Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man hører dere bedre når man har mic i øret sant? Jeg hører ikke dritten av hva folk sier siden all min lyd er i TVen. Men hvis jeg kjøper en mic jeg kun hører dere i, og kan snakke med, så vil jeg høre dere klart og tydlig sant?

 

Må vel invistere i en mic, hvilke er bra? Hører denne ps3 dubbedingsen man putter i øret er grei nok men ikke verdt pengene.

Lenke til kommentar

Man hører dere bedre når man har mic i øret sant? Jeg hører ikke dritten av hva folk sier siden all min lyd er i TVen. Men hvis jeg kjøper en mic jeg kun hører dere i, og kan snakke med, så vil jeg høre dere klart og tydlig sant?

 

Må vel invistere i en mic, hvilke er bra? Hører denne ps3 dubbedingsen man putter i øret er grei nok men ikke verdt pengene.

 

Ja jeg kunne ikke høre et ord av hva Ketle sa i stad siden det kom ut igjennom TV'en. Men når jeg bruker micen hører jeg klart og tydelig hva folk sier.

Lenke til kommentar

Alltid greit det, men som du ser i første post er det kjapt å sjekke om dem er herfra!

 

Hehe, ja, du har vel rett i det ;)

 

Men er vel uansett høflig å fortelle hvor man er fra, og dessuten kan det jo være folk som legger til alle i tråden men ikke poster i tråden selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...