mortensol Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Sorry for teamkill, J_McNulty..! Dritt! Haha, no problemo. Det er jo ikke din feil, det er den latterlige "hoppe ut av helikopteret å dø uansett" glitchen sin feil. Jeg måtte forresten stikke...skulle se en fotballmatch. Vi får spille igjen senere! Jeg prøvde å dodge noen raketter med Blackhawken, så måtte bevege meg litt opp og ned. To ganger i løpet av den turen hoppet du ut da helikopteret var på vei ned og rett i rotoren... Hehe! Var dessuten dagen for team damage i går. Skulle kaste en granat, og akkurat i det jeg gjør det kommer en "blå" foran meg og får granaten i ryggen --> suicide og collateral team damage: -210 poeng. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Haha, heldig med den, morten! Fått fikset ps3'n nå, så i kveld/natt blir det gaming! Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen som er med nå? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Info om de 4 nye map'ene. Skal bli digg med litt nytt! Ikke noe nytt om dato, though... Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Heisann! Akkurat kjøpt meg PS3, og da fulgte det med BFBC2 Var stor fan av BF2 for mange år siden på PC, og må si jeg liker BC2 altså! Ikke helt vandt til å sikte med joystick og greier, men ser fremskritt Venter egentlig på å få råd til Black Ops Hvis noen vil spille med meg, så hadde det vært kjekt i og med at ingen av vennene mine har dette spiller legg meg til: hayn91 Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jepp, der var Black Ops solgt. Regner med å komme igang med Battlefield igjen etterhvert. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jepp, der var Black Ops solgt. Regner med å komme igang med Battlefield igjen etterhvert. Hvor solgte du det og hvor mye fikk du? Tenkte å selge mitt jeg også. Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Solgte det til en kompis i klassen for 250,- Vet ikke hvor mye jeg hadde fått for det på Gamestop etc. Men synes det var en kurant pris Lenke til kommentar
att Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er Black Ops så kjipt altså? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 PS3 UPDATE -Red dot til G3 -50% mindre skade av våpen på MCOMs Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Patchen er ute NÅ! Den er på 1,7 GB! Lenke til kommentar
att Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Alle bruker G3 nå. Et av de bedre våpnene etter at den fikk red dot. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Skal instaleres:D, noen av dere som vet hvor lang tid det tar? Endret 24. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg kommer hem i helgen, for første gang på nesten 3 mnd ! Regner med at jeg får litt tid på ettermiddagen på lørdag. Kanskje i morgen kveld / natt òg ! Regner med at dere stiller opp? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skal bli digg med patch! NO MORE C4 iGabby, får se litt på lørdag, burde gå Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Lovely ! Gleder meg til å snakke med dere igjen! Vi hadde det sykt gøy med flyene Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nå som c4 problemet blir vekk blir det mer morro å spille igjen:D Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nå som c4 problemet blir vekk blir det mer morro å spille igjen:D Er det borte? Jeg har ikke prøvd etter patchen, men i utgangspunktet er det jo ikke borte, det kreves bare dobbelt så mye C4... Men hvis det gjør at folk heller arm'er mcoms, er det jo kjempebra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå