Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ikke å ha attack heli piloter som kan fly er jo også å skyte seg selv i foten. Går man inn for å skyte ned chopperene så greier man det. Join isla and start practice.

 

Jeg kan både fly og skyte ned helikoptre, men jeg foretrekker å bare holde meg til baner uten dem ;)

Endret av torbis93
Lenke til kommentar

Viss du spiller Hardcore skjønner jeg ikke at du gidder å tenke på teamwork i det hele tatt.

 

Ta deg en kake og reis tilbake til COD, skal man spille BF får man gjøre det ordentlig! :cool:

For en tragisk kommentar av deg. Synk lavere, gutt. Hvordan klarer du å få til å skrive det du skriver?

 

På hardcore er det minst like viktig med teamwork, for du har ikke all hjelpen som på softcore. Dere må snakke mye mer internt i laget og du kan ikke bare løpe rett frem, bli skutt - for så fortelle kompisen som er bak deg, hvor fienden er (siden han får det opp på skjermen). Du har mye mindre levetid, som gjør at du må være mye mer treffsikker og raskere i reaksjonene. Det kommer heller ikke opp på radaren hvor folk er, hvis det avfyres skudd; det er noe du må høre selv. Pluss, det mest tragiske av alt på softcore: Du kan ikke trykke select på fienden, slik at hele laget ditt ser hvor han er i 10 sek. Mye mer teambuilding i hardcore, mener jeg.

 

Jeg tipper jeg hadde most deg ned 10/10 ganger på Battlefield. :whistle:

 

Og hvis du tror jeg er en COD-lignende dude, så kan jeg jo skryte som en cod fyr:

 

Sitat 28. desember 2010 - 04:02: "Sykt artig å være blandt topp5 mtp "Score by minute", når jeg blar gjennom de som er 1000 høyest ranket." Hva er din?

 

Gleder meg til dimmetid og Battlefield 3, så skal jeg ta meg turen innom ditt squad og høre hvordan du kommanderer dem :)

 

Og nei, jeg er ikke sinna, uansett om det kan virke slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Brukte bare 226 timer på det også :p

 

Nå har jeg fri i en og en halv uke, så jeg skal til 41 det er helt klart.

 

Huff ja, ser ut som om mye av den spilletiden blir borte nå som PSN er nede :p

 

Det er så ille at jeg har måtte ty til xboxen :(

 

Nå har jeg BC2 der også, men det hjelper jo lite med ranken min på PS3 :)

 

Så nå går det i Alan Wake mens jeg venter til PSN er oppe å går igjen.

Lenke til kommentar

Viss du spiller Hardcore skjønner jeg ikke at du gidder å tenke på teamwork i det hele tatt.

 

Ta deg en kake og reis tilbake til COD, skal man spille BF får man gjøre det ordentlig! :cool:

For en tragisk kommentar av deg. Synk lavere, gutt. Hvordan klarer du å få til å skrive det du skriver?

 

På hardcore er det minst like viktig med teamwork, for du har ikke all hjelpen som på softcore. Dere må snakke mye mer internt i laget og du kan ikke bare løpe rett frem, bli skutt - for så fortelle kompisen som er bak deg, hvor fienden er (siden han får det opp på skjermen). Du har mye mindre levetid, som gjør at du må være mye mer treffsikker og raskere i reaksjonene. Det kommer heller ikke opp på radaren hvor folk er, hvis det avfyres skudd; det er noe du må høre selv. Pluss, det mest tragiske av alt på softcore: Du kan ikke trykke select på fienden, slik at hele laget ditt ser hvor han er i 10 sek. Mye mer teambuilding i hardcore, mener jeg.

 

Jeg tipper jeg hadde most deg ned 10/10 ganger på Battlefield. :whistle:

 

Og hvis du tror jeg er en COD-lignende dude, så kan jeg jo skryte som en cod fyr:

 

Sitat 28. desember 2010 - 04:02: "Sykt artig å være blandt topp5 mtp "Score by minute", når jeg blar gjennom de som er 1000 høyest ranket." Hva er din?

 

Gleder meg til dimmetid og Battlefield 3, så skal jeg ta meg turen innom ditt squad og høre hvordan du kommanderer dem :)

 

Og nei, jeg er ikke sinna, uansett om det kan virke slik.

 

yes yes jeg kan synke lavere. I og med at spøker er så innmari lavtliggende!

 

Men ja klart har du rett i at det krever mye teamwork innad i squaden, men det hjelper jo ikke en dritt når hardcore innsnevrer alle muligheter til å hjelpe resten av laget ditt.

 

Ja selvsagt er det unaturlig at man kan trykke select også flammer fyren opp som et juletre, men det er en måte å hjelpe resten av laget på. Samme gjelder andre soldater som er nede, ammokasser o.s.v.

 

Du spessifiserer det som "TEAMWORK" noe det egentlig ikke er siden det er "Squadwork" du har i Hardcore pga dine skorttende muligheter til å kommunisere med resten av laget.

 

Så før du kaller mine utsagn for patetiske kan du heller komme med et vettug svar til min andre post en å "rage" på spøken min!

 

Ps. din score per minute skiter jeg langveis i, jeg spiller for å ha det gøy sammen med venner :thumbup:

 

MANX:

 

Jepp, jeg ga opp hele PS3'en og dro på telttur på fjellet i steden :new_woot:

Lenke til kommentar

Huff..

 

La oss få dette straight: Softcore:

 

- Ekstremt lang tid å drepe fienden, men samtidig får du opp på radar om nøyktig hvor fienden er.

- Select en fiende og hele laget kan se ham.

- Icon på radar om hvor skada soldater er (Medic)

 

Gjør dette det til mer TEAMWORK? Det at medic får opp iconer om hvor skada soldater er, gjør ikke det til en mer teamwork-funksjon. På hardcore må medicen være mye mer oppmerksom på hvor kampene har vært, så han kan få laget med seg videre.

 

For at det skal fungere med teamwork på hardcore, så må alle spillerene være skjerpa. Mens på softcore så kan f.eks en medic løpe rundt som en tulling, og plutselig kommer det opp på skjermen at det ligger en skadet soldat: "oisann, der har det vissnok vært kamp".

 

Du kan forsatt gi beskjed til hele laget hvor du vil at angrepet skal være, ved å trykke select på M-comene.

 

Og en siste ting: Hvis dere er 4 i et squad, og plutselig så dør 3 av dere, mens sistemann skyter den som tok dere. Da er alt ødelagt i softcore: For den som ble drept, så hvor deres sistemann var og kan følge han i 5-6 sek, og dere har ikke mulighet til å spawne der, siden halve motstanderlaget kommer etter dere. I hardcore, vil bare beskjeden være: "Det er en fyr bak oss", men de vet ikke hvor. Dermed blir det et teamwork, fordi det ene squadet har skapt frykt i motstanderlaget, og noen av dem vil holde seg ekstra defensive. Da vil resten av laget ha mulighet til å komme seg noen skritt fremover, og posisjoneringen i motstanderens base kan begynne.

 

Jeg er også en type som spiller for å ha det moro, men jeg liker selvsagt ikke å tape, og det er ekstra gøy å vinne med taktikk og lagarbeid. Nå spiller jeg ikke BC2 lengre (Gav meg i jul) og vil ikke kunne spille skytespill før oktober (hvis ikke jeg forhåndsdimmer for skole), så egentlig gir jeg blanke faen, men du klarte å skrive så mye tåpelig at jeg nesten måtte. Men herre, det er godt vi har våre egne meninger og kan diskutere så mye vi vil. Men jeg tror jeg gir meg her inne, for du er tydeligvis en veldig sta 93-modell.

Lenke til kommentar

Vi blir aldri enige i slike situasjoner, så jeg skal ikke skrive for mye om hva som er mest balansert eller ei. Jeg mener i alle fall at en sniper skal kunne drepe direkte på 1 skudd fra magen og oppover, siden ett skudd river opp mye av kroppen. Sniper Bullet

 

Dermed kan en ikke bare løpe på åpne sletter, for det er livsfarlig. Det gjør det så mye mer ekte, og en må tenke gjennom flere planer for å kunne komme seg fremover.

 

Men som først skrevet, vi blir ikke enige i softcore/hardcore diskusjonen. Jeg mener hardcore er den mest balanserte og den som ligner mest på virkelig krig. :thumbup: Du får kose deg på softcore! :)

Endret av Third671
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i det du skriver ang snipere her. På Softcore er det frustrerende at et skudd fra 50-100 meter ikke dreper når man treffer personen i brystet. Og det hele med at du ikke burde løpe over store, åpne sletter i hardcore. Hardcore appellerer til mer taktisk spilling i form av posisjonering og vente på at squadmembers skal få spawne på deg for å forsterke "frontlinjen". Men ting som Mortar Strike gir veldig enkle kills i Harcore. Så man har pro's and con's. Personlig spiller jeg kun Hardcore, og jeg har ikke sjans til å gå tilbake - det hele blir for klønete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har spillet på 360 også så har fått spilt et par timer der, men det hjelper meg jo ikke noe nærmere rank 41 på PS3 :(

 

Skal sies at jeg hadde det jeg tror er den nest beste runden på Arica Harbor før i dag, 7530 tror jeg det var (300 bak rekorden min), neste mann på lista hadde 2900 morsom runde :)

Lenke til kommentar

Jeg har spillet på 360 også så har fått spilt et par timer der, men det hjelper meg jo ikke noe nærmere rank 41 på PS3 :(

 

Skal sies at jeg hadde det jeg tror er den nest beste runden på Arica Harbor før i dag, 7530 tror jeg det var (300 bak rekorden min), neste mann på lista hadde 2900 morsom runde :)

 

Jeg er helt avhengig av spillet for tiden, jeg blir sinnsfrustrert av at PSN er nede :(

 

Men ja arica er liksom en bane hvor man av og til får helt syke runder :p spessielt viss man springer rundt som shotgunsniper eller assault :w00t: For ikke å snakke om Medic men det får jo massive poengsummer på alle baner, stort sett :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...