August. Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vel, jeg har ikke spilt de nye banenene på BC2 ennå. Men på BC1 var de rett og slett konge. Regner med at de fremdeles er det Lenke til kommentar
DJ.MoZart Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Godt! Jeg har ikke spilt BC1, dessverre. Irriterer meg å se videoer på youtube av BC2, når jeg ikke kan spille det selv. Drittmilitæret. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvis jeg kjøper BF2 får jeg da Veteran med? Hvis jeg kjøper Veteran får jeg da med BF2? Hvordan funker det her?? Cod mw2 begynner å gå meg på nervene Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Gleder meg til Vietnam! Stats på 0, bare å pøse på! Blir vel lite spilling i jula, da blir det å sosialisere seg Men på nyåret! Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvis jeg kjøper BF2 får jeg da Veteran med? Hvis jeg kjøper Veteran får jeg da med BF2? Hvordan funker det her?? Cod mw2 begynner å gå meg på nervene Veteran er vel ikke noe du kjøper, det er noe du blir da du har kjøpt/spilt 2 eller fler spill i Battlefield serien. Det er digg med de nye brettene. Cold War overrasket meg. Liker egentlig ikke infanteri map'ene så godt, men CW var gøy! Oasis og Harvest Day har jeg spilt for lite på til å mene noe særlig om enda, siden disse er såpass store. Men det virker lovende! Heavy Metal har jeg ikke prøvd enda. Er det kun Conquest? Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Heavy metal er min favoritt hvertfall. Her er det plenty av vehicle kills for de som fortsatt mangler ''destroy 500 vehicles'' insigniasen Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva f.. er det med teamkillere i Heavy Metal?!? Om det er for å ta et heli får det så være, men et par styrer rundt på pur f... paddy-ufc og Prime3vil99 hadde rundt 2500 minuspoeng siste runde. Håper det kommer et system på plass så man kan rapportere spillere med PS3. 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Nå er jeg fornøyd. Jeg er faktisk svært fornøyd. Jeg er faktisk ekstremt fornøyd. Jeg er så fornøyd som jeg kan være med meg selv. Jeg fikk nettopp ET TU BRUTE - trophiet. Og jeg har heller ingen venner som spiller BC2, så det var vrient å få. Det betyr at veien fram til Platinum er kort. Jeg mangler kun Destruction 2.0-trophiet for å få platinum, og jeg har allerede 17/20 destruction 2.0 kills. Min første platinum, here I come. Endret 14. desember 2010 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Regner med de ikke hadde red dot sight under vietnam krigen, så det blir vel bare iron sight i bfbc2 vietnam! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Regner med de ikke hadde red dot sight under vietnam krigen, så det blir vel bare iron sight i bfbc2 vietnam! Rødpunkt kom på slutten av 70 tallet så sent i krigen kan det være håp :!: . Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Skal kjøpe dette men lurer på om det er mange som spiller på PS3? Hvordan er langdistanse-campinga ? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Skal kjøpe dette men lurer på om det er mange som spiller på PS3? Hvordan er langdistanse-campinga ? Sjelden lite folk, så det er ikke noe problem. Noe som til tider er problem er snipere som sitter konstant en plass...så da er det egentlig ikke noe problem å ta dem heller. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Bra det ikke er lite spillere Er vel bare og bestille Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Finnes det en tråd for BC2 generellt og ikke bare for PS3? Har prøvd å søke. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1140652 1 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Litt OT, men noen fler som har mottatt betakey til Battlefield P4F? Jeg har fått min! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fikk min men var ikke til ps3:( Lenke til kommentar
DJ.MoZart Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir nok ingen Battlefield i jula, Stresslessen og DarkPassenger. PS3'n min vil rett og slett ikke starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå