Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er ikke styringen på Apache lik som på UAV? Jeg takler ikke apache og black hawk. Klarer å holde de i luften i noen minutter, men det er faen ikke kontrollert, og velger bare å hoppe ut når jeg prøver. Dette var i demoen, og prøvd en gang i retail. Jeg velger å holde meg lang langt unna pga det ender med å kjøre teammates i døden!

 

Er det noen som virkelig kan dette, og i det tilfelle har noen tips? Jeg kan ikke fordra å se teammates ta heli, og kjøre andre i døden så ofte! Så har veldig lyst å ta litt ansvar på det området! Husker de gode gamle tider på PC da jeg hadde joystick, og eide absolutt alt i luften med fly og heli. BF42, BFV, og BF2

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke styringen på Apache lik som på UAV? Jeg takler ikke apache og black hawk. Klarer å holde de i luften i noen minutter, men det er faen ikke kontrollert, og velger bare å hoppe ut når jeg prøver. Dette var i demoen, og prøvd en gang i retail. Jeg velger å holde meg lang langt unna pga det ender med å kjøre teammates i døden!

 

Er det noen som virkelig kan dette, og i det tilfelle har noen tips? Jeg kan ikke fordra å se teammates ta heli, og kjøre andre i døden så ofte! Så har veldig lyst å ta litt ansvar på det området! Husker de gode gamle tider på PC da jeg hadde joystick, og eide absolutt alt i luften med fly og heli. BF42, BFV, og BF2

 

Har vel selv snart 5 gullstjerner med Apache for det meste, og jeg er sjeleglad det ikke er som å fly UAV. UAV har en enkel styring fordi den ikke trenger mer. Tipset mitt til deg er å øve, eneste som funker, etterhvert får du feelingen. Brukte campe helikopter plassen i beta sånn at jeg kunne øve. Får jeg stikki av med helikopter nå kan jeg fort gjøre 10+ kills uten å bli skutt ned, har jeg en partner følger det med +10 assists. Har vel hatt 27 kills en runde med Apache =)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fordra å se teammates ta heli, og kjøre andre i døden så ofte!

 

Jeg bare klarer ikke å holde latteren inne hver gang jeg ser et helikopter ta av fra helikopterplassen med nesa nesten rett opp i lufta for å så fly baklengs inn i en bygning. :!:

 

Og det skjer ofte.

 

lol! Meg i demoen! 2-3 ganger gjorde jeg det der. Klarer nå å holde det i lufta, men er faen ikke dødelig for andre enn de som sitter på :!:

Men sitter jeg som gunner i apache, kan jeg ta mange hvis piloten er god, og da mener jeg mange. :cool:

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

alt av BC1 controls. Hehe, ja værste som finst, men folk lærer jo. Pleier ofte viss det er tanks/biler å angripe å bare sveve lett litt utfor der folka er, så får han i kanonen skyte presist. Skyter noen RPG's er det easy dodges med å pushe right stick litt venstre/høyre ;) Er også alltid engineer sånn at jeg kan reparere når d trengs ^^

Lenke til kommentar

Hehe, det minner meg om da jeg og en kompis spilte, tror vi tok noen runder, hvor jeg kjørte helikopteret og han var second gunner.. Dro tilbake til basen og reparerte, så kjørte vi ut igjen! Den siste runden tror jeg det var andre på laget som ville ha helikopteret, for da vi for første gang faktisk ble skutt ned kom det en kjip lagkamerat og sendte en RPG rett inn i helikopteret da det spawnet..

Lenke til kommentar

Hehe, det minner meg om da jeg og en kompis spilte, tror vi tok noen runder, hvor jeg kjørte helikopteret og han var second gunner.. Dro tilbake til basen og reparerte, så kjørte vi ut igjen! Den siste runden tror jeg det var andre på laget som ville ha helikopteret, for da vi for første gang faktisk ble skutt ned kom det en kjip lagkamerat og sendte en RPG rett inn i helikopteret da det spawnet..

 

Hater det, hater også at jeg tar fram RPG istedenfor repair tool og er for kjapp på avtrekkeren ^^ lang løpetur som regel, evt suicide ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...