mortensol Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Når jeg har tid til litt ps3 action, er det fremdeles bc2 det går i, så jeg er med! Har deg vel addet på din gamle psn, men du skifter jo nick hele tiden... Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 noen som blir med å spille BC2 (ikke hardcore), med mikk/skype i kveld? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skulle gjerne vært med, men har ikke tid Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Når jeg har tid til litt ps3 action, er det fremdeles bc2 det går i, så jeg er med! Har deg vel addet på din gamle psn, men du skifter jo nick hele tiden... jeg bruker enda christoffero89 til batlefield pga vip kodearket og slikt:) jeg spiller black ops når jeg spiller alene men sender du meg beskjed så kommer jeg på battlefield;). add meg på skype gjerne: Christoffero89 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg spiller litt i kveld, dersom noen vil joine! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 LETT! har du skype? mic? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Bra! Hadde vært kult og fått til en full squad. Har mic, ja. Ikke brukt skype enda, men funker det bedre? Fjerner delayen? Har brukt headsettet slik at jeg får både stemme- og spillyd i øret, så må evt. ofre det for å bruke skype... Sålenge man ikke får så mye bakgrunnstøy går det vel greit. Endret 15. mars 2011 av mortensol Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 er mer bakgrunnstøy på skype men ingen deley. det løses med å dempe lyden når man spiller:) add meg gjerne: christoffero89 på skype:) når kommer du på? spiller du vietnem eller vanlige? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tenker jeg joiner som vanlig med mic via ps3, så kan vi heller bytte dersom det blir behov. Spiller mest vanlig, men vietnam en gang iblant går bra. Regner med jeg er på i seks/sju tida. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) supert jeg får med en annen også så da er vi 3 jeg og han kommer til å bruke skype. in game på psn er sug i forhold edit: hvor gammel er du? jeg er 21, han endre er 21 Endret 15. mars 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ok, da kan jeg jo prøve på skype jeg også. Mic er jo halve vitsen med å spille sammen. Jeg er 26. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Supert! vi bruker kun skype pga deleyen er sykt irriterende:P Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 kommer du på eller? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Herregud for en tafatt runde i kveld. Jeg og bruttern holdt på å dø på oss. Vi var defenders, og attackers besto BARE av recons som sto og snipet. Ble ikke akkurat veldig mye action. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Herregud for en tafatt runde i kveld. Jeg og bruttern holdt på å dø på oss. Vi var defenders, og attackers besto BARE av recons som sto og snipet. Ble ikke akkurat veldig mye action. jeg spilte med 2 andre her på forumet i går og det var mange snipers. var kjedligt, vi vant men var få å drepe da 90% campet med sniper. runden tok lang tid for å si det sån... Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det tog helt sykt lang tid. Endte med at jeg satt og surva og klaget til Ginecólogo over hvor kjedelig det var. Helt sykt. Det var vel kun en eller to fra det andre laget som viste noen som helst interesse av å vinne. De resterende var kun interessert i å få mest mulig kills, og intet mer. Dølle folk! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 ja:( var så lei av spillet da Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kjedlig med BF:BC2 på PS3 egentlig. Er jo alltid lite folk online på kveldstid? Håper det tar seg kraftig opp til BF3 kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå