Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Bare jeg som får "failed to connect to EA Online" nå?

 

Edit; der kom jeg faktisk inn etter å ha trykka retry et par-tre ganger. Nicket mitt er forresten J_McNulty_ på PS3, så bare å adde hvis noen vil spille i kveld.

 

Jeg fikk også failed, men jeg ga opp etter å ha trykka retry fire ganger, for så å ha restarta spillet og trykka retry fire nye ganger. Prøver nå, dog.

 

EDIT: Nå funka det.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
As you all May have noticed, your stats are f#cking gone. And your Freaking out, You broke your drywall, you kicked your cat, and you stabbed the maid. But i Assure you, this is normal behaviour for this kind of donkey sh@t.

 

For the PS3 and XBOX, please revert to restarting your system, or Leaving it off for a while. Then turn it back on and Enter a game on a Random game mode or whatever. Play the match through. After your stats should be at normal, this has worked for me and 4 of my buddies over playing in my basement!

 

Really hope this Helps....

 

 

oh, and F#* YOU EA! (<3)

Lenke til kommentar

Komplett har tilbud på PS3 headsetet, så da bestilte jeg likesågodt et. 299,- er ikke så verst. Fant ikke noe billigere enn det i norske butikker så.

 

Var med på noen runder HC squad deathmatch i sted hvor ALLE var recon. Høres kanskje utrolig døvt ut, men det er noe av det morsomste jeg har vært med på. Siden man ikke har map og et skudd med riflene dreper, så blir det litt ekstra spenning. Og så er det jo nesten umulig å se folk pga ghillie-suiten :p

 

Spiller aldri den modusen, så for alt jeg vet er det alltid sånn, men moro var det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...