itzTheTruth Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Kommer til å bruke TheKopKing89 i alle EA/DICE spill Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Min Win/Loss ratio er 1.67! Nei, jeg er ikke død, har bare hatt ein pause fra spillinga.Skal prøve å få spillt litt i neste uke om jeg får tid. Sier ifra og da vil jeg ha med meg en skikkelig squad Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Første plantinum i boks og det var på kniv Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Min Win/Loss ratio er 1.67! Nei, jeg er ikke død, har bare hatt ein pause fra spillinga.Skal prøve å få spillt litt i neste uke om jeg får tid. Sier ifra og da vil jeg ha med meg en skikkelig squad Håper jeg er inkludert i squaden din. Savner å spille i en god squad som går for å VINNE. Kjøp dere MoH, trenger flere folk. Bare meg, KK og DP som har det nå, eller? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Tror det ja.. Er det verdt å kjøpe for Black Ops kommer? Hørt mye blanda meninger hittil.. Endret 17. oktober 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 BUY IT! Angrer ikke et sekund, dritlekkert spill Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Har MoH jeg også, men det blir for mye mw2 for min del. For små brett, spawn systemet er til tider helt håpløst, har opplevd å bli drept fire fem seks ganger på rad uten å skjønne bæret før jeg er dau og har selv spawnet omtrendt rett bak ryggen på folk, så jeg regner med at de har hatt samme følsen... Snipere er vel omtrendt en helt egen historie, one shot one kill uansett hvor på kroppen man treffer virker det som. På enkelte brett så er det jo omtrendt ikke noe annet enn snipere som ligger og plukker folk. Jeg kommer trolig ikke til å legge ned like mye tid i MoH som jeg har gjort i BC2. Edit: Ingen fan av killstreak rewards heller... Endret 17. oktober 2010 av Manx Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Vi får playstation 3 nå, og vi får velge spill som vi kan få. Medal of Honor eller Black ops? Blir vel bare singelplayer dog. Ska i alle fall bli Vietnam Går det ann med mobilt bredbånd i ps3? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) mobilt bredbånd går i teorien ann ja:) du må ha en pc som deler internetten med wifi til ps3. lett valgt black obs da det er mange feil i singleplayeren. (itavisen.no) call og duty er jo kjent for å være 4 player. så da kan dere spille mothverandre og ikke 1 og 1:D Endret 17. oktober 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) lett valgt black obs da det er mange feil i singleplayeren. (itavisen.no) Black Ops, ikke obs. Ville bare rette på det, siden det er andre eller tredje gangen jeg ser du skriver det Hvem kjøper ett spill etter hva anmelder sier? MW2 fikk jo bare høye terningkast og 9/10 osv osv. Spillet viste seg jo å være det mørkeste kapittelet(snakker du om DP?) i Call of Duty-seriens historie. Endret 17. oktober 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 KK@ Hva skjer med at du ikke vises på Leaderboards? Ser bare Arnesen der. (MoH) By the way, det skrives kapittelet, ikke kapitellet Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hehe! ser ikke deg på Leaderboards hos meg heller. Jævlig merkelig Endret 17. oktober 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Muligheter for spilling i helga? Samle en gjeng? Har fortsatt ikke klart "Et tu, Brute?"... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Ingen fan av killstreak rewards heller... I MoH er det jo genialt? Man får jo faktisk poeng for å gå for objectiv, for assists, osv osv! Pointstreaken var en bedre versjon av Killstreak i call of duty. Lenke til kommentar
att Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Mellom hvilke ranks får man gulldogtag? 45-50? Endret 22. oktober 2010 av att Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Mener det er fra 40 eller 41 og oppover. Selv er laveste jeg har fått av level 42. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Er det ikke lvl 42-50? Husker det var usikkerhet rundt dette på forumet for lenge siden. Men min laveste er også 42. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Ganske sikker på at det er fra 41 og oppover..Men gidder ikke finne fakta nå... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Ingen fan av killstreak rewards heller... I MoH er det jo genialt? Man får jo faktisk poeng for å gå for objectiv, for assists, osv osv! Pointstreaken var en bedre versjon av Killstreak i call of duty. Det er jo også det eneste som er et pluss Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Angående dogtags har jeg sølv fra level 41, og gull fra level 42. Så level 42 og oppover er gull. Edit: Bilde. Edit2: Haha, så ikke at DP snek seg med før det var lastet opp Endret 24. oktober 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå