Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk forresten 3 dogtags av Stresslessen i én game på Nelson Bay i går! Hell yeah! To av gangene skrev han melding til meg, mens jeg dogga han :)

 

Må nevnes at jeg tok to av deg i samma gamet :p Ene gangen satt riktig nok Fotball_fisken med siktet på deg og ventet på at jeg skulle ta deg igjen for å knife deg i stede :blush:

Jafaen. Jeg skulle akuratt til å skyte da han sa "Vent! Ikke skyt han! Jeg skal knive han!" gjennom mic'en. :p

 

Men noen som er med i kveld?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk forresten 3 dogtags av Stresslessen i én game på Nelson Bay i går! Hell yeah! To av gangene skrev han melding til meg, mens jeg dogga han :)

 

Må nevnes at jeg tok to av deg i samma gamet :p Ene gangen satt riktig nok Fotball_fisken med siktet på deg og ventet på at jeg skulle ta deg igjen for å knife deg i stede :blush:

Jafaen. Jeg skulle akuratt til å skyte da han sa "Vent! Ikke skyt han! Jeg skal knive han!" gjennom mic'en. :p

 

Men noen som er med i kveld?

Ette Brann-kampen. Ingenting forstyrrer Brann-kamper.

Lenke til kommentar

Synd dere dro så tidlig! Jeg og Skavaas storkoste oss på den banen da dere dro! Iallefall jeg. Selv om vi ikke klarte første base en gang. :p Begge fikk K/D på 0-7 :) Vi lekte oss mest med C4 da egentlig. Helikopter + C4 + Fisken som pilot = Fail

UAV + C4 + Fisken som pilot = Prøver å roadkille Skavaas. Jævelen truer med å skyte meg hvis jeg ikke flyr mot B pronto. :p Men da var banen over.

 

 

 

PS: Jeg teamkilla en fyr som stod med UAV'en :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hørt at jeg bare får holde AG-3 anyway, så det blir litt skuff.

 

Nyter mine siste 5 dager på Battlefield med DarkPassenger. Vil savne fyren, makan te type :thumbup: Og så vil jeg selvsagt savne flyturene til meg og stresslessen. Håper de screenshotta kommer opp, så du kan få vist de frem :):yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...