Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må sende min i retur. Hvor lang tid tok det fra du sendte inn din, til du fikk en ny maskin, beegee?

 

6 uker ca, men det skal sies at jeg leverte den inn en uke før jul, så mulig julen forlenget tiden litt. Jeg vet at det vanligvis ikke tar lenger tid en 3 uker. Teknikere skal bare konstatere at maskinen er død for så sende en ny i retur.

 

Men i mitt tilfelle fikk jeg tilsendt èn av de maskinene som var sterkt plaget med viftestøy. Så jeg tro tilbake til butikken (Expert) og fikk levert den inn igjen, de sa at den (nye maskinen) også måtte sendes inn. Jeg spurte pent om ikke jeg istedet kunne få beholde lånemaskinen som var av den stille varianten, noe som var helt greit for de. De fikk da en splitter ny maskin, dog med viftestøy.

 

Kred til Expert...

Lenke til kommentar

Det gjør det nok, garantien min var gått ut. Usikker på reklamasjonstiden...

 

Men nå skal det sies at man kommer langt med å være høflig og ydmyk, i mitt tilfelle sa jeg at jeg visste at garantien var gått ut, og om jeg ikke skulle få ny maskin på reklamasjon så kom jeg til å kjøpe en ny konsoll hos dem.

 

De satte tydeligvis pris på at jeg ikke var en arrogant kranglefant, for ny maskin ble levert...

Lenke til kommentar

Har de merkeligste problemene nå om dagen, maskinen låser seg når jeg prøver å komme inn i de nyeste mapsene, Oasis, Harvest Day og Heavy Metal, sykt frustrerende...

 

Edit: Formaterte konsollen og installerte alt på nytt, da funket alt som normalt.

Endret av BeeGee
Lenke til kommentar

Har de merkeligste problemene nå om dagen, maskinen låser seg når jeg prøver å komme inn i de nyeste mapsene, Oasis, Harvest Day og Heavy Metal, sykt frustrerende...

 

Edit: Formaterte konsollen og installerte alt på nytt, da funket alt som normalt.

 

Kjipern... Hadde det vært meg, hadde jeg vært forbanna, ettersom jeg da hadde mista alle trophiene mine... Ja, trophy-whore her.

 

Men du mister jo heldigvis ikke profilen (i spillet) :thumbup:

 

:;:::::::::::::::::::::::::

 

80k exp til lvl 40! :love:

Lenke til kommentar

Har de merkeligste problemene nå om dagen, maskinen låser seg når jeg prøver å komme inn i de nyeste mapsene, Oasis, Harvest Day og Heavy Metal, sykt frustrerende...

 

Edit: Formaterte konsollen og installerte alt på nytt, da funket alt som normalt.

 

Kjipern... Hadde det vært meg, hadde jeg vært forbanna, ettersom jeg da hadde mista alle trophiene mine... Ja, trophy-whore her.

 

Men du mister jo heldigvis ikke profilen (i spillet) :thumbup:

 

:;:::::::::::::::::::::::::

 

80k exp til lvl 40! :love:

 

Ikke mistet noen trophies, ikke at det bryr meg uansett...

 

Halveis i lvl 46 nå, begynner å gå sakte nå... :nei:

Lenke til kommentar

Joda stå på! Spill litt taktisk, se på hvilke våpen og vehicles dere er nærme gullstjerner på for så å starte jakten på platinumstjerner. Insigniaer er også en god måte tjene inn poeng på. Viktig å ikke henge seg opp i en gren. F.eks jeg valgte medic (er oftest engineer eller assault) her om dagen, etter fem minutter hadde jeg gullstjerne og platinum pluss en grei omgang med mye løping og healing og jeg satt igjen med ca 22000 poeng etter en runde...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...