Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trippel post, Andypandy! Ikke værst! Hehe!

 

Hvilke bane er vanskelig å si, men er veldig glad i Conquest akkurat for øyeblikket, og der er jeg glad i alle banene! Nesten bare spilt Rush. Like ikke så godt White Pass da, men Panama Canal er jo alltid morsom hvis du er i en god og variert squad. 1 eller 2 Assault, 1 eller 2 Medic og 1 Engieer. Dere skjønner hva jeg mener, enten 2 assault, 1 medic og en engieer. ELLER 1 assault, 2 medic og 1 engieer. Fungerer den squaden og den holder sammen, spawner på hverandre osv, da sviper den alt. Var i en sånn squad før i dag, fy faen så vi lekte. Tror jeg hadde 27-1 med AN94. Mye poeng ble det etter hvert som mine to medicer og ene engieer ville ha mer kuler til å slakte amerikanere.

 

Nei, takk for spilling i dag de som joinet meg! Had a blast!

Lenke til kommentar

Er det mulig å ha en slags klan med folkens her? Drittlei å spille sammen med noobs...

 

F.eks. når jeg er engieer og prøver å reparere tanks, men det er selvfølgelig folk inni tanks som ikke bryr seg om meg og flytter seg ofte like før jeg er ferdig med reparasjon(rundt 80%). Der står jeg uten beskyttelse, ikke noe steder å gjemme seg. FUCK!

Lenke til kommentar

Skal jeg kjøpe dette til ps3? Er det bra. Like taktisk som Ghost recon Adwance warfighter?

 

Ja, jeg synes det. BC2 er mindre taktisk enn GR:AW2 vil jeg si. Du kan blandt annet ikke snike deg rundt hjørner og "sniktitte" i BC2, men BC2 er etter min menig og mye taktikk, men da mer i form av lagspill i squaden. Jeg tror du vil like BC2, så er løp og kjøp etter min mening.

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Er det mulig å ha en slags klan med folkens her? Drittlei å spille sammen med noobs...

 

F.eks. når jeg er engieer og prøver å reparere tanks, men det er selvfølgelig folk inni tanks som ikke bryr seg om meg og flytter seg ofte like før jeg er ferdig med reparasjon(rundt 80%). Der står jeg uten beskyttelse, ikke noe steder å gjemme seg. FUCK!

Det har skjedd mange ganger med meg og, begynner å bli smålei av sånne folk... :hrm:

Lenke til kommentar

Darkpassenger, har du retningslinjer? Som du har plikt å gjøre når du blir medlem. For det er nemlig ikke lov å bruke bilder i signatur.

 

 

Men hva synes dere om en slags klan for diskusjon.no?

 

Jeg er veldig klar for en diskusjon.no- klan!

Hadde vært fantastisk kult om noen tok initiativ til det!

 

Er utrolig lei av å spille med 1 eller 2 kompiser og resten randoms. Så et soleklart JAAA fra meg :D

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Haha nei jeg ble drit irritert på forumet fordi det ikke svarte, så jeg pepra musetasten med museklikk før jeg la meg, så i dag resultatet av det :p

 

Ja, er ikke keen å ha en seriøs klan. Men heller en useriøs klan, da kan vi bare chille og ha det gøy. Men med litt organisert formasjon, enn å løpe rundt som en noob

Det er jeg enig i..

 

TheKopKing89, kan ikke du samle psn id'n til folk i første posten? Det er iallefall ett steg i riktig retning! :)

 

ååh blir gæern av det tastaturet her L knappen monger...

Endret av andypandy
Lenke til kommentar

Et par raske forslag på noen mer eller mindre useriøse clan-navn, om ikke annet for å få diskusjonen i gang....

 

DNO (Diskusjon.NO)

 

.NO

 

FFS (Foreningen For Spilleavhengige)

 

NSN (Non Serious Norwegians)

 

NNN (No Nonsense Norwegians)

 

BV (Battlefields Venner)

 

TBN (Team Battlefield Norge)

Endret av HåkonN
Lenke til kommentar

Likte NSN

 

 

 

TheKopKing89, kan ikke du samle psn id'n til folk i første posten? Det er iallefall ett steg i riktig retning! :)

 

ååh blir gæern av det tastaturet her L knappen monger...

 

Skulle egentlig gjøre det i natt, men da bøget jo nettet seg og forumet gikk maaad treigt!

 

It has been done.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Noen som er med å spille i morgen kveld? Rundt kl. 22-23. Hadde vært moro å få samlet en gjeng :)

 

 

Med på det. La deg til nå nettopp. Fikk endelig tak i mic i dag, så da blir det god kommunikasjon :thumbup:.

 

Må få laga en klan ja folkens :new_woot:. Gode forslag. Har dessverre ingen selv.

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...