att Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da har jeg over 1000 dogtags! Weeeey. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som er med på en squad etterpå? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det er jeg vettu. Adder deg på PSN jeg! Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Kjipt jeg måtte stikke da det kom noen på... Må spise litt, så kommer jeg kanskje på etterpå. Er du på fortsatt? Lenke til kommentar
seblar Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg kan kanskje være med i squad etterpå Men jeg suger sikkert, lenge siden jeg har spilt bc2! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som kunne tenkt seg å spille Onslaght senere? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har dessvere ikke onslaught, med mindre det er gratis? Har VIP pass da.. Men jeg kan spille med deg i hele kveld! Var digg å spille med noen som er god i squad, da jeg har ragequitta flere ganger i helga pga dårlige teammates Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Tror ikke jeg får til noe mer spilling i kveld, men er på nå og da utover uka. Var morro å spille i stad. Tror vi snudde 80-150 til 20-0 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hehe ja Jeg spiller nå, vist noen vil bli med så kan dere adde meg på psn: Robinfjelldal Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 korka: add meg? christoffero89 spiller vanlig og vietnam:) hvis andre skal adde meg bør dere værtfall være over 16 og moden for alderen:) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Adder deg når jeg kommer hjem etter skolen ! Skal spille i hele dag. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Supert. Kommer på senere i dag jeg. Jobber men er på fra kl 6 tror jeg Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nice! Har dessverre ikke mic til Ps3 da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mic er gode greier. Jævlig stas og kose med andre mens man spiller. Husker ikke hvor min bror bestilte fra, men vi kjøpte MAG + mic til 350kr. På Game Stop koster et brukt MAG 350 kr, og det samme gjør micen. Kan godt hende jeg adder noen seinere i dag siden jeg helt sikkert skal spille BC2 i løpet av dagen. Hæhæh! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har dessverre ikke penger akkurat nå, men alternativet hadde enten vært skype eller ventrilo, men har bare en laptop. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 add meg på skype: christoffero89 jeg bruker nesten aldri ingame mic. kun skype da det er det beste. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Sorry for at jeg disconnecta ista Mortensol, PS3n frøs seg også fikk jeg noen kompiser på besøk. Har ikke anledning til å spille nå, men kan godt spille fra klokka 10 og utover. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det går bra Jeg har gitt meg nå. NinjaChriis og jeg ble slått grundig i conquest på Arica, så vi bestemte oss for å gi oss... Synes BFBC2 fortsatt er kult, men jeg gleder meg sykt til BF3! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Gleder meg sinnsykt mye til BF3 jeg også! Skal spille BC2 nå faktisk! Har BC2 på PC og, men klarer ikke kjøre det på bærbaren ettersom stasjonæren tok ferie i sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå