Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg har tid til litt ps3 action, er det fremdeles bc2 det går i, så jeg er med!

Har deg vel addet på din gamle psn, men du skifter jo nick hele tiden... :)

 

jeg bruker enda christoffero89 til batlefield pga vip kodearket og slikt:) jeg spiller black ops når jeg spiller alene men sender du meg beskjed så kommer jeg på battlefield;).

 

add meg på skype gjerne: Christoffero89

Lenke til kommentar

Bra! Hadde vært kult og fått til en full squad. :)

 

Har mic, ja.

Ikke brukt skype enda, men funker det bedre? Fjerner delayen?

Har brukt headsettet slik at jeg får både stemme- og spillyd i øret, så må evt. ofre det for å bruke skype... :) Sålenge man ikke får så mye bakgrunnstøy går det vel greit.

Endret av mortensol
Lenke til kommentar

Herregud for en tafatt runde i kveld. Jeg og bruttern holdt på å dø på oss. Vi var defenders, og attackers besto BARE av recons som sto og snipet. Ble ikke akkurat veldig mye action.

 

jeg spilte med 2 andre her på forumet i går og det var mange snipers. var kjedligt, vi vant men var få å drepe da 90% campet med sniper. runden tok lang tid for å si det sån...

Lenke til kommentar

Det tog helt sykt lang tid. Endte med at jeg satt og surva og klaget til Ginecólogo over hvor kjedelig det var. Helt sykt. Det var vel kun en eller to fra det andre laget som viste noen som helst interesse av å vinne. De resterende var kun interessert i å få mest mulig kills, og intet mer. Dølle folk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...