Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 ja:( får jo ikke joinet eller invitet:( og man kommer på crap serverne. er youtubeguider til å fise det. gjort det flere ganger før men denne gangen funket det ikke Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du har ikke mulighet til å linke til en av disse youtubeguidene for oss som ikke vet helt hva vi skal søke på? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=bRBJ2V9NwuA Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Har en helt weird IP-adresse. Ett eller annet som ikke stemmer når jeg sjekker her nå. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Men skjønner ikke hvorfor jeg har OPEN 95% av tiden min på MW2, og plutselig nå har jeg strict innimellom. Har alltid hatt NAT type 2, og har aldri hatt problemer med å joine party, invite til party, eller squad på BFBC2. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Heh, fikk dogtagen av en som het kebabfeiten og en annen som het pusongen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg vil ha deres dogtag! man får det med kniving? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg skal ha din før jul:D Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mamma har et dog-tag smykke. Det er prikk likt de du får på Bad C. Står navnet hennes på og alt, men må jeg knive henne for å få det? Men on-t: Jeg har ikke noen av diskusjon's folka sine dog-tags! Det ergrer meg i og med at jeg har spilt såpass mye med dere... Jeg setter målet mitt til jul jeg óg. Da SKAL jeg ha et av deres dog-tag's! Pass dere! >: D Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mamma har et dog-tag smykke. Det er prikk likt de du får på Bad C. Står navnet hennes på og alt, men må jeg knive henne for å få det? Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Må nok snart spille igjen, har ikke spilt de siste dagene pga Medal of Honor betaen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mamma har et dog-tag smykke. Det er prikk likt de du får på Bad C. Står navnet hennes på og alt, men må jeg knive henne for å få det? Men on-t: Jeg har ikke noen av diskusjon's folka sine dog-tags! Det ergrer meg i og med at jeg har spilt såpass mye med dere... Jeg setter målet mitt til jul jeg óg. Da SKAL jeg ha et av deres dog-tag's! Pass dere! >: D jeg og:) du får prøve deg! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kan dele ut et par av DP's dogtagger jeg, har trossalt fire Og ja, jeg liker å "skryte" av det Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Bad Company 2 blir håndholdt Og jeg som trodde at bussturene til skolen skulle bli kjedelig Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jottnegen, kommer du deg på PS3'n snart eller? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kan dele ut et par av DP's dogtagger jeg, har trossalt fire Og ja, jeg liker å "skryte" av det Vel fortjent Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Haha, tja, etter mye kriging etter de så Er nok litt for mange på forumet her som har opptil flere eksemplarer av min og gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå