DJ.MoZart Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Gleder meg. Vet noen når på dagen Vietnam kommer ut? Hvem her er det som kjøper det? Greit å legge dere til i vennelista. Og dere som jeg har på iGabby-kontoen og ikke som jeg ikke har lagt til på nye: legg til DJ_MoZart Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) KK: Godt å høre! Men det er dessverre 22. for oss i Europa.. Endret 20. desember 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) KK: Godt å høre! Men det er dessverre 22. for oss i Europa.. Spillet er fra Europa, men HEY la oss i DICE favorisere USA først. Der har de noe å lære av Call of Duty. Det slippes på en dato, og that's it! Er lei av der det bor mest mennesker(og da tenker jeg ikke på overbefolkede Asia) og er mest spillere skal få tingene sist. Endret 20. desember 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Sant, så sant... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det har mer med Sony å gjøre enn Dice. Nytt innhold i PSN-store kommer på onsdager i Europa. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Det har mer med Sony å gjøre enn Dice. Nytt innhold i PSN-store kommer på onsdager i Europa. Ser hva du mener, men hvorfor kom spillet før i USA da? Den fysiske utgaven altså. U see? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Noen som vet pris på vietnam? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Vet ikke om de vil gi en egen pris her i Norge eller noe, men 14,99$. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 ikke så ille det da=) + moms sikkert:( Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 ikke så ille det da=) + moms sikkert:( Uansett kommer til å være verdt hver eneste krone. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Status: PÅ VEI TIL VERKSTED/LOGISTIKKSENTER Peeerrrrrfect.... Blir nok uten konsoll lenge, passer jo utmerket mht til Vietnam. J*vla ylod! Lenke til kommentar
DJ.MoZart Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Status: PÅ VEI TIL VERKSTED/LOGISTIKKSENTER Peeerrrrrfect.... Blir nok uten konsoll lenge, passer jo utmerket mht til Vietnam. J*vla ylod! Jeg fikk også ylod.. men jeg tok ut hardisken og hårføna inne der, og så funka det. Lenke til kommentar
Steinbiten Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kan forsåvidt slenge meg til på lista og, rimelig lei av mentalt tilbakestående folk i squaden min. Har mic selvfølgelig PSN ID: Hazzald Lenke til kommentar
DJ.MoZart Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Xbox live har fått vietnam...... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Noen andre her som har problemer med online? Jeg fikk 50 kills med m95, 5 kills med g3 og 2 kills med xm8 p tidligere i dag. Killene har ikke kommet opp på statistikken enda. Poenget er at det var killsa jeg trengte for å få gullstjerner verdt tilsammen 15 000 points... Og jeg har ikke noen spesiell apetitt på å ta 50 nye kills med m95 ... Selv ikke dog-tagsene har jeg fått... Dessuten når jeg kommer ut av en kamp, så påstår statsen at jeg er i lvl 0 og ikke har unlocka noe. Etter å ha restarta spillet, får jeg opp den gamle statsen igjen... Og av og til kan jeg ikke velge verken våpen eller specs når jeg er i en kamp, og på scoreboarden står det ingen level... Andre? Xbox live har fått vietnam...... Microsoft kan henge seg. Endret 21. desember 2010 av MækkTævvish Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er pga den åndsvake PSN Storen blir oppdatert på onsdager, derfor vi får det sist. Noen andre her som har problemer med online? Jeg fikk 50 kills med m95, 5 kills med g3 og 2 kills med xm8 p tidligere i dag. Killene har ikke kommet opp på statistikken enda. Poenget er at det var killsa jeg trengte for å få gullstjerner verdt tilsammen 15 000 points... Og jeg har ikke noen spesiell apetitt på å ta 50 nye kills med m95 ... Selv ikke dog-tagsene har jeg fått... Dessuten når jeg kommer ut av en kamp, så påstår statsen at jeg er i lvl 0 og ikke har unlocka noe. Etter å ha restarta spillet, får jeg opp den gamle statsen igjen... Og av og til kan jeg ikke velge verken våpen eller specs når jeg er i en kamp, og på scoreboarden står det ingen level... Andre? trøbbel med EA serverne, opplevd det flere ganger selv. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Skulle kjøpe dette å går, når jeg så prisen på 635,- snudde jeg (Butikker er sykt dyre ) Lenke til kommentar
DJ.MoZart Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er pga den åndsvake PSN Storen blir oppdatert på onsdager, derfor vi får det sist. Noen andre her som har problemer med online? Jeg fikk 50 kills med m95, 5 kills med g3 og 2 kills med xm8 p tidligere i dag. Killene har ikke kommet opp på statistikken enda. Poenget er at det var killsa jeg trengte for å få gullstjerner verdt tilsammen 15 000 points... Og jeg har ikke noen spesiell apetitt på å ta 50 nye kills med m95 ... Selv ikke dog-tagsene har jeg fått... Dessuten når jeg kommer ut av en kamp, så påstår statsen at jeg er i lvl 0 og ikke har unlocka noe. Etter å ha restarta spillet, får jeg opp den gamle statsen igjen... Og av og til kan jeg ikke velge verken våpen eller specs når jeg er i en kamp, og på scoreboarden står det ingen level... Andre? trøbbel med EA serverne, opplevd det flere ganger selv. PSN Store e noe dritt.. BTW: de som har kjøpt bc2 ultimatium edition eller noe slikt, har fått vietnam gratis på xbox live.. :S Kom deg innpå btw.. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har du da pleid å få tilbake den statsen som du mistet etter kampene, eller har det vært borte for alltid? Jeg hater m95 så fælt nå... Orker ikke å røre den mer i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå