Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Hehe! Sånn går det! Har unlocka så og si alt nå. Mangler vel MG3, og ett par ting på Engineer. Digget engineer i demoen, men har blitt lite av det nå. Prøvd litt med Garand i det siste, den er faktisk ett beast!

Håper at spillerne vil få mer å unlocke med tiden, og nye baner liksom. Er ikke lei av banene, laaaaangt i fra, men de sa jo noe om at de skulle være kjapt ute med mer knask for spillerne til alle platformer, så blir spennende!

Håper på noen unlocks som virkelig tar tid å jobbe mot! Hehe! Hva? Det vet jeg ikke, men er noen snipere og Assault rifler jeg savner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil ha min garand!!!!! har registrert alle bf spillene jeg har, men får ikke vet status =/=/=/ og ikke finner jeg den soldier siden de refererer til i en post i bloggen til dice..

Edit:

Ja, 30 mars så kommer Arica Harbor i Conquest modus, og Laguna Presa får rush mode..

Endret av andypandy
Lenke til kommentar

Ja, med mic får du hørbar chattelyd.

Orginalmiccen er grei den, men litt dyr i Norge. Kjøp den på Amazon.co.uk http://www.amazon.co.uk/Sony-Wireless-Headset-PS3/dp/B001EO7DOW/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=videogames&qid=1268374757&sr=8-2 eller på play.com http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6704615/Official-Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset/Product.html . Disse stedeene koster den under 200 kr inkl frakt til Norge og du betaler derfor ikke toll heller. Jeg har handlet masse fra begge steder og de er seriøse og trygt å handle hos dem. Dersom varen er på lager så tar det ca 2 uker før det blir levert.

Du kan forøvrig bruke hvilket som helst blutooth headset til mobil om nødvendig.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å logge meg inn for å spille online! Andre som har problemer?

Det er sånn for alle

Uttalelse fra DICE:

Tomorrow, 12th March, and Saturday, 13th March at 8:00GMT/9:00 CET:12:00 (midnight) PST, EA will take the servers down, this time we will come up with even more hardware with more capacity to handle all the BFBC2 traffic. Once the maintenance is complete you will experience an improvement to your online experience.

This will be extended maintenance to allow the new hardware to be installed and affect all three platforms (PC, PS3 and Xbox 360).

Maintenance on Friday 12th will last for 4 hours - 8:00 GMT to 12:00 midday GMT/9:00 CET to 13:00 CET/12:00 midnight PST to 4:00 PST.

Lenke til kommentar

Ja, med mic får du hørbar chattelyd.

Orginalmiccen er grei den, men litt dyr i Norge. Kjøp den på Amazon.co.uk http://www.amazon.co.uk/Sony-Wireless-Headset-PS3/dp/B001EO7DOW/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=videogames&qid=1268374757&sr=8-2 eller på play.com http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6704615/Official-Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset/Product.html . Disse stedeene koster den under 200 kr inkl frakt til Norge og du betaler derfor ikke toll heller. Jeg har handlet masse fra begge steder og de er seriøse og trygt å handle hos dem. Dersom varen er på lager så tar det ca 2 uker før det blir levert.

Du kan forøvrig bruke hvilket som helst blutooth headset til mobil om nødvendig.

Funker en sony ericsson handsfree?

Lenke til kommentar

Spiller dere på forumet i klaner, private matcher eller rundt på forskjellige servere?

Jeg ønsker gjerne å være med på noen runder.

PSN: the_godfather99

Vi er vel en slags useriøs klan ja, og vi spiller med hverandre når det passer seg og når folk gidder. Vi prøvde å få til en private match med alle folka her i går, men det var nesten ingen som klarte å komme inn på grunn av feilmeldinger. :hrm:

Noen som er keene på å prøve private match igjen i kveld forresten? Kanskje sette tidspunkt denne gangen :p

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...