att Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Dere som spiller Bad Company 2....vil dere kjøpe Black Ops eller Medal of Honor? Eller begge deler? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har kjøpt black obs. holder med 1 nytt skytespill Lenke til kommentar
att Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vil ikke MoH være en blanding av begge spillene? Lenke til kommentar
seblar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skal kjøpe Black Ops når jeg får råd Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Dere som spiller Bad Company 2....vil dere kjøpe Black Ops eller Medal of Honor? Eller begge deler? Jeg skal kjøpe ny jakke, og det holder med det (dessuten er jeg i militæret). Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen som vet om noen gode youtube-kommentatorer som bare viser HC gameplay? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Gikk ned 0.14 i Win/loss-ratio i går. Tapte alle kampene jeg spilte i går faktisk.. Håpløst! - Ble dessverre litt sint òg, og det er første gang på dette spillet jeg blir sint. Men hvordan reagerer dere når dere armer A, 9 tickets igjen, du står å sikter på A, slik at ingen får disarmert. Tiden går, og du jubler for at du klarer det. 3 tickets igjen, og det er 5-10 sek til M-comen sprenger. Så ser du en lagkamerat begynner med teamkill og dreper to stk, for så å drepe meg. Vi tapte. Fantastico! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er utrolig surt med de som skal ødelegge for eget lag. Var jo en i går og som sprengte alle m-com'sa våre når vi var defender. Måtte spille mot han og fiende samtidig så han ikke tok m-com'sa for dem, fy faen og iritert jeg var da. Burde vert en funksjon som kicket spillere når de passerte f.eks 500 minus i stede for bare teamkills.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=iUucx58PgI8&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Dagens beste runde: På motstander-laget til iGabby, Fotball_fisken, DarkPassenger og Skavaas. Tenkte jeg skulle ha det litt morro med kniv, dro med meg lightweight-specen og kjørte på! Endte med 11 dogtags, hvor 1 var skavaas, 2 var fotball_fisken og 3 fine gulldogtags av DarkPassenger! Eneste jeg ikke fikk tag i var iGabby.. Det mest irriterende er at en gang kunne jeg faktisk tatt den, men av refleks fylte jeg han med kuler.. Innmari skjegg.. Forresten uffatelig morro og spille mot 4 stk i squad med mic, som du vet spiller for å vinne. Hver gang du tar en, kommer det tre stykker og tar deg. Alltid. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Haha, jeg tok deg 4 ganger, og alle var 1 meter bak deg, så jeg hadde muligheten selv EDIT: Jeg tok deg 4 ganger på nest siste base.. hvor mange ganger jeg tok deg ellers, vet jeg ikke, men godt mulig jeg tok deg flere ganger Hihi! Endret 16. september 2010 av vinokourov1 Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har du dogtaggen min a? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hva er dogtag? Blir gjerne med på noe øn runder neste uke:). Har levert inn ps3en for å gå opp til 320 gb ps3:). 300 kr m Ekstra men vært det:) Når drar du på militæret? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 En dogtag er symbol-tingen som kommer opp når du kniver en spiller, kan sees under my stats og. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er klar for en runde til, på hvert sitt lag, hvis du vil Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) For min del så skal jeg aldri mer spille på motsatt lag som deg, har deg veldig fint inni meg med tanke på at jeg IKKE har din og du ikke min Bare barnslig morro Endret 16. september 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har selv spilt mot den gjengen:P huff, det var grusomt Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 "har deg veldig fint inni meg med tanke på at jeg har din og du ikke min". Har du min dogtag? Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har kopking og Mr. out sin.. My precious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå