Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har du røyka? Det er en grunn til at du laster ned en fil på over 600MB når du har kjøpt map pakkene.

Var svært stor klage på det, siden folk måtte betale så mye for å bare aktivere maper. Map-packene var ganske dyre. Var også flere store kommentatorer som sa i videoene sine at de burde sende inn klage til activision.

 

Står en del om det på nettet også. Jeg leste i alle fall mye om det, da jeg spilte MW2. Nå gjør jeg heldigvis ikke det lenger, og har ikke tenkt å kjøpe Black Ops. Spillet er full av drit.

At du sier at CoD serien er full av drit, er jo bare latterlig. Gjør meg litt irritert! (ikke forstå meg feil, alle kan ha forskjellige meninger). MW2 er et helt vanvittig bra FPS spill, et av de beste som finnes der ute. Det som gjør at MW2 er så jævlig frustrerende er at det finnes comboer som One man army, danger close noobtube, og commando.

Endret av Arnesen62
Lenke til kommentar

Hva har du røyka? Det er en grunn til at du laster ned en fil på over 600MB når du har kjøpt map pakkene.

Var svært stor klage på det, siden folk måtte betale så mye for å bare aktivere maper. Map-packene var ganske dyre. Var også flere store kommentatorer som sa i videoene sine at de burde sende inn klage til activision.

 

Står en del om det på nettet også. Jeg leste i alle fall mye om det, da jeg spilte MW2. Nå gjør jeg heldigvis ikke det lenger, og har ikke tenkt å kjøpe Black Ops. Spillet er full av drit.

At du sier at CoD serien er full av drit, er jo bare latterlig. Gjør meg litt irritert! (ikke forstå meg feil, alle kan ha forskjellige meninger). MW2 er et helt vanvittig bra FPS spill, et av de beste som finnes der ute. Det som gjør at MW2 er så jævlig frustrerende er at det finnes comboer som One man army, danger close noobtube, og commando.

Jeg vil ikke gå lenger off-topic en dette, så vi tar det heller på facebook en dag. Men jeg mener vaffal at Mw2 er et arcade game, som gjør det lite fasinerende å spille, siden det er så urealistisk og lite teambasert. Nok om Infinity Ward og Mw2 nå btw.. er enig med MrOut!

 

I dag er det vel konkurranse, Dark? :) Endelig skal det avgjøres. 20 øl står på spill, enten Ringnes eller Carlsberg, spørs hvem som vinner. Hvem dreper flest M9 i en hel rush-runde, med lightweight og magnum ammo. Vi har gjort det to ganger allerede, men ene gangen endte vi med like mange kills (11 hver på White Pass, runden varte vel i 10-15 minutt bare, før vi vant) og andre gangen så klikket spillet rett før slutt (takk gud for det=) ). Håper jeg kan skrive en gledesmelding her i kveld!

Lenke til kommentar

dete har skjedd flere ganger! ingen jeg skyter på dør i onslaugt! hva skjer?

 

 

skutt med heli, basoka, kniva. jævlene dør ikke

 

 

edit, gikk ut og inn a vspillet og nå fungerte det igjen:S flere som har opplevd dette?

 

Jada er borti det stadig vekk, hvis man har ustabil nettforbinnelse blir det enda værre har jeg funnet ut! Og hvis det først går av skikkelig nekter det meg å drepe folk på online også så da må jeg restrate PS3'en :S Dette burde fikses ASAP!

Lenke til kommentar

så dødsirriterende:P sto og skøt heli magasin, bazoka, kniv, heli. fyren ville ikke dø. xD

 

 

for et overlevingsinstinkt!

Så det er en glitch der, som du har klaget over i 2 dager på, og så spiller du enda? =P What's the point dude?

 

pointe er jo at det er gøy NÅR det fungerer, men jævelig irriterende når det ikke gjør det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...