Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk forresten 3 dogtags av Stresslessen i én game på Nelson Bay i går! Hell yeah! To av gangene skrev han melding til meg, mens jeg dogga han :)

Må nevnes at jeg tok to av deg i samma gamet :p Ene gangen satt riktig nok Fotball_fisken med siktet på deg og ventet på at jeg skulle ta deg igjen for å knife deg i stede :blush:

Jafaen. Jeg skulle akuratt til å skyte da han sa "Vent! Ikke skyt han! Jeg skal knive han!" gjennom mic'en. :p

Men noen som er med i kveld?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk forresten 3 dogtags av Stresslessen i én game på Nelson Bay i går! Hell yeah! To av gangene skrev han melding til meg, mens jeg dogga han :)

Må nevnes at jeg tok to av deg i samma gamet :p Ene gangen satt riktig nok Fotball_fisken med siktet på deg og ventet på at jeg skulle ta deg igjen for å knife deg i stede :blush:

Jafaen. Jeg skulle akuratt til å skyte da han sa "Vent! Ikke skyt han! Jeg skal knive han!" gjennom mic'en. :p

Men noen som er med i kveld?

Ette Brann-kampen. Ingenting forstyrrer Brann-kamper.

Lenke til kommentar

Synd dere dro så tidlig! Jeg og Skavaas storkoste oss på den banen da dere dro! Iallefall jeg. Selv om vi ikke klarte første base en gang. :p Begge fikk K/D på 0-7 :) Vi lekte oss mest med C4 da egentlig. Helikopter + C4 + Fisken som pilot = Fail

UAV + C4 + Fisken som pilot = Prøver å roadkille Skavaas. Jævelen truer med å skyte meg hvis jeg ikke flyr mot B pronto. :p Men da var banen over.

PS: Jeg teamkilla en fyr som stod med UAV'en :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fy søren som jeg gleder meg.

EDIT:

Nelson bay, wich was a really cool map that many people liked

Dummeste jeg har hørt. Nelson Bay var garanert et av de mest hata banene.

Reagerte på det samme. Banen er ok på Conquest, men på Rush er den rett og slett latterlig.

Lenke til kommentar

Kommer jeg inn på Ørland, så skal jeg være sikret HK, så jeg får vente i spenning om jeg havner der =)

Stresslessen: Det laget som suger, som du nevner, var blandt annet skavaas og fotball_fisken. Nå e du frekk :new_woot: Tok dere vel tilsammen 15-20 ganger :) Fikk hatmelding fra skavaas faktisk.

Lenke til kommentar

Har hørt at jeg bare får holde AG-3 anyway, så det blir litt skuff.

Nyter mine siste 5 dager på Battlefield med DarkPassenger. Vil savne fyren, makan te type :thumbup: Og så vil jeg selvsagt savne flyturene til meg og stresslessen. Håper de screenshotta kommer opp, så du kan få vist de frem :):yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...