Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte nettopp med han som er på plass nr. 5 på leaderboardet(Back2bustetelleranna)og fikk mer poeng enn han :) (Men han kom på andre da :p ) Men det at han er i level 36 har vel noe å gjør med at han har spilt 24/7 siden spillet slapp ut.

 

Og i sta fikk jeg en syk score da jeg skøt ned et helicopter:

+30 vehicle damage

+100 enemy vehicle destroy

+50 killing an enemy

+10 defensive kill

+50 killing an enemy

+10 defensive kill

+50 killing an enemy

+10 defensive kill

+(?) triple kill

+30 defended m-com station

 

Plutselig lå jeg på toppen :D

Lenke til kommentar

Nice mr outjection!

 

Jottnegen: var i en squad med kompiser, grunnen til at jeg ikke joina invite.

 

Hva er rekorden deres i antal drepte på en gang? Feks Doublekill/Triplekill/Multikill

 

Har selv fått et multikill (4) på helikopter^^ Rimelig flaks da 3 squadmates spawna oppå den fjerde da missilene var avfyrt :w00t:

Lenke til kommentar

Hva er rekorden deres i antal drepte på en gang? Feks Doublekill/Triplekill/Multikill

 

Har selv fått et multikill (4) på helikopter^^ Rimelig flaks da 3 squadmates spawna oppå den fjerde da missilene var avfyrt :w00t:

 

Jeg hoppa inn (som attacker på Arica Harbor i Rush) og spam-planta C4 på m-comen i det bussvraket like ved broa og detonerte det. Det sto masse folk inni der og skøt folk som kom fra den andre siden, mens jeg kom bakfra ved broa der.

 

+50 Objective damage

+50 Killing an enemy

+50 Killing an enemy

+50 Killing an enemy

+50 Killing an enemy

+30 Multiple kill

-10 Suicide

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Fikk vel ett multikill på demoen da jeg blåste opp en oljetank som attacker hvor mange defenders gjemte seg bak!

Deilig følelse, hadde i tillegg akkurat planta m-com som gikk av to-tre sekunder etter multikillen. Herlig. Har vært en del uheldig på slike battlefield-moments i retail. Men dem kommer!

Lenke til kommentar

Fikk nettop mitt beste kill! Satt å snipa litte granne og så fikk jeg øye på et fientlig helicopter. Tok frem rifla og skøt et skudd men bomma, så prøvde jeg på nytt og så at skuddet føk i en fin bane rett inn i cockpitten og sprengte hue av fyren! For et nydelig syn :love:

+50 enemy kill

+10 headshot

+191 marksman headshot :new_woot:

 

Vurderer å skaffe meg HD pvr bare for å få se sånne øyeblikk igjen :tease:

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat vurderer og skaffe oss mic til ps3 og kjøpe Battlefield Bad Company 2.

 

Derfor lurer jeg på om det fungerer bra at jeg og han spiller sammen og prater sammen inne på spillet? Er det gode muligheter for at vi lett kan finne hverandre, spille sammen og samarbeide?

 

På forhånd, tusen takk! Håper noen tar seg tid til og svare! (Er ikke rutinert i det hele tatt på Battlefield og ps3). ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...