mortensol Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 To av gangene skrev han melding til meg, mens jeg dogga han Det å dogge, og det å få en dogtag, er to vidt forskjellige ting..! 1 Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Fikk forresten 3 dogtags av Stresslessen i én game på Nelson Bay i går! Hell yeah! To av gangene skrev han melding til meg, mens jeg dogga han Må nevnes at jeg tok to av deg i samma gamet Ene gangen satt riktig nok Fotball_fisken med siktet på deg og ventet på at jeg skulle ta deg igjen for å knife deg i stede Jafaen. Jeg skulle akuratt til å skyte da han sa "Vent! Ikke skyt han! Jeg skal knive han!" gjennom mic'en. Men noen som er med i kveld? 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Fikk forresten 3 dogtags av Stresslessen i én game på Nelson Bay i går! Hell yeah! To av gangene skrev han melding til meg, mens jeg dogga han Må nevnes at jeg tok to av deg i samma gamet Ene gangen satt riktig nok Fotball_fisken med siktet på deg og ventet på at jeg skulle ta deg igjen for å knife deg i stede Jafaen. Jeg skulle akuratt til å skyte da han sa "Vent! Ikke skyt han! Jeg skal knive han!" gjennom mic'en. Men noen som er med i kveld? Ette Brann-kampen. Ingenting forstyrrer Brann-kamper. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Haha, mortensol Morro å spille i dag ass! Måtte dessverre sette meg og gjøre økonomilekser og sove litt før skole i morra tidlig Men var morro å spille i dag, måtte kjempe ordentlig for å vinne i blandt, men vant stort sett alt tror jeg.. 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Tja, du juksa litt Vi eide dere, og så kom du plutselig på vårt lag på siste base.. haha =P Men du vant jo =P Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Synd dere dro så tidlig! Jeg og Skavaas storkoste oss på den banen da dere dro! Iallefall jeg. Selv om vi ikke klarte første base en gang. Begge fikk K/D på 0-7 Vi lekte oss mest med C4 da egentlig. Helikopter + C4 + Fisken som pilot = Fail UAV + C4 + Fisken som pilot = Prøver å roadkille Skavaas. Jævelen truer med å skyte meg hvis jeg ikke flyr mot B pronto. Men da var banen over. PS: Jeg teamkilla en fyr som stod med UAV'en 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Uff da. Ble dere så fort overtrøtte? =) Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Fy søren som jeg gleder meg. EDIT: Nelson bay, wich was a really cool map that many people liked Dummeste jeg har hørt. Nelson Bay var garanert et av de mest hata banene. Endret 20. september 2010 av Jottnegen 1 Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Bjørn: Kan vere det. Men kan helt erlig si at jeg er mer trøtt nå en da jeg gikk å la meg. Angående Vietnam tviler jeg på at jeg kjøper det. Black Ops kommer jo snart tross alt. 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Fy søren som jeg gleder meg. EDIT: Nelson bay, wich was a really cool map that many people liked Dummeste jeg har hørt. Nelson Bay var garanert et av de mest hata banene. Reagerte på det samme. Banen er ok på Conquest, men på Rush er den rett og slett latterlig. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 KopKing: Nå er det ikke mange dagene igjen til jeg skal holde en HK416 =D Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Angående bytting av lag, så orket jeg ikke spille mer på en lag som sugde balle, da jeg ikke klarer å spille ordentlig da. Så det med en gang jeg kom på laget deres, tok vel 2-3 ace pin og gold squad hver gang Angående Nelson Bay, fuck den bana. 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Du får den ikke med en gang du kommer i militæret vettu. Er du helt sikker på at du får den og ikke AG3? Begge er iallefall knall å ha i hendene Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 AG3 er et herlig våpen og holde Hadde en liggende på loftet, har dessverre ikke skutt med den dog.. 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Kommer jeg inn på Ørland, så skal jeg være sikret HK, så jeg får vente i spenning om jeg havner der =) Stresslessen: Det laget som suger, som du nevner, var blandt annet skavaas og fotball_fisken. Nå e du frekk Tok dere vel tilsammen 15-20 ganger Fikk hatmelding fra skavaas faktisk. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Sa ikke at de to sugde, et lag er tolv stykker. Ni av de var rævva. 1 Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Sa ikke at de to sugde, et lag er tolv stykker. Ni av de var rævva. Jeg spilte ikke så fryktelig imponerende at det gjorde noe heller da. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 KopKing: Nå er det ikke mange dagene igjen til jeg skal holde en HK416 =D Pft. Jeg har en i skapet hjemme. Dog, den skyter bare 6mm plastikk kuler.. 2 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Har hørt at jeg bare får holde AG-3 anyway, så det blir litt skuff. Nyter mine siste 5 dager på Battlefield med DarkPassenger. Vil savne fyren, makan te type Og så vil jeg selvsagt savne flyturene til meg og stresslessen. Håper de screenshotta kommer opp, så du kan få vist de frem 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 YES, fikk min 320gb ps3 i dag:D blir med i kamper i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå