Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er nytt i programvare oppdateringen? 1.01

 

Ingame store er fikset.

 

Ser virkelig ut som masse spennende kommer framover!

 

Ja, men lurer på hvor mye det kommer til å koste egentlig. Blir vel ikke allverden.

 

EDIT: Pælmer snart denna routeren ut av viduet :mad:!

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar

Jeg for min del har mer og mer gått tilbake til AN94. Den med magnum, dreper på færre kuler. Ja, den har lavere rate of fire, men dreper fortere pga akkurat lavere rate of fire. Det gjør at du lettere holder siktet på målet, og treffer litt bedre hver gang. Men det veksles mellom dem jevn og trutt. Og kan heller ikke motstå den russiske test assault riflens sjarm. Hehe!

Lenke til kommentar

Ja, digger AN94 jeg også. Planen var egentlig å bare spille på den for å få M416, men når jeg først fikk den så var jeg allerede vandt til AN94 :p

 

Har 29 på doublekills...

Elite Marksman Combat insignia`n tar jommen meg tid (359\500). Spiller ikke Recon klassen.

Lenke til kommentar

Jeg var dritglad i AN94 når jeg fikk det også, men etter å ha fått neste våpen ble det aldri det samme å prøve AN igjen. Tror mye av grunnen til dette er at jeg er veldig flink til å komme på siden av fienden istedenfor rett bak/foran. Burst trenger ikke være spesielt bra når FI er 1) langt unna og 2) springer sideveis. Merker dette spesielt godt når du spiller Laguna Presa og skal gå fra Crash Site (A) til C (Village), og FI springer over vannet fra C til B. Da foretrekker jeg å skyte ett og ett skudd for svært høy accuracy.

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat vurderer og skaffe oss mic til ps3 og kjøpe Battlefield Bad Company 2.

 

Derfor lurer jeg på om det fungerer bra at jeg og han spiller sammen og prater sammen inne på spillet? Er det gode muligheter for at vi lett kan finne hverandre, spille sammen og samarbeide?

 

På forhånd, tusen takk! Håper noen tar seg tid til og svare! (Er ikke rutinert i det hele tatt på Battlefield og ps3). ;)

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat vurderer og skaffe oss mic til ps3 og kjøpe Battlefield Bad Company 2.

 

Derfor lurer jeg på om det fungerer bra at jeg og han spiller sammen og prater sammen inne på spillet? Er det gode muligheter for at vi lett kan finne hverandre, spille sammen og samarbeide?

 

På forhånd, tusen takk! Håper noen tar seg tid til og svare! (Er ikke rutinert i det hele tatt på Battlefield og ps3). ;)

 

Svaret er ja. Alt av spill med venner fungerer som en drøm på PS3. Man velger "Play with friends" (ikke helt gjennomtenkt navn akkurat av DICE men..) også får du opp en liste over hvilke venner som er online og hvilke venner som spiller Bad Company 2. Du kan enten velge å joine vennene dine som allerede spiller, eller du kan lage en "squad" og invitere vennene dine slik at du kan sette alle i squaden din i samme spill og selvfølgelig i samme squad når dere spiller.

Voice-chat fungerer helt utmerket etter min erfaring og du snakker kun med dem du er i squad med.

 

Have fun :)

 

Edit: Leif

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Nå innser jeg hvor mye jeg har savnet HK M416. Har bare brukt burst i det siste, men jeg lekte meg nå i sted! Begynte å spille mer og mer som en liten snik. Flanker motstanderen oftere og oftere. Lager meg vei med HK416. Har også blitt glad i Stg Aug'en igjen. Alltid likt det våpenet i spill, og dets utseende. Men i Battlefield er det vel og merke assault rifle versjonen, og ikke LMGen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...