PCBerg Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg er med på privat match! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er det noen som har de fleste som venner som vil ta på seg ansvaret med å hoste? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvis ingen har satt opp match, så kan jeg sikkert gjøre det straks. Må bare hente en kaffekopp først. Lenke til kommentar
Flammen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Slenger med meg på tråden her, PSN:Ranxed som dere kan legge til. Har sikkert sletta endel av dere men måtte rydde i vennelista mi. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ble det noe av den private matchen? Men jeg har vel alle folka adda som friends, ihvertfall de som er listet på første post, så jeg kan starte om ingen andre gidder. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ble det noe av den private matchen? Men jeg har vel alle folka adda som friends, ihvertfall de som er listet på første post, så jeg kan starte om ingen andre gidder. Kan starte jeg. Hva slags map ønsker folket? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ble det noe av den private matchen? Men jeg har vel alle folka adda som friends, ihvertfall de som er listet på første post, så jeg kan starte om ingen andre gidder. Kan starte jeg. Hva slags map ønsker folket? Vi burde sjekke om vi får nok folk først Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Må vel sikte på det markerte målet også vente litt til du får opp en avstand i m ved den røde firkanten, da skal det bare være å skyte Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det var dårlig oppmåte folkens, godta invitasjonene da. Det var dårlig oppmåte folkens, godta invitasjonene da. Det var dårlig oppmåte folkens, godta invitasjonene da. Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg godtar hele tiden, men får alltid meldingen "couldnt find any games" Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Ja. Detta er for dårlig folkens ! Skal vi som er i lobbyen rett og slett bare ta en Team Squad Rush? Så kan vi heller planlegge Private Match en annen dag, da alle gidder å bli med. Jottnegen: Skal sende invite igjen. Se om det går da. Endret 11. mars 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Støtter den jeg, nå forsvant det jo 1 til men.. Bare å inviter til squad, denne matchen må nok planlegges mer ja Edit: Ser ut som om det kommer folk nå kanskje, så da avventer vi vel litt.. Endret 11. mars 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg godtar hele tiden, men får alltid meldingen "couldnt find any games" Prøv å avslutte spillet før du godtar, det hjalp for meg i går. Du kan også prøve å joine meg ved å trykke på navnet mitt i det første vinduet etter at du trykker "Play with friends" Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg godtar hele tiden, men får alltid meldingen "couldnt find any games" Prøv å avslutte spillet før du godtar, det hjalp for meg i går. Du kan også prøve å joine meg ved å trykke på navnet mitt i det første vinduet etter at du trykker "Play with friends" Funker ikke å joine friend hvis man er i privat lobby tror jeg. Endret 11. mars 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg godtar hele tiden, men får alltid meldingen "couldnt find any games" Prøv å avslutte spillet før du godtar, det hjalp for meg i går. Du kan også prøve å joine meg ved å trykke på navnet mitt i det første vinduet etter at du trykker "Play with friends" Funker ikke å joine friend hvis man er i privat lobby tror jeg. Åja, prøv å avslutte først da Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Støtter den jeg, nå forsvant det jo 1 til men.. Bare å inviter til squad, denne matchen må nok planlegges mer ja Edit: Ser ut som om det kommer folk nå kanskje, så da avventer vi vel litt.. Kan vente i 10 min? Om dere får invitert folk, så gjør det. Spam inboxen deres . EDIT: Fytterakkern å tregt diskusjon er nå . Tar jo 10 år før siden oppdateres. Endret 12. mars 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Får ikke joina Kan noen prøve å invitere meg? Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Thats it! Nå har jeg gjort alt, men ingenting nytter. Argh! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Får ikke joina Kan noen prøve å invitere meg? Sende nettopp en invite, eller ble kanskje to da jeg glemte et millisekund at jeg hadde trøkka allerede Kan vente i 10 min? Om dere for invitert folk, så gjør det. Spam inboxen deres . EDIT: Fytterakkern å tregt diskusjon er nå . Tar jo 10 år før siden oppdateres. Jeg kan vente ja, har invitert de jeg har som venner.. Og ja, diskusjon er sykelig tregt her og i perioder.. Edit: Haha, tror jeg hører en av dere taste som er gal på et tastatur gjennom mic i lobbyen Endret 11. mars 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nei det ser ikke ut som om EA er med oss i dag. (Som om de noen gang er det) Skal vi ta en SDM eller squad rush i stedet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå