Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som spiller Bad Company 2....vil dere kjøpe Black Ops eller Medal of Honor? Eller begge deler?

Jeg skal kjøpe ny jakke, og det holder med det :) (dessuten er jeg i militæret).

 

Du får kose deg med å vaske kaserna, stramme laken, ha skifteshow, være på øvelser osv. GLHF! ;)

Lenke til kommentar

Jo, takk. Hvis det blir veldig mye vasking, så tror jeg at de kaster meg ut av hele militæret - for det er jeg lite fan av =P

 

Stresslessen: Vi må lage en facebook-gruppe: "Vi som kun vil ha Port Valdez og conquest på Battlefield". Kjøre Helikopter heeeele tida :D

 

Trodde du var Rush-fan jeg... Trodde også at det var bare jeg i hele Norge som spiller conquest hardcore!

 

:ph34r:

post-175090-1284717892,6125_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg har kopking og Mr. out sin.. My precious :love:

 

Lurer på hvor mange ganger jeg har hatt sjansen til å ta din, men har allerede tatt platinum på kniv så heller skutt deg i ryggen. Så ser jeg at jeg drepte Jottnegen. Har lyst å knuse playstationet hver gang :p Kunne hatt sånn 5 iallefall..

 

Til spørsmålet om hva folk kommer til å spille framover kommer det til å bli mye Black Ops, MoH(vet ikke hvorfor men bare gleder meg noe helt sykt til det), og BFBC2 Vietnam. BFV var ett at tidenes spill.

Lenke til kommentar

Jeg har kopking og Mr. out sin.. My precious :love:

 

Lurer på hvor mange ganger jeg har hatt sjansen til å ta din, men har allerede tatt platinum på kniv så heller skutt deg i ryggen. Så ser jeg at jeg drepte Jottnegen. Har lyst å knuse playstationet hver gang :p Kunne hatt sånn 5 iallefall..

Alle de gangene jeg ødela k/d på grunn av dere to. Dere drepte meg nærmest 30 ganger før jeg fikk dogtagen deres.. Du aner ikke hvor frustrerende det var :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...