Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk ikke så bra detta nei :nei:. Var skikkelig gode til tider de på andre laget, og laget vårt sugde. Vi hadde noen skikkelig gode punkter da, som når vi plukka fiender fra bak den steinen i Valparaiso :D. Fikk drept ganske mange før han duden flanket oss.

 

EDIT: Får heller eie noen folk i morgen. Skikkelig trøtt nå, så får nesten gå å sove for en gangs skyld :whistle:.

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar

Til de jeg startet å spille med, jeg turte pga nettet oppførte seg ustabilt. Har gjort det noen dager nå. Hehe! Men vi holdt dem unna! Spilte vel med bot_killer og kristfr. Rart vi starta som squad og havnet på forskjellige lag. Men lattis at vi klarte å holde unna på første base på den jungelbanen. Det pleier så og si å være umulig, og kos at jeg klarte å vinne. Vært lite av det i det siste.

Lenke til kommentar

Blir man overkjørt av det andre laget, er det lett å bli frustrert. Tror det er viktig da å prøve å spille rolig, og ikke la det påvirke spillestilen. Spiller man stresset/irritert, er det lett å spille dårligere. Jeg sliter i allefall med det noen ganger, og da kan jeg plutselig bomme på de helt åpenbare målene. Mange spillere begynner gjerne da å prøve ut andre våpen eller klasser. Prøv heller å skifte taktikk. Spiller man for eks. conquest, så kan det være smart å fokusere på flagget lengst unna. Der er fienden sjelden, og det er lett å flanke de med for eks. 4-hjulingene for så å ta flagget og begynne angrepet "den andre veien" når lagkameratene spawner på den nye basen. Ta kjøretøyene deres, om ikke annet bare for å forstyrre de - skape kaos i rekkene. Jeg ser ofte spillere som henger seg opp i en spillestil, og blir overfokusert på et mål der fienden allerede er godt organisert. Noen fokuserer også i overkant mye på mål som ikke er viktig. Halve laget trenger ikke å skyte på en UAV som er 100 meter over bakken. Slik kan man også bruke til sin fordel. Jeg brukte UAV m/maskingevær en gang kun til å irritere spillere på det andre laget (ikke nødvendigvis drepe), og plutselig hadde jeg flere spiller som ikke lenger fokuserte på det området vårt lag kom fra. Det var nok til at et knippe av våre spillere klarte å bryte seg igjennom.

 

Noen ganger bør man også ta en pust i bakken, og heller forestille seg hvor man aller helst ikke ønsker at fienden skal angripe når man selv spiller fra den andre kanten.

 

Om fienden for eks. bruker mye bygninger, så bør en i laget ta ansvaret for utelukkende ødelegge bygningen(e). Gjøres det effektivt, kan det skape komplett kaos i det andre laget når strategien deres ikke lenger fungerer og ting raser ned rundt de.

 

Slike ting er selvfølgelig lettere sagt enn gjort om det andre laget er bedre, men fokuserer man hele tiden på god taktikk (og kommunikasjon) så vil det ofte gi resultater.

 

Når det gjelder clan-navn, skal vi bare gjøre det sånn at det med flest stemmer innen klokken 2400 blir brukt? Det er jo ikke akkurat *så* seriøst dette, kun en "TAG" for å lett kjenne hverandre igjen online. :)

Endret av HåkonN
Lenke til kommentar

Må si HåkonN summerer ting veldig bra opp. Mange fokuserer på feil ting, feks hvis du blir defenda godt som attacker i feks Port Valdez, på 3 og 4 mcom station, så er løsninga å ødelegge byggningen isteden for å plante. Man må også tenke mindre på sin egen K/D og mer på teamets framgang etter min mening!

 

Til Jottnegen, gjerne priv match, trenger knife 5 venner trophyen :p

Lenke til kommentar

Jeg er med, men hva slags klokkeslett, er stort sett ledig i dag. Men rundt 8-9 kanskje?

 

Har ikke mic men :/ Angående det, er den sony-miccen som ligner på bluetooth-dongel brukens?

 

Om du tenker på den originale PS3 micen, så er den ganske bra. Men hvertfall hos meg, så stikker den ene kanten av selve saken i øret mitt, og kan bli ganske irriterende. Kan ikke skjønne hvorfor de ikke gjorde den litt rundere ved den delen som skal ved øret. Men ellers et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...