Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte med mister DarkPassenger i går, va veldig moro! Hadde noen helt syke øyeblikk på Valparaiso, hvor vi slet til tider noe voldsomt, men som squadet vårt (DarkPassenger404, Vafler_mot_aids og jeg var i) reddet seieren! Tror kanskje det er den beste gamen noensinne, ettersom den varte noe jævli lenge og siden vi slet oss noe helt jævli til seieren :) Det var også greit med 53 kills, 4 nemesis, 3 dogtags og 4-5000 poeng (husker ikke).

 

Vi møtte forresten klanen BKS eller noe, som bestod av 7 stk. Litt artig faktisk at når du dreper en i klanen, så kommer plutselig 3 andre løpene mot deg fordi de har fått beskjed hvor du er over mic :)

Lenke til kommentar

Trenger ikke mer enn 1 som sier fra om sånt.

 

Tror kanskje det blir litt spilling på meg i dag, mest sannsynlig sammen med en kompis. Han har og mic så er bare å joine.. :) Blir aldri lei av lagfølelsen når squaden ditt har kjempet hardt for å vinne og squaden din faktisk gjør en forskjell. Eneste jeg synes har vært dårlig i det siste er at jeg stadik vekk opplever at statsa mine ikke er med, altså ingen våpen eller rank. Håpløst at spillet har vært ute siden mars og ikke har blitt bedre på sånne ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...