att Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jævla YLOD. Noen her som har fått det før? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 yeah. standard ps3 phat problem:P Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jævla YLOD. Noen her som har fått det før? Jepp, nettopp fått ny maskin Lenke til kommentar
att Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg må sende min i retur. Hvor lang tid tok det fra du sendte inn din, til du fikk en ny maskin, beegee? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg må sende min i retur. Hvor lang tid tok det fra du sendte inn din, til du fikk en ny maskin, beegee? 6 uker ca, men det skal sies at jeg leverte den inn en uke før jul, så mulig julen forlenget tiden litt. Jeg vet at det vanligvis ikke tar lenger tid en 3 uker. Teknikere skal bare konstatere at maskinen er død for så sende en ny i retur. Men i mitt tilfelle fikk jeg tilsendt èn av de maskinene som var sterkt plaget med viftestøy. Så jeg tro tilbake til butikken (Expert) og fikk levert den inn igjen, de sa at den (nye maskinen) også måtte sendes inn. Jeg spurte pent om ikke jeg istedet kunne få beholde lånemaskinen som var av den stille varianten, noe som var helt greit for de. De fikk da en splitter ny maskin, dog med viftestøy. Kred til Expert... Lenke til kommentar
att Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jaok. Takk for bra svar! Spent på hvor lenge jeg må vente, og om det vil gå på reklamasjonen. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det gjør det nok, garantien min var gått ut. Usikker på reklamasjonstiden... Men nå skal det sies at man kommer langt med å være høflig og ydmyk, i mitt tilfelle sa jeg at jeg visste at garantien var gått ut, og om jeg ikke skulle få ny maskin på reklamasjon så kom jeg til å kjøpe en ny konsoll hos dem. De satte tydeligvis pris på at jeg ikke var en arrogant kranglefant, for ny maskin ble levert... Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Har de merkeligste problemene nå om dagen, maskinen låser seg når jeg prøver å komme inn i de nyeste mapsene, Oasis, Harvest Day og Heavy Metal, sykt frustrerende... Edit: Formaterte konsollen og installerte alt på nytt, da funket alt som normalt. Endret 11. februar 2011 av BeeGee Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har de merkeligste problemene nå om dagen, maskinen låser seg når jeg prøver å komme inn i de nyeste mapsene, Oasis, Harvest Day og Heavy Metal, sykt frustrerende... Edit: Formaterte konsollen og installerte alt på nytt, da funket alt som normalt. Kjipern... Hadde det vært meg, hadde jeg vært forbanna, ettersom jeg da hadde mista alle trophiene mine... Ja, trophy-whore her. Men du mister jo heldigvis ikke profilen (i spillet) :;::::::::::::::::::::::::: 80k exp til lvl 40! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Man mister da ikke thropies om det er synca opp? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har de merkeligste problemene nå om dagen, maskinen låser seg når jeg prøver å komme inn i de nyeste mapsene, Oasis, Harvest Day og Heavy Metal, sykt frustrerende... Edit: Formaterte konsollen og installerte alt på nytt, da funket alt som normalt. Kjipern... Hadde det vært meg, hadde jeg vært forbanna, ettersom jeg da hadde mista alle trophiene mine... Ja, trophy-whore her. Men du mister jo heldigvis ikke profilen (i spillet) :;::::::::::::::::::::::::: 80k exp til lvl 40! Ikke mistet noen trophies, ikke at det bryr meg uansett... Halveis i lvl 46 nå, begynner å gå sakte nå... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg trodde trophiene kun lå på ps3-en. Jaja, men bare fint at jeg tok feil, da. Hvor mye trengs for å gå opp i lvl 47, da? 200 000? 300 000? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Jeg trodde trophiene kun lå på ps3-en. Jaja, men bare fint at jeg tok feil, da. Hvor mye trengs for å gå opp i lvl 47, da? 200 000? 300 000? 300000 poeng fra 46 til 47... Endret 14. februar 2011 av BeeGee Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Uffameg. Jeg kommer vel maks opp i level 42 før BF3, da... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Målet mitt er 40 og i følge stats vers sidene så har jeg igjen rett i underkant av 51 timer med spilling for å komme meg til rank 40. Men jeg leker med tanken på komme meg til 41, "dele" ut en gull-tag også gi meg der og da 246 timer til rank 50 det kommer jo aldri til å skje Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Joda stå på! Spill litt taktisk, se på hvilke våpen og vehicles dere er nærme gullstjerner på for så å starte jakten på platinumstjerner. Insigniaer er også en god måte tjene inn poeng på. Viktig å ikke henge seg opp i en gren. F.eks jeg valgte medic (er oftest engineer eller assault) her om dagen, etter fem minutter hadde jeg gullstjerne og platinum pluss en grei omgang med mye løping og healing og jeg satt igjen med ca 22000 poeng etter en runde... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Begynt å spille igjen etter flere mnder med call of duty. Skjønner ikke nå hvorfor jeg sluttet å spille spillet. Helt annen verden! Men har en rar feil. Får opp error hver gan jeg prøver å invitere vennner til kamp. Noen tips til fix? Endret 28. februar 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
ThaM0Zart Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Står til med den gode gamle gjengen ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Trenger noen flere å game battlfield med! noen over 18 som vil? psn: Aspect_Chris Skype: Christoffero89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå