Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg logget av i går lå jeg på 3880 plass på Leaderboards. Er straks på rank 22. Skill-level ligger på 194 tror jeg. Hva er egentlig maks der?

 

På BC1 spilte jeg mye sniper (SVU), og har en k/d ratio på litt over 18. Gjennomsnitts k/d ratio er selvfølgelig mye lavere. Skill level på 2. Har nesten ikke spillt sniper på BC2 enda, så det blir artig å teste ut våpene skikkelig.

 

I det siste har jeg brukt mye M16. Veksler mellom rødpunkt og 4X scope. Bruker også en pakke som gir bedre distanse og kraft. Savner noen ganger helautomat, men våpenet ellers er nærmest et kirurgisk instrument å regne. Morsomt å plukke ned hodet til snipere som dukker opp over åskammen langt borti horisonten - med et maskingevær. :p Men man taper mot gode spillere på nærkamp med for eks. AKS-47 (?). Utrolig bra spill forresten!

 

PSN nick er forøvrig HaakonN om noen vil spille. :)

Endret av HåkonN
Lenke til kommentar

Har forresten spilt sammen med en tysker noen ganger. Visste han spilte mye, men jeg ble litt overrasket når jeg tilfeldigvis kikket på Leaderboards. Han ligger på plass nummer 8 i verden.

 

Tror han har en fin heldagsjobb med BC2 for å si det sånn.   :D  

 

 

Lenke til kommentar

Har fått sjuk dilla på VSS Snaiperskaya Special Sniper Rifle, bruker 4xScopen og Magnum bullets. Sjukt go på nærkamp og distanse, og du har c4 :love: Eneste negative er til tider mangel på ammo :roll:

 

Når unlocker man magnum kulene? Eller hvordan?

 

EDIT: Lvl 15. Unlocked. Blir det da ett skudd, ett drap med feks m24?

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Hvilken class bruker folket her da? så kunne vi hatt en clan tag som passet mere mot det. Fks Recon = ''CSU - Cant see us '' eller noe sånt. Ikke mobb for lame forslag :p

Er det slik at man må søke etter folk med ulike tags for å sette sammen et team da, eller er poenget at alle skal ha samme class på et team?

Lenke til kommentar

Kommer det en sniper etterhvert i levlene på recon som er onehit utenom hodet?

 

Nærmeste du kommer er M95, og tar ikke ut motstanderen ut på ett skudd heller. Det er faktisk direkte latterlig, da den tar ut choppers i virkeligheten. Men har enda ikke prøvd den med magnum bullets. Men er 99% sikker på at de ikke har noe som helst å si på den.

 

Men har spilt litt HC i det siste. Da er det kos å plukke motstanderne på ett skudd.

Lenke til kommentar

Kommer det en sniper etterhvert i levlene på recon som er onehit utenom hodet?

 

Nei, men M95 tar 99 skade(Og tenker deg at du har 100 i liv) hvis man treffer på kroppen.

M24 tar 90 skade.

SV98 tar 70 skade.

Type 88 og SVU tar 34.

GOL tar 85.

VSS tar 20 i skade.

Lenke til kommentar

Selv om M95 i virkeligheten tar ut det meste er det greit at den ikke dreper på et skudd uansett, værtfall ikke i normal mode. Hadde blitt altfor mange M95 horer :p

 

Men poenget med Magnum bullets er jo at våpenet skal få mer stopping power. Da regner jeg med at den tar iallefall 1 mer i helse? Altså 1 skudd!

Lenke til kommentar

Selv om M95 i virkeligheten tar ut det meste er det greit at den ikke dreper på et skudd uansett, værtfall ikke i normal mode. Hadde blitt altfor mange M95 horer :p

 

Men poenget med Magnum bullets er jo at våpenet skal få mer stopping power. Da regner jeg med at den tar iallefall 1 mer i helse? Altså 1 skudd!

 

Magnum øker rekkevidden og, som er eneste boost i tilfelle på M95. Får heller bruke Spotting eller noe ;)

Lenke til kommentar

Selv om M95 i virkeligheten tar ut det meste er det greit at den ikke dreper på et skudd uansett, værtfall ikke i normal mode. Hadde blitt altfor mange M95 horer :p

 

Men poenget med Magnum bullets er jo at våpenet skal få mer stopping power. Da regner jeg med at den tar iallefall 1 mer i helse? Altså 1 skudd!

 

Magnum øker rekkevidden og, som er eneste boost i tilfelle på M95. Får heller bruke Spotting eller noe ;)

 

Det er det jeg gjør. Syns den kunne økt det med litt jeg da. Det er tross alt en MØR.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Noen som har fått en rar skurring på lyden i spillet? Skjedde nå. Alt skurrer litt. :dontgetit:

 

Kristoffer nevnte det for noen sider tilbake tror jeg. :p

 

Her ja:

 

Frustrert! Skulle egentlig a spilt nå, men har problemer med lyden på PS3 :thumbdown:! Rundt 30min inn i spillet, så begynner lyden å skurre (lik den snø på skjermen lyden) i ca 10 sec. Noen som har hatt samme problem?

 

Men jeg har ikke opplevd det selv.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...