Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pft, M60 med red dot, pwnage!

M60 er kraftig på mellomdistanser. Har blitt tatt flere ganger med den, og det skal ikke mange kulene til før det er godt natt. Men det er jo litt spray & pray våpen.... 

Ja, den pløyer fort igjenom en gruppe med fiender. Men hele medic klassen er egentlig spray & pray.

Lenke til kommentar

Fikk AN og M4 på samme game'n :p ble en del assault score da jeg unlocka den VELDIG tidelig i matchen, sånn at jeg fikk bygd videre på den utover og vips, M4, som jeg forøverig ikke ble en stor fan av :p

Edit la til statsa mine :whistle:

EspBD.png

Btw : har egentlig 187 dog tags :)

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar

Pft, M60 med red dot, pwnage!

M60 er kraftig på mellomdistanser. Har blitt tatt flere ganger med den, og det skal ikke mange kulene til før det er godt natt. Men det er jo litt spray & pray våpen.... 

Ja, den pløyer fort igjenom en gruppe med fiender. Men hele medic klassen er egentlig spray & pray.

I beg to differ! M60 med rød dot kan lett brukes dødelig uten å spray, jeg bruker å skyte 1-2 kuler om gangen på avstand og burste opptil 5 på close. Men generelt er det mest spray and pray blant folka ;)

Lenke til kommentar

Jeg får opp "We Couldn't find any games, please try again", men funket å joine en som spilte. Men fikk samme beskjed etterpå også!

Jævla med problemer EA skal lage da.

Fikk samme beskjed i tidligere i dag. Har litt problemer EA ser det ut til.

Lenke til kommentar

Christiaan922.png

Ikke mobb :p Jeg sugde baller i starten, pluss at jeg har megaliten TV så det er umulig å skyte på de små prikkene som beveger seg rundt omkring.

edit: Og jeg har nok flere dogtags enn det denne påstår også, mange fler.

Og noen må sette tidspunkt for private match som ble nevnt tidligere i tråden forresten, så er jeg lett med. :roll:

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Jeg får opp "We Couldn't find any games, please try again", men funket å joine en som spilte. Men fikk samme beskjed etterpå også!

Jævla med problemer EA skal lage da.

Det skjedde tusen ganger med meg óg i går, sinnsykt irriterende når du skal spille med folk. Men jeg fant ut at det virker å avslutte spillet og så godta invitasjonen.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...