Fifa_Fisken Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg begynner nå å sende ut invitasjoner til folk som sier de vil vere med for å se om vi blir nok folk. Logg på PSN nå folkens! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) !VIKTIG INFO! Har nå laget meg en ny PSN som jeg kommer til å bruke når MoH og Black Ops kommer ut; oFFline1-5-9 (Kommer også til å spille en del BC2 på den) Endret 3. oktober 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg mener å huske at vi hvertfall hadde en privat match en gang med NSN-folk, relativt tidlig i spillets liv. Men har mange minner med servere som plutselig blir stappfulle av NSN-folk, alltid like morro Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Yeah, good times Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Så sykt, savner den tiden der ass! Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi har noen tekniske problemer. Noe galt med invitasjonene, vi klarer ikke å komme inn til teams menyene til hverandre. Til meg er det sånn at jeg begynner å søke etter kamp, men så er det ikke noe kamp, enda. Noen som vet hva kan vere galt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 jepp min NAT:) har strict eller såkalt nat 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 jepp min NAT:) har strict eller såkalt nat 2 Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, men det virker ikke når jeg prøver å komme meg inn hos en annen heller. Kan vere min NAT? Vet da faen hva NAT er i det hele tatt jeg da men. :/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 spiller litt onslaught mode imens jeg da Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Kommer ikke inn jeg heller, vet jeg har hatt problemer med å joine matches og squads som ikke er satt i gang før og, så ikke noe nytt for min del. Må bare joine når det eventuelt kommer i gang jeg.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 kan du prøve å sette opp server? Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Det jeg ikke sjønner er at den skal automatisk søke etter kamper når jeg joiner squader... Hvis dere hadde klart å invitere hverandre, så invitert meg til slutt? Da trenger jeg ikke joine noen spesifikk squad eller team. Da burde det gå greit? Jeg kan sende navnene ut til dere sånn at dere får invita. Skal vi gjøre det sånn? Tror det blir enklest. Jeg har det som Stresslessen. Noen ganger virker det ikke, men det virker til vanlig. Endret 3. oktober 2010 av Fifa_Fisken Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Det jeg ikke sjønner er at den skal automatisk søke etter kamper når jeg joiner squader... Hvis dere hadde klart å invitere hverandre, så invitert meg til slutt? Da trenger jeg ikke joine noen spesifikk squad eller team. Da burde det gå greit? Jeg kan sende navnene ut til dere sånn at dere får invita. Skal vi gjøre det sånn? Tror det blir enklest. Jeg har det som Stresslessen. Noen ganger virker det ikke, men det virker til vanlig. Den som skal hoste: De som skal vere med er (så vidt jeg har forstått) : lisjarild + kompis(er), stresslessen + kompis(er), Christoffero89, deg og meg. Var det flere må dere skrike ut. Endret 3. oktober 2010 av Fifa_Fisken Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Æsj, nettet klikka. Kommer på igjen nå. Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) -Slett- Endret 3. oktober 2010 av Fifa_Fisken Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Vi i "veterangjengen" hadde faktisk planer om å ordne private match for rundt 5(ish) mnd siden, men det ble aldri noe av det (Remember, KK?) wrong, som jeg husker var vi oppimot 5-7 stk på hvert lag under en privat match en gang! Ja faen, det husker jeg! Men var ikke det en pub-match hvor vi på en eller annen måte klarte å fylle en haug med NSN folk på samme lag? Nei denne var privat ^^ Husker alle prøvde på et tu brute for så å finne ut den må gjøres i public Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Vi i "veterangjengen" hadde faktisk planer om å ordne private match for rundt 5(ish) mnd siden, men det ble aldri noe av det (Remember, KK?) wrong, som jeg husker var vi oppimot 5-7 stk på hvert lag under en privat match en gang! Ja faen, det husker jeg! Men var ikke det en pub-match hvor vi på en eller annen måte klarte å fylle en haug med NSN folk på samme lag? Nei denne var privat ^^ Husker alle prøvde på et tu brute for så å finne ut den må gjøres i public Åjaa! det var jo jævlig epic fail når vi fant ut av det da Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Da blir det mer Bad Company nå da. Herlig å spille Conquest på hardcore. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 jepp min NAT:) har strict eller såkalt nat 2 Hvordan ordner man det? Har aldri hatt det før de siste ukene! Sykt py i MW2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå