Manx Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg leste jo dette i går på BF: BC2 sine sider i går kveld: VIP Map Pack 7 is on its way to Battlefield: Bad Company 2. This pack will include four maps never before available in Battlefield: Bad Company 2 multiplayer, two of them being fan favorites Oasis and Harvest Day. As always, this content is free for PC and console VIP players. Read on for the full story. VIP Map Pack 7 is all about listening to the community. When we ask for your favorite maps from Battlefield: Bad Company, Oasis and Harvest Day always come out on top. We are happy to announce that in VIP Map Pack 7, these two much-loved maps have been reworked for Battlefield : Bad Company 2. This means full Destruction 2.0 (buildings collapsing and micro destruction), enhanced graphics and lighting, and remastered ambient sounds and backgrounds. Below is a full brief of what's included in VIP Map Pack 7: Map 1: Oasis Origin: Battlefield: Bad Company multiplayer Game modes: Rush, Conquest, Squad Rush, Squad Deathmatch Map 2: Harvest Day Origin: Battlefield: Bad Company multiplayer Game modes: Rush, Conquest, Squad Rush, Squad Deathmatch Map 3: Cold War Origin: Battlefield: Bad Company 2 singleplayer Game modes: Rush, Squad Rush, Squad Deathmatch Map 4: Heavy Metal Origin: Battlefield: Bad Company 2 singleplayer Game modes: Conquest, Squad Rush, Squad Deathmatch Var jo såpass happy at jeg la jo ikke merke til at det ikke sto noe dato når det kom. Satser på at det kommer fort... Men BC2 blir det uansett i dag Edit: Nå og da er det greit med litt bevis etter en god runde Conquest, Arica Harbor: Hvorfor kan jeg ikke spille sånn hele tiden, hadde jo vært rank 50 på et blunk Endret 9. november 2010 av Manx Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Magnum på M60'en eller? Attacker eller defender? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Frister litt med bc2, men aldri sånn at jeg kommer meg tilbake til konsollen! Vurderer veldig Black Ops, selv om jeg egentlig aldri har spillt noe CoD. Er definitivt back på BC2 når vietnam kommer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vent med black ops. lagger pga oversprengte servere Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Alltid_ Call of Duty: Black Ops ... Arnesen62 Call of Duty: Black Ops ... itzTheTruth Call of Duty: Black Ops ... jottnegen Call of Duty: Black Ops ... MrOutjecti0n Call of Duty: Black Ops ... Endret 9. november 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du glemte meg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du glemte meg Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du glemte meg Har en ny PSN hvor jeg bare har veteraner på vennelista Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Magnum på M60'en eller? Attacker eller defender? Ingen magnum her i gården, bruker de to medic perksene for raskere helning og at den virker på legre avstand Og som sagt conquest, der er man vel stort sett begge deler hele tiden Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Alltid_ Call of Duty: Black Ops ... Arnesen62 Call of Duty: Black Ops ... itzTheTruth Call of Duty: Black Ops ... jottnegen Call of Duty: Black Ops ... MrOutjecti0n Call of Duty: Black Ops ... Var logget på i stad. 14/14 av påloggede venner spilte Black Ops..! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ingen magnum her i gården, bruker de to medic perksene for raskere helning og at den virker på legre avstand Og som sagt conquest, der er man vel stort sett begge deler hele tiden Sant det, leste litt fort gitt Godt å se noen som faktisk ikke må utstyre M60 med magnum, 80% av de gangene jeg blir drept med den er det med magnum.. Har ikke en sjangse mot det. De sitter gjerne sammen med sniperene meg ACOG og. Magnum er godkjent på andre LMG'er og MG3'en blir herlig med magnum og rød-dot. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Beklager om det blir mye BO snakk her nå. Jeg håper det blir sagt i fra om noen har noe i mot det. Så anyways; Vi bør få opp et 4-manns lag og spille Zombies! Det er grisefett! Spilte med noen randoms i stad, og vi ble eid i 6 runde. Men er helt overbevist om at vi skal klare mer enn det^^ Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Reserverte BO fra Siba i går, kan sikkert bli med på det zombie greiene en kveld! (ps: Aldri spilt CoD før) OnT: Gullstjerne nr 6 på 40MMSHOTGUN! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Faenfaenfaen, gi meg stipend!! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 BO preik er ikke noe stress for min del, det har nesten mer blitt en kosetråd for BC2-veteraner i blandt, liker det 3 Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Siden jeg fikk MW2 (noen uker siden) og Fifa 11 (nå i helga) har jeg spil fint lite BC2 i det siste, men begynner å bli lei MW2 nå, så skal gi BC2 en ny sjanse. Noen som er med litt i kveld? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Sorry for teamkill, J_McNulty..! Dritt! Lenke til kommentar
att Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Sorry for teamkill, J_McNulty..! Dritt! Haha, no problemo. Det er jo ikke din feil, det er den latterlige "hoppe ut av helikopteret å dø uansett" glitchen sin feil. Jeg måtte forresten stikke...skulle se en fotballmatch. Vi får spille igjen senere! Endret 11. november 2010 av att Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå