stresslessen Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) "har deg veldig fint inni meg med tanke på at jeg har din og du ikke min". Har du min dogtag? Beklager, gikk litt for fort i svingene her Har nok ikke din gitt Forresten ille morro og leke meg deg i hvert vårt helikopter i dag! Storkoste meg! Endret 16. september 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
att Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Dere som spiller Bad Company 2....vil dere kjøpe Black Ops eller Medal of Honor? Eller begge deler? Jeg skal kjøpe ny jakke, og det holder med det (dessuten er jeg i militæret). Du får kose deg med å vaske kaserna, stramme laken, ha skifteshow, være på øvelser osv. GLHF! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Jo, takk. Hvis det blir veldig mye vasking, så tror jeg at de kaster meg ut av hele militæret - for det er jeg lite fan av =P Stresslessen: Vi må lage en facebook-gruppe: "Vi som kun vil ha Port Valdez og conquest på Battlefield". Kjøre Helikopter heeeele tida Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Jo, takk. Hvis det blir veldig mye vasking, så tror jeg at de kaster meg ut av hele militæret - for det er jeg lite fan av =P Stresslessen: Vi må lage en facebook-gruppe: "Vi som kun vil ha Port Valdez og conquest på Battlefield". Kjøre Helikopter heeeele tida Trodde du var Rush-fan jeg... Trodde også at det var bare jeg i hele Norge som spiller conquest hardcore! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Er fortsatt rush-fan vil jeg tro, men conquest er morro når det er mye helikopter på banen. Derfor kun Port Valdez da dette er den beste banen og herje på i helikopter. Ellers er conquest ikke noe særlig underholdene i mine øyne. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 È helikopterene som e tingen, resten av conquest er bare tull. Men når vi har både vårt og motstanderens helikopter, så er det jævli gøy å showe off 1 Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Dreiv å gjorde det i går. Sinnsykt morsom. En hel runde med kun helikopter er sykt morsomt. Må gjentas en gang. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Noen som spiller nå eller? Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Gameplay fra vietnam!1 ÅH, HERREGUD!!!!!! AK-47!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har kopking og Mr. out sin.. My precious Lurer på hvor mange ganger jeg har hatt sjansen til å ta din, men har allerede tatt platinum på kniv så heller skutt deg i ryggen. Så ser jeg at jeg drepte Jottnegen. Har lyst å knuse playstationet hver gang Kunne hatt sånn 5 iallefall.. Til spørsmålet om hva folk kommer til å spille framover kommer det til å bli mye Black Ops, MoH(vet ikke hvorfor men bare gleder meg noe helt sykt til det), og BFBC2 Vietnam. BFV var ett at tidenes spill. Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har kopking og Mr. out sin.. My precious Lurer på hvor mange ganger jeg har hatt sjansen til å ta din, men har allerede tatt platinum på kniv så heller skutt deg i ryggen. Så ser jeg at jeg drepte Jottnegen. Har lyst å knuse playstationet hver gang Kunne hatt sånn 5 iallefall.. Alle de gangene jeg ødela k/d på grunn av dere to. Dere drepte meg nærmest 30 ganger før jeg fikk dogtagen deres.. Du aner ikke hvor frustrerende det var Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Når kommer vietnam? Blir det eget spill eller en ekstra mode på bc2 eller ekstra maps? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Too bad jeg aldri kommer til å oppleve Vietnam, siden forhåpentligvis BF3 er ute når jeg er ferdig med militæret. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Gameplay fra vietnam!1 ÅH, HERREGUD!!!!!! AK-47!!!!!!!!!1 Spillet så nice ut, men det var dårlig gameplayvideo og han fyren der sugde. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Fikk forresten 3 dogtags av Stresslessen i én game på Nelson Bay i går! Hell yeah! To av gangene skrev han melding til meg, mens jeg dogga han Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Når kommer vietnam? Blir det eget spill eller en ekstra mode på bc2 eller ekstra maps? Det blir en dlc som du kjøper igjennom ingame store tror jeg. Stor dlc. Det er snakk om helt nye baner, design, våpen, kjøretøy, uniformer. Ja, alt er nytt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 når kommer den? dyrrt? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Står jo Winter 2010. Vinter starter som kjent i desember. Så desember? Prisen er det ingen andre enn EA og DICE som vet noe om. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Fikk forresten 3 dogtags av Stresslessen i én game på Nelson Bay i går! Hell yeah! To av gangene skrev han melding til meg, mens jeg dogga han Må nevnes at jeg tok to av deg i samma gamet Ene gangen satt riktig nok Fotball_fisken med siktet på deg og ventet på at jeg skulle ta deg igjen for å knife deg i stede Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Yez ! Va en kongegame Jeg spilte med Youtube-gutta mot dere Er du med 1 time nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå