Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samarbeid i squaden bygger på å spille med noen som er ute etter samarbeid og som har någenlunde gode ferdigheter. Erfaring viser seg at randoms ofte har andre hensikter enn å vinne, spill derfor med kjentfolk. Beste trikset for å gjøre det bra er mic. Høres kanskje litt sykt ut, men en enkel mic gjør MYE. Godt tilbud. (2-3 uker frakt inkludert i prisen, ingen toll da under 200 kr).

 

Ellers for å ungå å bli skutt i ryggen er å spille litt defensivt. Dette kan funke godt, men blir for lite fremad for laget for min del. Legg for eksempel merke til hvor mange du skyter i ryggen i løpet av en runde, i en fair verden skulle du fått like mange i ryggen selv. Nå vet jeg ikke med deg, men jeg skyter fler i ryggen enn de skyter meg i ryggen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mic har jeg, så den er grei. Men gidder ikke å bruke den da jeg spiller med randoms eller andre som ikke har mic, noe som jeg gjør stort sett hele tiden. Samarbeid er helt fraværende noen ganger, men det er jeg ikke den første som klager over i denne tråden... Prøver å spille litt defensivt noen ganger, og det kan hjelpe litt, men synes likevel at jeg blir skutt av folk som kommer fra kanter jeg aldri trodde de kunne komme fra.Jeg digger fortsatt spillet, men det er kjipt å tape 9/10 runder på grunn av 3/4 på squaden sitter på "Sniper Hill" to baser bak og prøver å treffe noe. Ikke spotter de heller :thumbdown:

 

Er dessuten litt forundret over auto balancing systemet noen ganger. I går spilte jeg på lag med folk der 2/3 av oss var level 20-35, mens 2/3 av motstanderlaget var level 45-50.

 

Sånn; nok whining for denne gang :)

Lenke til kommentar

Vel det som er negativt med online spill er at sjansen for å møte noen komplette hjernedøde retards som ikke veit hva de holder på med dessverre stor. Når det gjelder BC2 så prøver folk å få så mange kills som mulig, de gir langt faen i om M-com stasjonene går i fillebiter dersom de er defender-laget, for eksempel.

 

Men det er bare sånn, det er ikke noe du får gjort med det dersom du spiller med randoms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...