Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, noen som har dog tagen min ? :p Matchen fikk en brå slutt, men fikk opp enginer classen min 2 lvl :D

 

btw, hvem var tullingen som presterte å lande helikopteret sitt oppå anti tank minene mine og gav meg trippel kill? det var epic :p

 

Var du DNO espen ? tror jeg har 4-5 dogtags fra deg :p

Lenke til kommentar

Hahaha, noen som har dog tagen min ? :p Matchen fikk en brå slutt, men fikk opp enginer classen min 2 lvl :D

 

btw, hvem var tullingen som presterte å lande helikopteret sitt oppå anti tank minene mine og gav meg trippel kill? det var epic :p

 

Var du DNO espen ? tror jeg har 4-5 dogtags fra deg :p

 

Ja han satt der og whina i stad om at han var outsider fordi han var den eneste som brukte DNO av oss her. :p

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

ahh haha.. jeg joina bare TheKopKing, har ikke prøvd HC mode før.. FLAUT ;p

 

hehe! HC er altfor fett! Tok 51 stk før i dag. Snippy snippy med M95. Dem faller som fluer, og når det går mot slutten av kampen blir det AKS og med ACOG og slakting tett på. Altfor fett!

 

Men syns micen min reagerer for mye på lyder rundt, hvordan endrer jeg på dette? Er den PS3 sin bluetooth sak.

 

EDIT: Sjekket stats på våpnene mine, og jeg ble litt overrasket da jeg så at det stod 0 kill med Thompson, 0 minutter og 0 sekunder med den. Hva i helvette? Har drept uttallige med den gamle rakkeren! Hvorfor registrerer den ikke at jeg dreper med den? Kjipt å faktisk ha mindre kills enn jeg har..

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Hahaha, noen som har dog tagen min ? :p Matchen fikk en brå slutt, men fikk opp enginer classen min 2 lvl :D

 

btw, hvem var tullingen som presterte å lande helikopteret sitt oppå anti tank minene mine og gav meg trippel kill? det var epic :p

 

Var du DNO espen ? tror jeg har 4-5 dogtags fra deg :p

 

Damn YOU !, skummelt når jeg hører på lyden fra tv'n at det kommer en mann bak meg og plutselig er jeg død :p haha

 

Ps: Chritian, jeg whina ikke ! :whistle:

 

lol, ødela en bygning akkurat, noe som gav meg dette:

 

Destroy objective + 100

Killing enemy + 50

Killing enemy + 50

Killing enemy + 50

Killing enemy + 50

Killing enemy + 50

Killing enemy + 50

multikill +[?]

 

Drithappy :D

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar

Veldig moro med privat match. Hva om vi satser på søndag som privat match kveld?

 

Akkurat nå er det sikkert en del som er opptatt av å lvl, men senere ser jeg ikke noe poeng i å bruke masse tid på public, når man kan ha de moro på diskjon.no kamper.

Lenke til kommentar

 

EDIT: Sjekket stats på våpnene mine, og jeg ble litt overrasket da jeg så at det stod 0 kill med Thompson, 0 minutter og 0 sekunder med den. Hva i helvette? Har drept uttallige med den gamle rakkeren! Hvorfor registrerer den ikke at jeg dreper med den? Kjipt å faktisk ha mindre kills enn jeg har..

 

Har registert det samme, Thomson er ikke et at de våpnene man starter med unlocked når man kjøper LE? Hvis det er det er det jo mulig at det ikke registereres kills med den før man har unlocked den sikkelig?

Lenke til kommentar

 

EDIT: Sjekket stats på våpnene mine, og jeg ble litt overrasket da jeg så at det stod 0 kill med Thompson, 0 minutter og 0 sekunder med den. Hva i helvette? Har drept uttallige med den gamle rakkeren! Hvorfor registrerer den ikke at jeg dreper med den? Kjipt å faktisk ha mindre kills enn jeg har..

 

Har registert det samme, Thomson er ikke et at de våpnene man starter med unlocked når man kjøper LE? Hvis det er det er det jo mulig at det ikke registereres kills med den før man har unlocked den sikkelig?

 

etter min erfaring er hele stats systemet bugga. Er så masse som viser feil. Som best veichle har jeg 0 stjerner og 250+ kills, men har stjernene under veichle stats. Er også en del tull med pin systemet. I tillegg viss en disconnecter så risikerer man miste alle poeng opptjent et par runder tilbake,.. :/

 

 

Til Espen. hehe ser den, jeg sprang rundt med Lightweight kit, flanka så godt som mulig uten å bli sett for så å komme bakfra ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...