Christoffero89 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) jeg kondolerer:( Endret 16. desember 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fikk min men var ikke til ps3:( BF p4f har vel aldri vært tiltenkt ps3? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 kanskje ike, men var lite info ute på det Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 p4f blir et rent PC spill. Fikk faktisk koden jeg og. Lenke til kommentar
Erebes Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kunne ha trengt et par "BFBC2 kompiser" å spille med! Sånn tilfelle det er en fetere opplevelse enn å spille med randoms.. Noen som har lyst til å spille? Hvis vi får det til Jeg suger i å sikte forresten..så ikke drep meg Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kunne ha trengt et par "BFBC2 kompiser" å spille med! Sånn tilfelle det er en fetere opplevelse enn å spille med randoms.. Noen som har lyst til å spille? Hvis vi får det til Jeg suger i å sikte forresten..så ikke drep meg Helt klart kulere enn randoms, men det forutsetter at du har mic. Hvis du adder noen herfra, er det fint om du skriver "diskusjon.no" eller noe i meldingen, i tillegg til alder, sånn at vi vet hvor du har oss fra. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Blir nok lite på meg og. Jula skal brukes til selskap, mat og sladding. Lenke til kommentar
DJ.MoZart Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Sladding e julas høydepunkt Lenke til kommentar
DJ.MoZart Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Der fikk vi PS3 på gitt.. Oisann, men da funker ikke PSN seffLOL EDIT: Der va vi på PSN òg gitt Endret 17. desember 2010 av DJ.MoZart Lenke til kommentar
Erebes Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kunne ha trengt et par "BFBC2 kompiser" å spille med! Sånn tilfelle det er en fetere opplevelse enn å spille med randoms.. Noen som har lyst til å spille? Hvis vi får det til Jeg suger i å sikte forresten..så ikke drep meg Helt klart kulere enn randoms, men det forutsetter at du har mic. Hvis du adder noen herfra, er det fint om du skriver "diskusjon.no" eller noe i meldingen, i tillegg til alder, sånn at vi vet hvor du har oss fra. Da må jeg nok investere i mikrofon først. Noen billige og bra anbefalinger/løsninger? Lenke til kommentar
DJ.MoZart Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg bruker Sony sine bluetooth og syns det er ok/bra. Mic er et must! Lenke til kommentar
DJ.MoZart Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Dark: Ikke spilt på 46 dager? Har du byttet konto eller? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Yeah, sendt deg PM. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 0:36 Ser ut til at vi får M60 med fet kamo! Jeg skal så greit kjøpe dette her! Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Mulig et dumt spørsmål, men er dette et nytt spill i ordets rette betydning eller bare en "oppgradering"? Begynner man rankingen fra bunnen av eller beholder man den man har? Føler ikke at jeg gidder å starte på scratch, synes jeg har brukt eeeevig lang tid på å nå 43... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Mulig et dumt spørsmål, men er dette et nytt spill i ordets rette betydning eller bare en "oppgradering"? Begynner man rankingen fra bunnen av eller beholder man den man har? Føler ikke at jeg gidder å starte på scratch, synes jeg har brukt eeeevig lang tid på å nå 43... Du beholder din rank, og du starter med alle våpen som er tilgjenglig i DLCen. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 KopKing: Planer om å komme tilbake til BC2 når Vietnam kommer? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Jepp! Er tilbake i morgen! Har ventet lenge på dette! Savner da jeg spilte på PC i klan i vietnam dagene! Skal bli herlig å se ett nytt vietnam! Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det er imorra det kommer altså? Trodde det var 22? Men hvis det er imorra: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå