Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er M16 bedre enn M416 og AN94? Er ikke lenge til alt på Assault er unlocka nå.

Jeg syntes det er bedre. Men det er et burst våpen da...

 

Unlocket den nå! Den slakter pga fire raten! :dribble:

 

Unlocka den for en time sia og bare horva i gjennom det andre laget :p Den høres jo ut som en traktor :D

Lenke til kommentar

Er M16 bedre enn M416 og AN94? Er ikke lenge til alt på Assault er unlocka nå.

Jeg syntes det er bedre. Men det er et burst våpen da...

 

Unlocket den nå! Den slakter pga fire raten! :dribble:

 

Unlocka den for en time sia og bare horva i gjennom det andre laget  :p Den høres jo ut som en traktor :D

 

Da bør du prøve G3. Høres ut som en traktor uten olje, hehe....

 

Hvor er forresten leaderboards på nettet? Iflg. spillcover er det battlefield.com, men den leder meg bare til en EA side om BC2 som egentlig bare inneholder reklame (så langt jeg kan se). 

 

 

Lenke til kommentar

Er M16 bedre enn M416 og AN94? Er ikke lenge til alt på Assault er unlocka nå.

Jeg syntes det er bedre. Men det er et burst våpen da...

 

Unlocket den nå! Den slakter pga fire raten! :dribble:

 

Unlocka den for en time sia og bare horva i gjennom det andre laget  :p Den høres jo ut som en traktor :D

 

Da bør du prøve G3. Høres ut som en traktor uten olje, hehe....

 

Hvor er forresten leaderboards på nettet? Iflg. spillcover er det battlefield.com, men den leder meg bare til en EA side om BC2 som egentlig bare inneholder reklame (så langt jeg kan se). 

 

Er jo Leaderboards på spillet?

 

Men vet hva du mener, vil også se sånn totaloversikt på "My Soldier" som på BC1. Finner den ikke.

Lenke til kommentar

Liker ikke burst, av den grunn at jeg kan burste selv. Like å ha muligheten til å spraye i nærkamp :roll:

 

Skjønner deg godt! Men M16 er det bare å trykke litt på, og man har slaktet motstanderen. Det er helt vilt kontra AN94. AN94, M416 og M16 er det det veksles mellom nå som Assault. Ofte AN når jeg er russer.. Realismen. Høhø! :blush:

Lenke til kommentar

Er med på den :thumbup:

 

Er det mange her som har prøvd sniper rifle med rødpunktsikte? :!:

Funker jo bra med døm som er halvauto, men er litt værre med døm som er bolt action :p

 

Ikke med rød sikte, litt unødvendig imo. Men med 4x scope er elsk, da kan du ta masse i nærkamp og likevel Snipe langt, bruker SSV Sniperskaya Special :D

Lenke til kommentar

Er med på den :thumbup:

 

Er det mange her som har prøvd sniper rifle med rødpunktsikte? :!:

Funker jo bra med døm som er halvauto, men er litt værre med døm som er bolt action :p

 

Ikke med rød sikte, litt unødvendig imo. Men med 4x scope er elsk, da kan du ta masse i nærkamp og likevel Snipe langt, bruker SSV Sniperskaya Special :D

 

Er den noe tess denne SSV Sniperskaya Special?

Føler veldig få bruker den, men de som gjør det har stålkontroll på den. Blir jeg drept med den, er det sniper vs sniper. Der jeg er den med bolt action. 50-50 at jeg klarer å ta han, eller han meg. Tar jeg han er det som oftest fordi jeg klarer akkurat å se han før han er for nærmt. Blir det ikke headshot, men treff, vet jeg han har lite helse igjen og drar fram min secondary.

 

Hvilke secondary bruker folk?

Lenke til kommentar

Er med på den :thumbup:

 

Er det mange her som har prøvd sniper rifle med rødpunktsikte? :!:

Funker jo bra med døm som er halvauto, men er litt værre med døm som er bolt action :p

 

Ikke med rød sikte, litt unødvendig imo. Men med 4x scope er elsk, da kan du ta masse i nærkamp og likevel Snipe langt, bruker SSV Sniperskaya Special :D

 

Er den noe tess denne SSV Sniperskaya Special?

Føler veldig få bruker den, men de som gjør det har stålkontroll på den. Blir jeg drept med den, er det sniper vs sniper. Der jeg er den med bolt action. 50-50 at jeg klarer å ta han, eller han meg. Tar jeg han er det som oftest fordi jeg klarer akkurat å se han før han er for nærmt. Blir det ikke headshot, men treff, vet jeg han har lite helse igjen og drar fram min secondary.

 

Hvilke secondary bruker folk?

 

Jeg testa den ut da jeg fikk den i Africa som attacker, kjørte på med 4xscope og magnum bullets. Kunne snipe fra store avstander, og likevel eie i close quarter. Eneste problemet jeg hadde var low ammo, svir fort av 60 kuler, men har en squad kompis som feeder meg med ammo boxes. Er også stor fan av C4 ;) Endte vel runden med rundt 4000-5000 poeng i combat, uten awards that is ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...