Cxz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er et ganske så vanlig problem. Bruker vanligvis å fikse seg ved restart av spillet, hvis ikke fikser det seg automatisk etter rundt en halvtime. 1 Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Unlocka M16 Fy faen ... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg drepte 20 stk på rad med den spesialsniperen! Og hva står det etterpå at jeg har tatt med den?! 1 kill står det med den! Stats systemet er mongo. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Unlocka M16 Fy faen ... Digg eller? Akkurat unlocka M416, Veldig uvanlig i forhold til AN-94`en Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Da var trophyet "Et tu, brute?" i boks! og til Jottnegen, sorry, men var bare ute etter trophy takk! Skjønte det.. Haha. Sorry for t-bag, alle ble enige om å t-bagge deg. Og de jeg spilte meg tullet med "Yodel" navnet hele matchen ^^ Say what? Hva er å t-bagge ? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Er det ikke å knive i køllen din da? haha! Eneste logiske, og mange bruker det uttrykket når man blir kniva i køllen! Unlocka M16 Fy faen ... Du fikk den til slutt ja? Herlig våpen! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Say what? Hva er å t-bagge ? http://en.wikipedia.org/wiki/Tea_bagging "It is portrayed by the winning player positioning his character over the fallen character's face (while repeatedly crouching and standing) to imply domination or humiliation." På godt norsk: de puttet de virtuelle ballene sine i kjeften på liket ditt Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Say what? Hva er å t-bagge ? http://en.wikipedia.org/wiki/Tea_bagging "It is portrayed by the winning player positioning his character over the fallen character's face (while repeatedly crouching and standing) to imply domination or humiliation." På godt norsk: de puttet de virtuelle ballene sine i kjeften på liket ditt AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Elsker å komme bak og knive en sniper som har skutt meg mange ganger, for så å t-bagge liket hans :!: Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 haha, jaja, la isje merke til det fokuserer som regel aldri på motspilleren anna enn å sjekke helsa hans, for så å ordne mitt utstyr Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ingame t-bag. Du går over en fyr og trykker crouch flere ganger. Lenke til kommentar
hamza3012 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg lurte på en ting. Hvordan er det man egentlig skyter med maskingeværet på UAV? Har prøvd alle knapper, men aldri fått det til Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg lurte på en ting. Hvordan er det man egentlig skyter med maskingeværet på UAV? Har prøvd alle knapper, men aldri fått det til Du må unlocke det. Det er den siste rewarden du får på vehicles. "Alt fire" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå siden dere snakker om UAV, noen som har prøvd røykgranater på den? Det er helt sykt i Rush, 3 røykbomber kan dekke en M-COM station totalt mens lagkameratene dine løper inn og planter. Så etter de har plantet, bare sitter man langt oppe i luften og spotter alle... UAV er muligens det nyttigste kjøretøyet i spillet. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Det blir vel som alternative fire? Du har vel fortsatt hellfireraketten? UAV er kjekt når man får være littegrann i fred i luften! Kjekt å jage soldater som løper for livet med den, så løper de inn i en bygning og tror de er trygg! Så kommer plutselig jeg med min UAV inn i bygget etter dem, og rensker bygningen for "bad guys på gebrokent russisk". Også kjekt når man tar roadkills med den. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Røyk er alternative weapon ja, men du må nesten kommunisere verbalt med resten av squaden hvis den skal ha noen nevneverdig effekt. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå siden dere snakker om UAV, noen som har prøvd røykgranater på den? Det er helt sykt i Rush, 3 røykbomber kan dekke en M-COM station totalt mens lagkameratene dine løper inn og planter. Så etter de har plantet, bare sitter man langt oppe i luften og spotter alle... UAV er muligens det nyttigste kjøretøyet i spillet. hvordan i helsikke får du røykgranater på UAV ? TELL ME Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Nå siden dere snakker om UAV, noen som har prøvd røykgranater på den? Det er helt sykt i Rush, 3 røykbomber kan dekke en M-COM station totalt mens lagkameratene dine løper inn og planter. Så etter de har plantet, bare sitter man langt oppe i luften og spotter alle... UAV er muligens det nyttigste kjøretøyet i spillet. hvordan i helsikke får du røykgranater på UAV ? TELL ME Velg smoke et eller annet på vehicle specialization? Jeg brukte røykgranat før jeg unlocka machine gun, selvom det ikke hjalp i 99.9% av tilfellene. Endret 16. mars 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Åååå ja, er det smoke grenades på UAV, ja men da så Har forresten alt på Recon og assault Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Åååå ja, er det smoke grenades på UAV, ja men da så Har forresten alt på Recon og assault Jeg har alt på medic, vehicles og nesten engineer. Uzi med 4x scope er bare elsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå