Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå så sitter jeg og banner dette spillet opp og ned, var midt i det jeg vil kalle en kanonrunde ut av en annen verden også detter serverne ned. :realmad: :realmad: :realmad:

 

 

Nærmet meg 6000 poeng og det var fremdeles nærmere 150 tickets igjen på hvert lag, (Arica Harbor, conquest) fikk også platinum på XM8 LMG + et merke for min andre platinum.

 

Var jo på god vei til 30 000 poeng + også detter driten ned :wallbash:

Lenke til kommentar

Akkurat nå så sitter jeg og banner dette spillet opp og ned, var midt i det jeg vil kalle en kanonrunde ut av en annen verden også detter serverne ned. :realmad: :realmad: :realmad:

 

 

Nærmet meg 6000 poeng og det var fremdeles nærmere 150 tickets igjen på hvert lag, (Arica Harbor, conquest) fikk også platinum på XM8 LMG + et merke for min andre platinum.

 

Var jo på god vei til 30 000 poeng + også detter driten ned :wallbash:

Noe lignende har skjedd med meg også. To ganger faktisk, den ene gangen kostet meg dyrt fordi jeg raget fullstendig og slang sixaxis kontrollen i veggen og ødela den. Dog, det gjorde at jeg endelig fikk lettet på ræva og kjøpt en dualshock.

Lenke til kommentar

Akkurat nå så sitter jeg og banner dette spillet opp og ned, var midt i det jeg vil kalle en kanonrunde ut av en annen verden også detter serverne ned. :realmad: :realmad: :realmad:

 

 

Nærmet meg 6000 poeng og det var fremdeles nærmere 150 tickets igjen på hvert lag, (Arica Harbor, conquest) fikk også platinum på XM8 LMG + et merke for min andre platinum.

 

Var jo på god vei til 30 000 poeng + også detter driten ned :wallbash:

Noe lignende har skjedd med meg også. To ganger faktisk, den ene gangen kostet meg dyrt fordi jeg raget fullstendig og slang sixaxis kontrollen i veggen og ødela den. Dog, det gjorde at jeg endelig fikk lettet på ræva og kjøpt en dualshock.

Dualshock ftw!

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til jeg er 87 år. Da har jeg ranket til 50! :hrm:

 

Jeg blir imponert om du er så trofast til spillet at du spiller det helt til du blir 87 år. :!:

 

Hehe ja jeg også...

 

Jeg bruker verken mer eller mindre tid på å ranke enn andre. Basert på timer er jeg "i rute". Men noen dager er bedre enn andre, jeg kan gå fem runder på rad med "In one round, be the best player"-pin. Mens andre runder klarer jeg ikke være i live mer en 7 sekunder om gangen og fullfører et game med maks 900poeng. Går sykt mye opp og ned.

Lenke til kommentar

Finnes det no mer irriterende enn å spille på et dårlig lag, men allikevel være så nær å klare det? Man har akkurat kommet seg inn til M-comen og skal til å alarmere, og i det øyeblikk den starter å pipe blir man selvsagt skutt. De andre i squaden sitter en mil unna å sniper. Hver jævla gang. Enkelte ganger så holder det på å rable for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...