Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplevde aldri å miste rank før Vietnam kom ut... En annen ting som jeg har blitt plaget med, er at jeg alltid detter ut av den første serveren jeg spiller på etter ca 5 minutter. Jeg må da gå inn igjen, og etter det går det helt fint. Det skjer hver gang... Plagsomt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Level 45 nå... Merkelige greier, ingen oppdaterte stats på battlefield.com, men i statsmenyen i spillet er alt slik det skal være! Mye rart med serverne nå om dagene tror jeg, veldig ofte får jeg can not find any games :hmm:

Kom helt finn inn i stad, men nå får jeg bare den meldingen jeg også. Prøvd å ta restart av PS3, uten nytte. Ingen andre måter man kan feilsøke litt?

Lenke til kommentar

Level 45 nå... Merkelige greier, ingen oppdaterte stats på battlefield.com, men i statsmenyen i spillet er alt slik det skal være! Mye rart med serverne nå om dagene tror jeg, veldig ofte får jeg can not find any games :hmm:

Kom helt finn inn i stad, men nå får jeg bare den meldingen jeg også. Prøvd å ta restart av PS3, uten nytte. Ingen andre måter man kan feilsøke litt?

Vel det er en ting som får det til å funke hos meg når det er slik, og det er å gå inn i singleplayer, spille et par minutter for så å prøve multiplayer igjen... Don't ask me why!

Lenke til kommentar

Info om BF3

Postet den her, selv om det finnes egen BF3 tråd (som blir litt preget av pc spillere...). Ble faktisk litt skuffet over at det er 64 spillere til pc, men kun 24 til konsoll. Hva vil det si? Mindre maps? Ikke jet?

Ellers må jeg si at jeg gleder meg helt sinnsykt!! :)

edit: leif

Endret av mortensol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...