Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var trophyet "Et tu, brute?" i boks!

 

og til Jottnegen, sorry, men var bare ute etter trophy :p takk!

Skjønte det.. :p

Haha. Sorry for t-bag, alle ble enige om å t-bagge deg.

Og de jeg spilte meg tullet med "Yodel" navnet hele matchen ^^

 

Say what? Hva er å t-bagge :p ?

Lenke til kommentar

Nå siden dere snakker om UAV, noen som har prøvd røykgranater på den? Det er helt sykt i Rush, 3 røykbomber kan dekke en M-COM station totalt mens lagkameratene dine løper inn og planter. Så etter de har plantet, bare sitter man langt oppe i luften og spotter alle... UAV er muligens det nyttigste kjøretøyet i spillet.

Lenke til kommentar

Det blir vel som alternative fire? Du har vel fortsatt hellfireraketten?

 

UAV er kjekt når man får være littegrann i fred i luften! Kjekt å jage soldater som løper for livet med den, så løper de inn i en bygning og tror de er trygg! Så kommer plutselig jeg med min UAV inn i bygget etter dem, og rensker bygningen for "bad guys på gebrokent russisk".

 

Også kjekt når man tar roadkills med den.

Lenke til kommentar

Nå siden dere snakker om UAV, noen som har prøvd røykgranater på den? Det er helt sykt i Rush, 3 røykbomber kan dekke en M-COM station totalt mens lagkameratene dine løper inn og planter. Så etter de har plantet, bare sitter man langt oppe i luften og spotter alle... UAV er muligens det nyttigste kjøretøyet i spillet.

hvordan i helsikke får du røykgranater på UAV ? TELL ME :D

Lenke til kommentar

Nå siden dere snakker om UAV, noen som har prøvd røykgranater på den? Det er helt sykt i Rush, 3 røykbomber kan dekke en M-COM station totalt mens lagkameratene dine løper inn og planter. Så etter de har plantet, bare sitter man langt oppe i luften og spotter alle... UAV er muligens det nyttigste kjøretøyet i spillet.

hvordan i helsikke får du røykgranater på UAV ? TELL ME :D

 

Velg smoke et eller annet på vehicle specialization? :ph34r: Jeg brukte røykgranat før jeg unlocka machine gun, selvom det ikke hjalp i 99.9% av tilfellene.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...