Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The words of a man with a bad KD ratio.

 

Hvem kunne ikke hatt en 2KD i BFBC2? Det er easy, men det blir ikke mye objectiv da. Folk som fokuserer på KD i BF blir ofte sittende bak med en sniper og en kanne med kakao, derfor må det sies, fordi det kan ødelegge mye for laget.

Vil si meg fornøyd med KDen min i BFBC2. Har hatt den på 1.53, men falt ned til 1.48 pga jeg har ikke hatt noe squad eller noe i det siste, og det har blitt vanskelig å få seier OG god KD. Så poeng og seier er det jeg går for, ikke KD.

 

Jeg vet at du har nærmere 2, men jeg vet også at du ofte var recon. Det er lett å ta to stk per liv som Recon, hvis man sitter litt unna. Jeg pleier som oftest å være nærmt som Recon, og har derfor ikke en 2 KD på Recon class, men en 1,95. Medic drar meg ned med en 1.11 i KD.

Lenke til kommentar

Hadde en frustrerende runde i sta. Valpariso, og klarte selv å ta ut objective 3,4,5,6 (yay, pin) samt ha en KD på ca 20/5. Plutselig stagnerte hele spillet i bakkene opp mot 7 og 8. Virket ikke som om noen spillere var interessert i å ta ut objectives og heller ville slåss i bakkene (hvor det er null dekning eller skjul ovenfra). Var kun jeg og to til som aktivt prøvde å ta oss opp til objectivene, noe som selvfølgelig ikke er nok.

 

Kampen var over i løpet av 5 minutter.

 

Man kan fint ha en god KD og samtidig ta ut objectives så lenge resten av laget / squaden ikke er like håpløse som de jeg spilte med.

Lenke til kommentar

Jeg får bra mye julig i HC, men det går ikke an å spille noe annet i dette spillet. Fienden skal ikke tåle 7 skudd fra en HK416.

 

Lurer på en ting, jeg skifter PSN nå som Medal of Honor kommer ut. Mister jeg noe da? Som jeg f.eks hadde fått hvis jeg fortsatt spilte med den nåværende PSNen? Vet jeg mister tilgang til M24 med en gang pga jeg kun er registrert som BFBC2 veteran på TheKopKing89 kontoen. Men mister vel ikke noe mer? Vil starte fresh.

Lenke til kommentar

The words of a man with a bad KD ratio.

 

Hvem kunne ikke hatt en 2KD i BFBC2? Det er easy, men det blir ikke mye objectiv da. Folk som fokuserer på KD i BF blir ofte sittende bak med en sniper og en kanne med kakao, derfor må det sies, fordi det kan ødelegge mye for laget.

Vil si meg fornøyd med KDen min i BFBC2. Har hatt den på 1.53, men falt ned til 1.48 pga jeg har ikke hatt noe squad eller noe i det siste, og det har blitt vanskelig å få seier OG god KD. Så poeng og seier er det jeg går for, ikke KD.

 

Jeg vet at du har nærmere 2, men jeg vet også at du ofte var recon. Det er lett å ta to stk per liv som Recon, hvis man sitter litt unna. Jeg pleier som oftest å være nærmt som Recon, og har derfor ikke en 2 KD på Recon class, men en 1,95. Medic drar meg ned med en 1.11 i KD.

I don't buy it. Det er som han i en av postene under sier, man kan fint ha en god kpd og samtidig hjelpe laget. Selvom du tydligvis mener at alt jeg har gjort er å sitte på ræva å plukke folk, bør du sjekke litt nærmere. Min mest spilte class er nemmelig assault. Jeg er mildt sagt lei over folk som whiner i det vide og brede over folk som ikke kun kjører objeltiv rambo. Det beste er å sloss seg frem til objective, gjøre det man skal, og skyte seg vei ut igjen. Slik får man både god kpd, og man vinner games. God natt. :-)

Lenke til kommentar

The words of a man with a bad KD ratio.

 

Hvem kunne ikke hatt en 2KD i BFBC2? Det er easy, men det blir ikke mye objectiv da. Folk som fokuserer på KD i BF blir ofte sittende bak med en sniper og en kanne med kakao, derfor må det sies, fordi det kan ødelegge mye for laget.

Vil si meg fornøyd med KDen min i BFBC2. Har hatt den på 1.53, men falt ned til 1.48 pga jeg har ikke hatt noe squad eller noe i det siste, og det har blitt vanskelig å få seier OG god KD. Så poeng og seier er det jeg går for, ikke KD.

 

Jeg vet at du har nærmere 2, men jeg vet også at du ofte var recon. Det er lett å ta to stk per liv som Recon, hvis man sitter litt unna. Jeg pleier som oftest å være nærmt som Recon, og har derfor ikke en 2 KD på Recon class, men en 1,95. Medic drar meg ned med en 1.11 i KD.

I don't buy it. Det er som han i en av postene under sier, man kan fint ha en god kpd og samtidig hjelpe laget. Selvom du tydligvis mener at alt jeg har gjort er å sitte på ræva å plukke folk, bør du sjekke litt nærmere. Min mest spilte class er nemmelig assault. Jeg er mildt sagt lei over folk som whiner i det vide og brede over folk som ikke kun kjører objeltiv rambo. Det beste er å sloss seg frem til objective, gjøre det man skal, og skyte seg vei ut igjen. Slik får man både god kpd, og man vinner games. God natt. :-)

 

Hvor sier jeg at alt du gjør er å sitte på rævva å plukke folk? Jeg snakker generelt om Recons eller "snipere" som de kaller seg. Min KDr er en av de bedre her inne i dette spillet. Og lykke til med å skyte seg vei inn og ut igjen fra MCOM i Hardcore.

 

Jeg whiner ikke over at folk ikke kjører objectiv rambo, jeg kjører selv ikke objectiv rambo pga det resulterer bare i død. I Bad Company 2 handler det om teamwork. Jeg kunne lett startet en ny account å hatt en mye høyere KDr enn den jeg har nå. Jeg bare påpekte til en som virket ny til spillet siden jeg ikke har sett han mye her inne, om hva jeg syns er viktigst i Bad Company 2, og RUSH mode.

Så kommer du å forteller meg at jeg har en dårlig KDr. Usakelig, skjønner ikke hvorfor du skulle gi livstegn fra deg igjen på forumet med en smålig kommentar.

Lenke til kommentar

Hah, don't flatter yourself. Jeg er ikke her for å spre kvalm eller være smålig, jeg bare ytrer min mening. :-)

 

Poenget mitt er at dersom man ønsker, og er god nok, greier man fint å gjøre jobben sin med objectives, samtidig som man har en god KPD. Om du er uening i det, er det selvsagt helt i orden.

Lenke til kommentar

WL er viktigst i mine øyne. Jo høyere WL en har, jo mer har man bidratt til seiere for laget. Som er viktigst i Bad Company 2 i mine øyne, og de fleste andre sine øyne. Utenom MW2 folka i BFBC2 som spiller TDM i Rush.

 

Og min KD er god nok for Hardcore. Prøv å skyt deg inn til og ut igjen fra en MCOM der. Du sa man ikke skal leke Rambo fram til MCOM, tror du må se Rambo filmene fordi han skyter seg inn og ut til sitt objectiv. :thumbup:

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...