PCBerg Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Noen som vet om youtubere som har commentary videoer? Alltid kjekt å se på. Er subscriber på følgende(som jeg kommer på i farten) - WoR(Wings of...) - Scouse carl - Woodys gamertag - The End - Alt eff for(eller noe) - gamer com - Machinimarespawn - bigmooney 06 - junkyard Her er noen som har noe: Jaju123456 MuzzaFuzza Er på respawn og. PSNgirl (Vet ikke om ho har commentaries.) ericunderscores Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Noen som vet om youtubere som har commentary videoer? Alltid kjekt å se på. Er subscriber på følgende(som jeg kommer på i farten) - WoR(Wings of...) - Scouse carl - Woodys gamertag - The End - Alt eff for(eller noe) - gamer com - Machinimarespawn - bigmooney 06 - junkyard Her er noen som har noe: Jaju123456 MuzzaFuzza Er på respawn og. PSNgirl (Vet ikke om ho har commentaries.) ericunderscores Har Muzza og Jaju. PSNGirl så jeg bare noen få av fra Beta, men den siste må jeg takke for! Skal sjekke ut. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Wierd... Gikk inn på BC2 og plutselig hadde jeg fått Medic Kit, Defibrillator og Motion Sensor, Selv om jeg aldri har spilt Medic eller Recon! Noen flere som har opplevd denne buggen? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Nei, ikke noe Medic Kit, defibrillator eller motion sensor her gitt.. Er nok bare du som er heldig der Lenke til kommentar
Strekjaeden Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 http://www.youtube.com/user/NextGenTactics De har både BC2 og MW2. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Glømte han her: Gaming Legit Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Wierd... Gikk inn på BC2 og plutselig hadde jeg fått Medic Kit, Defibrillator og Motion Sensor, Selv om jeg aldri har spilt Medic eller Recon! Noen flere som har opplevd denne buggen? Kanskje du har spilt i fylla og ikke husker noe. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Legger meg til her jeg. Ps3 namn: thesvenny Mic: ja Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Wierd... Gikk inn på BC2 og plutselig hadde jeg fått Medic Kit, Defibrillator og Motion Sensor, Selv om jeg aldri har spilt Medic eller Recon! Noen flere som har opplevd denne buggen? Jeg måtte ikke unlocke noen av dem.. Har sett mange som må, og mange som ikke må.. Jævla rart. Endret 24. mars 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Noen andre enn meg som ser at våpnene har blitt better-looking? Hvertfall hos meg. Litt mer detaljer, og litt mer metallaktige La merke til det på det første engieer våpenet, og M16A2 da jeg spilte i sted. Spilte bare med de to. Endret 24. mars 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Kan man få Bayonette til M1!?! Det er vist på stats sider! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Interessant. Lurer på om det er eksklusiv DLC til folk som kjøper spillet i en spesiell butikk eller om det er veteran unlock. Eller kanskje fremtidig DLC? (Direktelinken til bildet er http://www.badcompany2.ea.com/files/gui/img/stats/gadget/medium/Bayonette.png ) Endret 24. mars 2010 av raid2 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Veldig spennende indeed. Lyst på den. Finnes ikke noe deiligere følelse og storme basen til motstanderen, der du hopper over sandbaggene, kjører bayonetten inn i første person, før du skyter neste. Lav aktivitet her inne nå om dagene! hehe! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har ikke giddi å teste M1 ennå, så hvilken klasse er den best til? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Den er egentlig underholdende med alle classes! Men er glad i den på Engieer og Assault. Assault pga C4, og den er ett føkkings beist når du treffer! Det du treffer går som oftest ned på 2 skudd. Kanskje 3. Men så har man jo M14 også da.. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Aha, inn å teste den litt snart da. Men hva faen er det som skjer på http://battlefieldbadcompany2.com/ sin side? Skal vi aldri få tilbake soldier`n så vi kan få sjekka statsa?! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Den var der en dag, men var full i bøgs.. Bruk heller denne siden som er en tredjepart. http://bfbcs.com/ps3 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Den var der en dag, men var full i bøgs.. Bruk heller denne siden som er en tredjepart. http://bfbcs.com/ps3 Player not found - BFBC2 Stats The player you searched is currently not in our database. We tried to add your search request to our queue, but the queue is full at 0 requests. Please try again later. We are currently not able to search new PS3 and XBOX360 players. Typisk Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Kommer med tiden! Hehe! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Bra balance på teamet eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå