Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Tenker jeg tar meg selv i nakken og legger til alle på forumet dagen som kommer. Så langt har jeg bare et par regulars som alltid er på, kjekt med litt variasjon :new_woot:

 

Hadde selv en helt syk, SYK runde den herlige 1. juledags morgenen endte med 146 kills, og 56 deaths og den herlige squad score på 11200 og en total score på 23000 :love:

Fikk da gold star på M249 og m16, samtidig som 500 vehicle destroys :tease: etter dette var det julefrokost og besteforeldre som har verdt prioritert, så har ikke fått spilt noe mer etter det :thumbdown:

 

GOD JUL ALLE NSN-MEMBERS :new_woot:

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEG HATER VIETNAM!

Hehe.. Når en spiller 41-5 og 46-2, og i tredje gamen detter ut, så blir en rimelig irritert når en finner ut at du mistet ALT. Skulle hatt ca 150 kills med pphs eller hva den heter. Nei, da. Bare sølv. [/size

Er du virkelig sikker på at du mista alt?

Det er en del problemer med å hente statsen fra EA for øyeblikket (krampetrekninger fra de grusome problemene forrige uke). Statsen min blir registrert for øyeblikket, men når jeg går ut av en kamp, og går inn på my stats, så er statsen aldri oppdatert. Da går jeg ut av spillet, venter en stund, og etter ikke så veldig lang tid, så har statsen blitt oppdatert. I stad hadde jeg fått silver star på m10, men det kom ikke opp på statsen før to timer seinere.

Så, om du er heldig, så kan det hende at du får den gullstjernen din.

 

Platinum på AK47 etter 9 timers spilling new_woot.gif

 

Lurer på hvilket våpen jeg skal bruke nå. AK va så herlicry.gif

 

Bruk XM22!! Den er jo helt heftig med magnum ammo. Jeg voldtok fiendelaget på rush med den ... Helt sykt. Jeg driver og skaffer silver star til alle primary-våpnene nå. For xm22 hadde jeg sølvstjerne i løpet av et kvarter, nesten... Rart at så få bruker den, egentlig.

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

JEG HATER VIETNAM!

Hehe.. Når en spiller 41-5 og 46-2, og i tredje gamen detter ut, så blir en rimelig irritert når en finner ut at du mistet ALT. Skulle hatt ca 150 kills med pphs eller hva den heter. Nei, da. Bare sølv.

 

MEN JEG ELSKER VIETNAM!

Det er ikke selve spillet det er noe galt med, det er serverne til EA. Dersom du ser bort i fra server-trøbbel, så synes jeg selve spillet er dritgøy.

:love:

Lenke til kommentar

Da har Operation Hastings kommet ut, og jeg har fått spilt banen littegrann. Virker veldig intens og vanskelig å angripe på. Første base er svært trøkt sammen, og det er bare noen få meter fra M-com A og B. Det tar ikke lange tiden å løpe mellom basene, og det er svært få flankemuligheter. Min anbefaling er å ha en eller to medic'er i squadet, siden jeg mener aggressivt press er nøkkelen til å ta basene. Siste base er derimot en ganske lett base hvis en tar ut A (tror jeg) først. B ligger på angrepet sin side av haugen (fjellet), så hvis en får armert, trenger en bare noen snipere. Jeg er ok+ fornøyd foreløbig.

Lenke til kommentar

I dag blir det avreise fra Bergen til Kristiansand, Kjevik. Var kjekt å spille med dere i jula! Nå husker jeg ikke nøyaktig DP, men jeg prøvde å telle hvor mange ganger jeg tapte når jeg var alene i squad, slik at jeg fikk oversikt over hvor mange ganger du og jeg vant.

 

Dette blir selvsagt ikke helt korrekt, men tror vi vant, 70-90 kamper, og tapte 12 stk. Score by minute på 350. I så fall er det amazing bra, ettersom vi var mesteparten av tiden bare 2 i squad (av og til med hjelp av gode kopkingkonservativ_woot.gif og vårt evige gode spawnpoint Hazzald new_woot.gif )

 

Ønsker deg lykke til i armyen :) Og dere andre: Kos dere med Vietnam og vanlige BC2 frem til sommeren. Når jeg er tilbake fra armyen blir det BATTLEFIELD 3!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...