Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Jeg leste jo dette i går på BF: BC2 sine sider i går kveld:

 

VIP Map Pack 7 is on its way to Battlefield: Bad Company 2. This pack will include four maps never before available in Battlefield: Bad Company 2 multiplayer, two of them being fan favorites Oasis and Harvest Day. As always, this content is free for PC and console VIP players. Read on for the full story.

 

 

 

VIP Map Pack 7 is all about listening to the community. When we ask for your favorite maps from Battlefield: Bad Company, Oasis and Harvest Day always come out on top. We are happy to announce that in VIP Map Pack 7, these two much-loved maps have been reworked for Battlefield : Bad Company 2. This means full Destruction 2.0 (buildings collapsing and micro destruction), enhanced graphics and lighting, and remastered ambient sounds and backgrounds. Below is a full brief of what's included in VIP Map Pack 7:

 

 

 

Map 1: Oasis

 

Origin: Battlefield: Bad Company multiplayer

 

Game modes: Rush, Conquest, Squad Rush, Squad Deathmatch

 

 

 

Map 2: Harvest Day

 

Origin: Battlefield: Bad Company multiplayer

 

Game modes: Rush, Conquest, Squad Rush, Squad Deathmatch

 

 

 

Map 3: Cold War

 

Origin: Battlefield: Bad Company 2 singleplayer

 

Game modes: Rush, Squad Rush, Squad Deathmatch

 

 

 

Map 4: Heavy Metal

 

Origin: Battlefield: Bad Company 2 singleplayer

 

Game modes: Conquest, Squad Rush, Squad Deathmatch

 

Var jo såpass happy at jeg la jo ikke merke til at det ikke sto noe dato når det kom. Satser på at det kommer fort...

 

Men BC2 blir det uansett i dag :)

 

Edit:

 

Nå og da er det greit med litt bevis etter en god runde :)

 

Conquest, Arica Harbor:

post-29624-1289295305,7552_thumb.jpg

 

Hvorfor kan jeg ikke spille sånn hele tiden, hadde jo vært rank 50 på et blunk :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ingen magnum her i gården, bruker de to medic perksene for raskere helning og at den virker på legre avstand :)

 

Og som sagt conquest, der er man vel stort sett begge deler hele tiden :)

 

Sant det, leste litt fort gitt :) Godt å se noen som faktisk ikke må utstyre M60 med magnum, 80% av de gangene jeg blir drept med den er det med magnum.. Har ikke en sjangse mot det. De sitter gjerne sammen med sniperene meg ACOG og. Magnum er godkjent på andre LMG'er og MG3'en blir herlig med magnum og rød-dot.

Lenke til kommentar

Sorry for teamkill, J_McNulty..!

Dritt!

 

:)

 

 

Haha, no problemo. Det er jo ikke din feil, det er den latterlige "hoppe ut av helikopteret å dø uansett" glitchen sin feil.

 

Jeg måtte forresten stikke...skulle se en fotballmatch. Vi får spille igjen senere! :)

Endret av att
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...