Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det ann å slette en konto fra PSN? Savner igrunn iGabby-kontoen min, siden det har vært mitt nickname siden jeg var liten.. Har lyst å spille på den igjen, men den går noe helt jævli tregt.. Hver gang når jeg prøver å gå videre i startmenyen eller noen andre menyer, så hakker det og bruker flere sekunder på å bla, samme med opp og ned blaing.

 

Hadde spilt 50 timer på iGabby accounten på BC2 før jeg byttet til SickBearz pågrunn av tregheten..

 

Noen som kan hjelpe? Hvis det er for off-topic, så kan jeg heller lage en ny tråd.. men tenkte noen av dere hadde peiling :)

-----

ups.. formaterte hele dritten jo.. faen .. jaja da mistet jeg SickBearz kontoen min ! LOL!

Endret av vinokourov1
Lenke til kommentar

Går det ann å slette en konto fra PSN? Savner igrunn iGabby-kontoen min, siden det har vært mitt nickname siden jeg var liten.. Har lyst å spille på den igjen, men den går noe helt jævli tregt.. Hver gang når jeg prøver å gå videre i startmenyen eller noen andre menyer, så hakker det og bruker flere sekunder på å bla, samme med opp og ned blaing.

 

Hadde spilt 50 timer på iGabby accounten på BC2 før jeg byttet til SickBearz pågrunn av tregheten..

 

Noen som kan hjelpe? Hvis det er for off-topic, så kan jeg heller lage en ny tråd.. men tenkte noen av dere hadde peiling :)

-----

ups.. formaterte hele dritten jo.. faen .. jaja da mistet jeg SickBearz kontoen min ! LOL!

Du har den da enda. Bare å logge på med samme e-mail og passord(?).

Lenke til kommentar

Bursdag! Jippi!

 

Synd at jeg venter på militæret og alle kompisene mine har forlatt hordaland ! Blir lite å finne på idag, men kjøpte meg en 6-pack hansa som gave til meg selv!

 

Blir sikkert spilling i kveld òg. Noen som er gira elle?

Endret av vinokourov1
Lenke til kommentar

hakker no sykt til tider på dette spillet og i filmer fra harddisk. og i overigår natt kom det rar lyd fra inni ps3en og skjermen ble svart. skrudde av og på ps3 uten at det kom noe bilde. ut og inn med strømmen. ingen bilde. ut og inn med HDMI og bildet kom tilbake. det siste med rar ulyd fra ps3 og svart skjerm + hakking tyder vel på dårlig skjermkort?

 

 

er ganske lei nå. først dør den feite og jeg får en slim som bråker og så bytte til ny slim som bråker enda mer og nå en som er stille med dårlig skjermkort.

 

håper jeg får en stille en som fungerer nå

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Sant:P men spørs om jeg får det da:P fordi sist jeg var der og hørte med de sa de at 30 dager returrett ikke gjald når varen er deffekt. (rart da den ble levert dårlig ut av esken og er dermed i samme stand som levert) men en bekjent av meg har fikset det slik at jeg skal få ny:) så om jeg får ny på stedet så er jeg fornøyd:) hjelper ikke å bytte butikk egentlig.

 

 

Skjønner ikke hvorfor ejg er så uheldig med mine kjøp!:( klikker om jeg får en som bråker nå

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

jo jeg får startet den. den gikk som normalt uten bilde. dra ut stømledning os tarte igjen hjalp ikke. startet som normalt. fikk bilde igjen med å dra ut og inn HDMI kontakten. mye tyder på tull med skjermkort. hakking + bilde forsvant. + rar lyd fra ps3 maskinen:P

 

den fungerer nå men vet ikke når det skjer igjen

 

 

 

 

men uansett, satser på å bære på i kveld til litt gaming:) vi eide sist vi spilte da vi sammarbeidet mye bedre:)

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...