Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KK: Godt å høre! Men det er dessverre 22. for oss i Europa..

 

Spillet er fra Europa, men HEY la oss i DICE favorisere USA først. Der har de noe å lære av Call of Duty. Det slippes på en dato, og that's it! Er lei av der det bor mest mennesker(og da tenker jeg ikke på overbefolkede Asia) og er mest spillere skal få tingene sist.

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

Noen andre her som har problemer med online? Jeg fikk 50 kills med m95, 5 kills med g3 og 2 kills med xm8 p tidligere i dag. Killene har ikke kommet opp på statistikken enda. :( Poenget er at det var killsa jeg trengte for å få gullstjerner verdt tilsammen 15 000 points... Og jeg har ikke noen spesiell apetitt på å ta 50 nye kills med m95 ...

Selv ikke dog-tagsene har jeg fått...

Dessuten når jeg kommer ut av en kamp, så påstår statsen at jeg er i lvl 0 og ikke har unlocka noe. Etter å ha restarta spillet, får jeg opp den gamle statsen igjen... Og av og til kan jeg ikke velge verken våpen eller specs når jeg er i en kamp, og på scoreboarden står det ingen level...

Andre?

 

Xbox live har fått vietnam......

 

Microsoft kan henge seg.

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Det er pga den åndsvake PSN Storen blir oppdatert på onsdager, derfor vi får det sist.

 

Noen andre her som har problemer med online? Jeg fikk 50 kills med m95, 5 kills med g3 og 2 kills med xm8 p tidligere i dag. Killene har ikke kommet opp på statistikken enda. :( Poenget er at det var killsa jeg trengte for å få gullstjerner verdt tilsammen 15 000 points... Og jeg har ikke noen spesiell apetitt på å ta 50 nye kills med m95 ...

Selv ikke dog-tagsene har jeg fått...

Dessuten når jeg kommer ut av en kamp, så påstår statsen at jeg er i lvl 0 og ikke har unlocka noe. Etter å ha restarta spillet, får jeg opp den gamle statsen igjen... Og av og til kan jeg ikke velge verken våpen eller specs når jeg er i en kamp, og på scoreboarden står det ingen level...

Andre?

 

trøbbel med EA serverne, opplevd det flere ganger selv.

Lenke til kommentar

Det er pga den åndsvake PSN Storen blir oppdatert på onsdager, derfor vi får det sist.

 

Noen andre her som har problemer med online? Jeg fikk 50 kills med m95, 5 kills med g3 og 2 kills med xm8 p tidligere i dag. Killene har ikke kommet opp på statistikken enda. :( Poenget er at det var killsa jeg trengte for å få gullstjerner verdt tilsammen 15 000 points... Og jeg har ikke noen spesiell apetitt på å ta 50 nye kills med m95 ...

Selv ikke dog-tagsene har jeg fått...

Dessuten når jeg kommer ut av en kamp, så påstår statsen at jeg er i lvl 0 og ikke har unlocka noe. Etter å ha restarta spillet, får jeg opp den gamle statsen igjen... Og av og til kan jeg ikke velge verken våpen eller specs når jeg er i en kamp, og på scoreboarden står det ingen level...

Andre?

 

trøbbel med EA serverne, opplevd det flere ganger selv.

PSN Store e noe dritt.. BTW: de som har kjøpt bc2 ultimatium edition eller noe slikt, har fått vietnam gratis på xbox live.. :S

 

Kom deg innpå btw..

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...