Christoffero89 Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Hvilken psn nick spiller du på i kveld? Jeg blir med! Er i bilen hjem med ny ps3:D. Fyren ga god service:) Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Blir nok ikke spilling i kveld. Venninna mi sa vi måtte gå på byn for å feire, og det takker jeg aldri nei til Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 ok, du får kose deg men hva er den psn du skal bruke fra og med nå? Lenke til kommentar
att Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Når skal det bli umulig å skade M-COM greiene? Helt latterlig enkelt å bare kaste en milliard C4 på dem å ødelegge de med en gang. Folk gjør det jo hele tiden. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 En milliard, ja Nope.. tragisk nok trengs det bare 8 stk med ex upg og demolition. For de som liker å spille medic: Lær av medic-mesteren: Wings of Redemption - Medic+armor training Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Okei. Nå møtte jeg nettopp et lag som kun var assault med c4 og de sprengte faktisk alle mcom-stasjonene med c4.. helt sykt! Har forresten spilt vanlig core i det siste òg, og der skjer det nesten aldri. Hardcore Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=338qzUWaU48&feature=related noen som blir med på dette? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 En milliard, ja Nope.. tragisk nok trengs det bare 8 stk med ex upg og demolition. For de som liker å spille medic: Lær av medic-mesteren: Wings of Redemption - Medic+armor training Lærte du noe av det? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 En milliard, ja Nope.. tragisk nok trengs det bare 8 stk med ex upg og demolition. For de som liker å spille medic: Lær av medic-mesteren: Wings of Redemption - Medic+armor training Lærte du noe av det? Captain Obvious han der WoR Den der tank effecten er jo ubrukelig viss man spiller HC og da, eller? Lite å hente der ja! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Legg til Andersnor9 hvis dere vil spille. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 En milliard, ja Nope.. tragisk nok trengs det bare 8 stk med ex upg og demolition. For de som liker å spille medic: Lær av medic-mesteren: Wings of Redemption - Medic+armor training Lærte du noe av det? Jepp ! Mye i den videoen som kan hjelpe folk. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Bra. I mine øyne er Wings en av de bedre commentatorene der ute. Han har taktikker i alle spill, og de fungerer veldig bra. Jadajada, han er cocky osv, men det driter jeg i. Så lenge folk ikke hater på han, sånn som i det siste, så har han vært mer glad i sine commentaries. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Spilte med mister DarkPassenger i går, va veldig moro! Hadde noen helt syke øyeblikk på Valparaiso, hvor vi slet til tider noe voldsomt, men som squadet vårt (DarkPassenger404, Vafler_mot_aids og jeg var i) reddet seieren! Tror kanskje det er den beste gamen noensinne, ettersom den varte noe jævli lenge og siden vi slet oss noe helt jævli til seieren Det var også greit med 53 kills, 4 nemesis, 3 dogtags og 4-5000 poeng (husker ikke). Vi møtte forresten klanen BKS eller noe, som bestod av 7 stk. Litt artig faktisk at når du dreper en i klanen, så kommer plutselig 3 andre løpene mot deg fordi de har fått beskjed hvor du er over mic Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Offtopic. Tror signaturen din er for lang. Pass opp for moderatorene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 tror jeg også er maks 4 linjer tillat:P Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Trenger ikke mer enn 1 som sier fra om sånt. Tror kanskje det blir litt spilling på meg i dag, mest sannsynlig sammen med en kompis. Han har og mic så er bare å joine.. Blir aldri lei av lagfølelsen når squaden ditt har kjempet hardt for å vinne og squaden din faktisk gjør en forskjell. Eneste jeg synes har vært dårlig i det siste er at jeg stadik vekk opplever at statsa mine ikke er med, altså ingen våpen eller rank. Håpløst at spillet har vært ute siden mars og ikke har blitt bedre på sånne ting. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Skavaas, du tenker på? Artig å spille med dere Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Jepp, har nettopp vært og kjøp litt diverse i sverige med han nå. Han var litt usikker på om han ble med i dag, måtte lese til en historieprøve. Men vi får se, jeg skal spise litt nå så får vi se om jeg kommer en tur Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Noen som vil spille? Spiller nå, legg til andersnor9 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 kommer på senere i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå