Muggkaare Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg hadde ikke et eneste problem før Vietnam. Stats var alltid slik de skulle være, datt aldri ut av spillet. Etter Vietnam skjer det hele tida. Kanskje jeg har hatt flaks, ikke vet jeg, men det offisielle Bad Company 2-forumet sier meg noe annet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 men vi mistet flere ganger våre rank da før Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Opplevde aldri å miste rank før Vietnam kom ut... En annen ting som jeg har blitt plaget med, er at jeg alltid detter ut av den første serveren jeg spiller på etter ca 5 minutter. Jeg må da gå inn igjen, og etter det går det helt fint. Det skjer hver gang... Plagsomt! Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 La merke til en skrivefeil på Nemesis pin nå, et åpenrom for mye bak komma "In one round, kill an enemy 5 times" Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Spilte litt igjen i går, og virker som de kanskje har løst server issuene de har hatt etter vedlikeholdet på tirsdag/onsdag. Flere med den oppfatningen? Var iallefall fulle servere igjen, og ikke noe tull med stats eller connection. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da er det jo en mulighet for å prøve litt igjen i helgen da. Motivasjonen har ikke vært alt for stor de siste ukene siden stats ikke blir registrert. Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Legg til Craftweed på psn har lyst til å spille mer med squads med norske folk^^ Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeeezeees det tar lang tid når man begynner å nærme seg 50 Så nært but still so far away Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Quelle level? Er snart i lvl 40. Men spiller så lite at jeg tviler på at jeg passerer 41. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Level 45 nå... Merkelige greier, ingen oppdaterte stats på battlefield.com, men i statsmenyen i spillet er alt slik det skal være! Mye rart med serverne nå om dagene tror jeg, veldig ofte får jeg can not find any games Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Gikk ikke å spille i går natt og heller ikke nå. Rimelig kjipt. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Level 45 nå... Merkelige greier, ingen oppdaterte stats på battlefield.com, men i statsmenyen i spillet er alt slik det skal være! Mye rart med serverne nå om dagene tror jeg, veldig ofte får jeg can not find any games Kom helt finn inn i stad, men nå får jeg bare den meldingen jeg også. Prøvd å ta restart av PS3, uten nytte. Ingen andre måter man kan feilsøke litt? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Level 45 nå... Merkelige greier, ingen oppdaterte stats på battlefield.com, men i statsmenyen i spillet er alt slik det skal være! Mye rart med serverne nå om dagene tror jeg, veldig ofte får jeg can not find any games Kom helt finn inn i stad, men nå får jeg bare den meldingen jeg også. Prøvd å ta restart av PS3, uten nytte. Ingen andre måter man kan feilsøke litt? Vel det er en ting som får det til å funke hos meg når det er slik, og det er å gå inn i singleplayer, spille et par minutter for så å prøve multiplayer igjen... Don't ask me why! Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 For meg virket det å logge av og på psn... tror det er litt random. Flere som stadig vekk mister forbindelsen og detter ut av serveren? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jepp, jeg. Bruttern derimot gjør det ikke, og det har begynt å skje på flere spill. Helt ut av det blå. Har resettet ruteren, uten at det funka, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Info om BF3 Postet den her, selv om det finnes egen BF3 tråd (som blir litt preget av pc spillere...). Ble faktisk litt skuffet over at det er 64 spillere til pc, men kun 24 til konsoll. Hva vil det si? Mindre maps? Ikke jet? Ellers må jeg si at jeg gleder meg helt sinnsykt!! edit: leif Endret 4. februar 2011 av mortensol Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 fader så lite aktivitet det er vietnam da.. Kommer inn på server 4vs12 der de andre bare spawnraper oss. Møkkadrit, håper det tar seg opp til BF3.. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Tja kanskje man må kjøpe MoH for å få tilgang til Battlefield 3 beta. Noen som vet om hvordan rankingen fungerer i en beta? Får man beholde ranken når selve spillet lanseres? Endret 8. februar 2011 av BeeGee Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har de endelig klart å fikse server problemene sine? Spilte litt over en times tid nå uten noe som helst tull, kjente at nesten at spillegleden var på vei tilbake. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De hadde nytt vedlikehold her om dagen, for å rette det siste av stats problemene. Så; ja... kanskje... Jeg datt akkurat ut og fikk "failed to connect"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå