Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, men uten den skal man jo ha totalt 3 magasiner. Jeg har kun 2. Hvis jeg tar den, mister jeg ACOG sight.. Bug i spillet tror jeg.

 

Så sikker på detta? Mener at medics bare har ett ekstra magasin som standard..

 

Virkelig? Hmm. Bare var under den oppfatning av det pga ofte når jeg plukker opp medkits fra folk jeg har drept er det 2 magasiner ekstra, og ACOG sight. Har egentlig nok kuler, men innimellom går man tom, og da sitter man godt i det. Hehe! Men men, spiller oftere Assault og Recon enn medic.

Lenke til kommentar

Jeg har også kun to. Trooor jeg. Er ganske sikker på at det er 100+100 med M60-en :hmm:

Kommer ikke på i farta om ene spec sloten bare har valg mellom kjappere healing og accuracy, eller om den ammo saken også er et valg der. Mener at den ammo greia er i samme sloten som siktemidlene.

 

Men MG36 har innebygd red dot, så da har man en slot man kan bruke til noe annet enn sikte :)

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som føler SAW er bedre å spille med enn M60? Begynte å bruke den i går med ACOG, og det duger for å si det mildt.

 

Det er smak og behag. 4x scope på M60 og du kan sitte å snipe folk. SAW fungerer også utmerket. Egentlig er LMG's litt for bra i dette spillet, men hey - raske poeng :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder koder til LE, er det kun den VIP-koden, eller er det en til? Går det ann å se om man har aktiviert VIP-koden? Trykket den inn nå i In-Game-Store, men funket ikke, prøvde med å uten bindestrek for hvert 4. tegn. Mener jeg har trykket den inn før en gang, men vet ikke om det funket da siden storen var nede.

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Hva faen skjer? Nettverket er helt i orden her på PCen min, og forbindelsetesten på PS3 funker. Men når jeg skal logge på, får jeg denne beskjeden "Forbindelse til nettverket kunne ikke etableres. Gå til [innstillinger] > [Nettverksinnstillinger] og sjekk innstillingene."

 

What the fuck? Har gjort det flere ganger, og alt ser fint ut. Forbindelsetesten går som smurt, og alt går på 1,2,3. Men får uansett denne meldingen opp. Jeg er så forbanna lei av Playstation sitt nettverkskort, og system.

Lenke til kommentar

Når det gjelder koder til LE, er det kun den VIP-koden, eller er det en til? Går det ann å se om man har aktiviert VIP-koden? Trykket den inn nå i In-Game-Store, men funket ikke, prøvde med å uten bindestrek for hvert 4. tegn. Mener jeg har trykket den inn før en gang, men vet ikke om det funket da siden storen var nede.

Kan du spille Laguna Alta og rush mappet som er i nattid? Hvis ja, da har du VIP.

Lenke til kommentar

Når det gjelder koder til LE, er det kun den VIP-koden, eller er det en til? Går det ann å se om man har aktiviert VIP-koden? Trykket den inn nå i In-Game-Store, men funket ikke, prøvde med å uten bindestrek for hvert 4. tegn. Mener jeg har trykket den inn før en gang, men vet ikke om det funket da siden storen var nede.

 

Prøvde du med store bokstaver? Er jo store bokstaver i den, og mange av mine venner har skrevet med små. Funker med store bokstaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...