! :D

 

Rush

 

Som attacker skal du prøve å plante en bombe på de to M-com-stasjonene (A og B). Når du har planta bomben må du prøve å forhindre at de som beskytter ikke desarmerer bomben, helt til den til slutt sprenger. Når du klarer dette, må det andre laget (defenders) trekke seg tilbake til neste base, der to nye M-com-stasjoner befinner seg. Du kan også ødelegge M-comene med eksplosiver eller ødelegge hele huset den befinner seg i. Som defender skal du bare forhindre at folk sprenger m-comen, og desarmere bomben hvis den er plantet. Defenders vinner om de klarer å få attackerne til å bruke opp alle respawn-poengene sine (75), og poengene blir resetta hver gang de sprenger begge m-comene. Det er omtrent 3-4-5 baser på hvert kart. Dette er da 16 mot 16.

 

Conquest

 

Dette er den klassiske BF-modusen. Her skal du kontrollere så mange baser som mulig. Og det er tre baser, A, B og C. Når du har mer enn halvparten (2/3 baser) så går poengene til motstanderen ned. Poengene går også ned etter hver gang noen respawner. Du vinner altså når det andre laget ikke har flere poeng. Samme lag som på Rush.

 

Team Rush

 

Dette er det samme som Rush mode, men det er bare din squad (4 spillere) mot en annen squad, og ikke et helt 16-mannslag. Den eneste forskjellen er at det bare er én mcom og to baser, pluss at de som angriper har mindre respawntickets.

 

Squad Death Match

 

Her er det din squad mot alle andre. Det er altså et alle-mot-alle-opplegg, bare med squads. (Altså fire lag på fire spillere mot hverandre) Din squad skal prøve å drepe de tre andre squadene så mye som mulig, helt til du når en maksscore (50), og laget ditt vinner. Her gjelder det å holde sammen så mye som mulig med squaden din, ellers har du automatisk tapt. Det er også en APC i midten av kartet som de fleste prøver å ta, men jeg føler meg bare utrygg siden alle skyter på den. Med en god squad er dette den beste og mest underholdende modusen synes nå jeg. Men det er det vel uansett modus hvis du har en god squad (der alle har mic selvfølgelig) :p

 

TUSEN takk! :) Det er ingen faste regler på conquest, slik at motstanderen som har færre baser mister f.eks 5 respawntickets i minuttet? Kjekt å vite.

 

Squad på to stk (meg og kamerat) er kanskje litt lite ... ? :p

 

Takker igjen for veldig godt svar!!

Lenke til kommentar

 

Squad på to stk (meg og kamerat) er kanskje litt lite ... ? :p

 

Takker igjen for veldig godt svar!!

 

2 stk blir fort litt lite ja, men dersom du spiller på PS3, noe jeg går ut i fra at du gjør, siden du poster her :p Er det bare å gå på første siden i denne topicen og legge til alle som står på den lista, da blir det ikke vanskelig å finne squad members :thumbup:

Noe som kan vere litt dårlig med, er MIC! Få dere mic folkens !! :whistle:

Lenke til kommentar

Prøvde hardcore-mode idag. Syns det er mye fetere enn vanlig, så blir nok å spille det fremover. Å snipe i HC-mode er jo genialt.

 

Mitt nick er forresten J_McNulty_. Bare å legge meg til :)

Endret av att
Lenke til kommentar

Yes, da var platinium for M60 i boks :D Men synd at den ligner så veldig på sølvstjerna.. Burde skille seg mer ut.

 

Og ja, få dere mic! Hele opplevelsen blir bedre og team work blir mye enklere.

 

Må du ha 1000 kills på et våpen for å få platinium stjerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...