Christiαno Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Altså hva faen? :!: Jeg får ikke til å gjøre en jævla dritt før jeg blir drept. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kanskje meg som taster som en gal . Har ikke helt lært meg den mute saken på headsettet enda. Hva er spawnkilling for noe forresten! Fy faen rett og slett! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fy faen å feigt ja.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Headset ja, det tenkte jeg ikke på Men jeg hører ikke noe ihvertfall, jeg hører på radio samtidig som som jeg spiller. Lenke til kommentar
bot_killer Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ble ikke tid til noe gaming i dag gitt, spiller litt i morgen formiddag fra rundt 11-12 tenker jeg. BTW, noen som får ingame store til å fungere? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ingame store har ikke funka siden release for meg. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Funker ikke hos meg heller. Tar nok litt tid. Når alle er lei spillet kommer sikkert fixen . Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kan man ikke spille mot amerikanere med mindre man lager en US profil? Når jeg spiller om kveldene/nettene havner jeg ofte på servere med 4-5 stk.. Utrolig kjipt.. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kan man ikke spille mot amerikanere med mindre man lager en US profil? Når jeg spiller om kveldene/nettene havner jeg ofte på servere med 4-5 stk.. Utrolig kjipt.. Kan godt hende. Er slikt system på mange andre spill tror jeg. Isåfall er det utrolig kjipt. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Strange. Unlocka M93R i sta, men er bare Rank 14. Blir ikke den unlocka på Rank 19? Sjå her ja (LINK)! Nå blir det kanskje stabilt hos EA. Endret 12. mars 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
ketle Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Skaff dere mic gutta så slipper jeg å sitte å jabbe for meg selv, mens dere må høre på. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Skaff dere mic gutta så slipper jeg å sitte å jabbe for meg selv, mens dere må høre på. Sto på lading her, men neste gang er den på plass . Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Man hører dere bedre når man har mic i øret sant? Jeg hører ikke dritten av hva folk sier siden all min lyd er i TVen. Men hvis jeg kjøper en mic jeg kun hører dere i, og kan snakke med, så vil jeg høre dere klart og tydlig sant? Må vel invistere i en mic, hvilke er bra? Hører denne ps3 dubbedingsen man putter i øret er grei nok men ikke verdt pengene. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Man hører dere bedre når man har mic i øret sant? Jeg hører ikke dritten av hva folk sier siden all min lyd er i TVen. Men hvis jeg kjøper en mic jeg kun hører dere i, og kan snakke med, så vil jeg høre dere klart og tydlig sant? Må vel invistere i en mic, hvilke er bra? Hører denne ps3 dubbedingsen man putter i øret er grei nok men ikke verdt pengene. Ja jeg kunne ikke høre et ord av hva Ketle sa i stad siden det kom ut igjennom TV'en. Men når jeg bruker micen hører jeg klart og tydelig hva folk sier. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Merkelig at jeg ikke har sett denne tråden før nå. Uansett, PSN ID: generalen99 Om noen legger meg til, så hadde det vært greit om dere nevner at dere er fra spillverket/diskusjon Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Merkelig at jeg ikke har sett denne tråden før nå. Uansett, PSN ID: generalen99 Om noen legger meg til, så hadde det vært greit om dere nevner at dere er fra spillverket/diskusjon Alltid greit det, men som du ser i første post er det kjapt å sjekke om dem er herfra! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Syns det er litt småkjipt å ikke kunne sette på acog eller red dot på G3 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Alltid greit det, men som du ser i første post er det kjapt å sjekke om dem er herfra! Hehe, ja, du har vel rett i det Men er vel uansett høflig å fortelle hvor man er fra, og dessuten kan det jo være folk som legger til alle i tråden men ikke poster i tråden selv Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Jepp! enig! Men sikkert noen som glemmer det. Skriver alltid diskusjon.no i en melding til vedkommende. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Fader satt lenge oppe for å få nok poeng til å ranke før jeg gikk til sengs..banen ble aldri ferdig å når det endelig var over så var klokken halv tre på morgenen og jeg mangla ...54 points. Endret 12. mars 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå