Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DU KAN MAKS ha 50 venner, mulig du må slette noen?

 

nop, hadde bare 4-5 fra før, men adda dem nå

 

Liten "y" ja :D. La til deg med stor "Y".. Da er det kanskje ikke så rart nei. Tror nok han med stor "Y" lurer fælt på hvem jeg er gitt :!: .

 

ketle: Tror det ble oppdatert til 100 venner, eller tar jeg helt feil?

 

la deg til med liten s da, skal ikke ha noe å si mener jeg

Lenke til kommentar

Står likt nå. Blir det likt kan jo eventuelt kalle oss enten NSN eller DNO etter egen vilje. Vi er to slagkraftige styrker fra diskusjon.no. Men hadde vært best dersom en av de to gikk av med seieren. Vi blir nok lagt merke til på slagmarken når vi begynner å spille mye sammen, og alle har samme tag.

Lenke til kommentar

Står likt nå. Blir det likt kan jo eventuelt kalle oss enten NSN eller DNO etter egen vilje. Vi er to slagkraftige styrker fra diskusjon.no. Men hadde vært best dersom en av de to gikk av med seieren. Vi blir nok lagt merke til på slagmarken når vi begynner å spille mye sammen, og alle har samme tag.

 

Ja vi må nok velge én. Vi kan ikke "dele oss i to" bare på grunn av clantaggen :p

Lenke til kommentar

en runde som defender i africa, 22-2 med 3570 combat score :D Nestemann hadde 1710, dem greide ingen M-Coms

 

Nice! Men er nok ingen Arica Harbor. Ikke noe F. Hehe! :thumbup:

 

Haha, stemmer, alltid trodd det var africa :p er nå rank 24 og har unlocka alt bortifra siste assault og 2 siste engineer våpen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...