Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne ha trengt et par "BFBC2 kompiser" å spille med! Sånn tilfelle det er en fetere opplevelse enn å spille med randoms.. Noen som har lyst til å spille? Hvis vi får det til :)

 

Jeg suger i å sikte forresten..så ikke drep meg :(

 

Helt klart kulere enn randoms, men det forutsetter at du har mic. Hvis du adder noen herfra, er det fint om du skriver "diskusjon.no" eller noe i meldingen, i tillegg til alder, sånn at vi vet hvor du har oss fra. :)

Lenke til kommentar

Kunne ha trengt et par "BFBC2 kompiser" å spille med! Sånn tilfelle det er en fetere opplevelse enn å spille med randoms.. Noen som har lyst til å spille? Hvis vi får det til :)

 

Jeg suger i å sikte forresten..så ikke drep meg :(

 

Helt klart kulere enn randoms, men det forutsetter at du har mic. Hvis du adder noen herfra, er det fint om du skriver "diskusjon.no" eller noe i meldingen, i tillegg til alder, sånn at vi vet hvor du har oss fra. :)

 

Da må jeg nok investere i mikrofon først. Noen billige og bra anbefalinger/løsninger?

Lenke til kommentar

Mulig et dumt spørsmål, men er dette et nytt spill i ordets rette betydning eller bare en "oppgradering"?

Begynner man rankingen fra bunnen av eller beholder man den man har? Føler ikke at jeg gidder å starte på scratch, synes jeg har brukt eeeevig lang tid på å nå 43...

 

Du beholder din rank, og du starter med alle våpen som er tilgjenglig i DLCen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...